It is currently 16 November 2025, 17:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

PRZEKRĘCENIEM KLUCZYKA

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007
User avatar
 
Posts: 186
Joined: 10 September 2013, 18:41
Location: Warszawa
Points: 2
Motocykl:

Post » 12 April 2014, 22:32

WD40 to nie wiem, ale ja w R1 dawałem kropelkę oliwy do maszyn na kluczyk i kilka razy wkładałem i wyjmowałem. Grot oblepia się syfem, a sam zamek ładnie się smaruje.
Problem znikał na cały sezon.

Możesz ew. i to chyba nawet lepiej, kupić silikon w spraju do smarowania zamków.

User avatar
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Post » 13 April 2014, 00:11

Ja psikam co jakiś czas wd40. Co prawda w stacyjce nigdy mi się nic nie blokowało, ale przy otwieraniu siedzenia owszem. w samochodzie również psikam bo tam mi się blokuję w zamkach których nie używam i na jakiś czas pomaga.

 
Posts: 102
Joined: 04 March 2014, 19:19
Location: Studzionka
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000rr sc57a
Year production: 2004

Post » 13 April 2014, 03:34

ja mam wersje usa, wiec jest bez hissa. Moim zdaniem jak psikne tam troszke wd40 to się nic wielkiego nie stanie.

User avatar
 
Posts: 172
Joined: 24 December 2011, 00:37
Location: Puławy-Kozienice
Points: 7
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Post » 13 April 2014, 07:41

Cały problem polega na tym ,że przyśniedziały zapadki od bembenka i nie układają się jak potrzeba po włożeniu kluczyka ( nieużywane przez jakiś czas, wilgoć) wtryśniećie środka typu wd 40..... Raczej proponuje strzykaweczką wkapać odrobine nafty i zostawić na troche, nafta ładnie penetruje i nie jest lepka.

 
Posts: 16
Joined: 28 February 2014, 08:34
Location: Wrocław
Points: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57a
Year production: 2005

Post » 14 April 2014, 19:27

WD40 z tego co mi wiadomo ma właściwości penetrujące, wypiera wilgoć, odrdzewia i izolujące. Ja używałem WD40 do zamków w samochodzie, do starych przewodów wysokiego napięcia które miały przebicie, do pordzewiałych śrub. Maśle że produkt jest ok
Do stacyjki myślę ze się nadaje odrdzewi to co pordzewiało, nie przewodzi prądu tak więc zwarcia nie powinien spowodować, wyprze wodę i zakonserwuje.
Link zastosowanie WD40:
http://mc-bis.pl/wp-content/uploads/2012/05/wd-40.pdf

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 17 April 2014, 11:04

nie stosujcie nigdy wd40 do stacyjek bo on niszczy zapadki! smaruje sie specjalnym smarem/psikadlem do zamkow ja np mam gerdy taka malutka tubke

co do psikania to tak wlasnie wd40 rozpieprzylem stacyjke w nsr 125r po 3 latach jezdzenia, że kluczyk potrafil mi wypasc ze stacyjki przy 130 km/h i szukalem na jezdni :one: :clap:

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 20 May 2008, 23:24
Location: Leżajsk/Wiedeń
Points: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Year production: 2012
Samochód: A5

Post » 17 April 2014, 11:11

wd40 strasznie wysusza. Poprawa jest na chwile a potem jeszcze gorzej. lepiej zainwestowac w cos specjalnie do zamkow.

Previous

Return to Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests