It is currently 16 November 2025, 13:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

mała awaria

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 03 September 2009, 14:33

koszt jest mniejszy niż naprawa skrzyni w R1
ahh zal mi cie;)
sisi to jest gość

 
Posts: 197
Joined: 04 July 2009, 13:30
Location: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Year production: 1998

Post » 03 September 2009, 17:04

oj Panowie nie sprzeczajcie się :) każdy swoje chwali :D proponuje jechać hondą i yamaha na <piwo>

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 03 September 2009, 17:20

po cichu powiem ze w przyszlym roku tez planuje jednak sie na r1 przerzucic

cos w tą stronę :

http://www.allegro.pl/item728919226_yam ... mited.html


:diabel2:

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 03 September 2009, 18:04

tylko ta na aukcji nie ma oleju w silniku:)
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 03 September 2009, 22:12

Chłopaki Qrwq ..chyba znalazłem rozwiązanie na problem przepalających sie przewijanych alternatorów po 2-3 tys km.

Mam tu takiego dziadka co przewija altki i dzisiaj sie go pytam jaka żywice używa do zalaminowania drutów na stojanie...
-odpowiada--EPIDIAN 5 --- :ooo:

toć qrka epidian 5 to zywica na kajaki, przy 75'C zaczyna mięknąć :/

-pytam go dlaczego EP 5?przeciez to najtańszy syf z PRLu
on odpowiada--kazdy taką stosuje tak juz sie przyjeło :/

zaniosłem mu zywice LH 260 -z mojego magazynku-z której sie wyrabia min.pokrywy na silniki samolotów--wytrzyma 250'C,,zalaminuje próbnie tą żywicą altek do 929 i zobaczymy ile altek wytrzyma :D

..na moje problem jest w tym ze goracy olej rozpuszcza nieodporna na tę temperature zywice i robi się zwarcie :/

 
Posts: 190
Joined: 20 August 2008, 14:15
Location: wawa
Points: 2
Motocykl: sc50
Year production: 0

Post » 04 September 2009, 00:36

no byłoby zaje..iscie gdyby to było to.

Tylko teraz zaczynam sie zastanawiać gdzie ta rozpuszczona żywica zastyga gdy silnik ostygnie.... :ooo:

 
Posts: 197
Joined: 04 July 2009, 13:30
Location: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Year production: 1998

Post » 04 September 2009, 13:01

no właśnie a później są panewki i branie nadmiernej ilości oleju oleju

 
Posts: 2
Joined: 30 March 2010, 23:43
Location: Wawa
Motocykl: sc33
Year production: 0

Post » 05 April 2010, 23:17

Chłopaki Qrwq ..chyba znalazłem rozwiązanie na problem przepalających sie przewijanych alternatorów po 2-3 tys km.[/b]

Mam tu takiego dziadka co przewija altki i dzisiaj sie go pytam jaka żywice używa do zalaminowania drutów na stojanie...
-odpowiada--EPIDIAN 5 --- :ooo:

toć qrka epidian 5 to zywica na kajaki, przy 75'C zaczyna mięknąć :/

-pytam go dlaczego EP 5?przeciez to najtańszy syf z PRLu
on odpowiada--kazdy taką stosuje tak juz sie przyjeło :/

zaniosłem mu zywice LH 260 -z mojego magazynku-z której sie wyrabia min.pokrywy na silniki samolotów--wytrzyma 250'C,,zalaminuje próbnie tą żywicą altek do 929 i zobaczymy ile altek wytrzyma :D

..na moje problem jest w tym ze goracy olej rozpuszcza nieodporna na tę temperature zywice i robi się zwarcie :/




Hej
I jak ten patent z super żywicą? Działa?

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 06 April 2010, 01:18

Hej
I jak ten patent z super żywicą? Działa?
z tego co wiem to ten patent nie dziala, Pajakowi pali sie to gównoo co chwila :) rada jest prosta chcecie dobre moto kupcie erlana:D ,











a tak serio to tesknie za 929, małe spalanie dobry silnik i wiatr tak nienakurwia,
sisi to jest gość

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests