It is currently 17 November 2025, 23:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Trudny wybór... Który i dlaczego ?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 367
Joined: 25 July 2010, 22:22
Location: Staszów
Points: 1
Motocykl: Honda 929
Year production: 2000

Trudny wybór... Który i dlaczego ?

Post » 27 February 2012, 22:55

Witam po dość długiej nie obecności :)
Sezon sie zbliża wielkimi krokami wiec i puste miejsce w garażu po 929 trzeba wypełnić jakimś godnym następcą :)

Motocykle które wchodzą w gre:
CBR 1000RR w sumie od 2004r--->
Kawa zx10 od 2006r
R1 od 2004r i to jest mój faworyt
Gsxr 1000 od k5

Innych motocykli nie biorę pod uwagę pewien czas chodziło mi po głowie vtr sp ale jednak myślę że rzędówka spełnia moje oczekiwania. Motocykla będę używał do co dziennej jazdy wiem ze to motocykle typowo sportowe ale zamierzam również trochę po podróżować i tu w sumie z miejsca jest eliminowana zx10 ? Opinie które posiadam pochodzą tylko z internetu pewnie często pisane przez laików chciałbym żeby ktoś mi konkretnie odpowiedział. Moim faworytem jest R1 dlaczego ? hmmm stylistyka dla mnie wręcz nie podważalna, idealna pod każdym względem a wady ma każdy:)
Budżet wynosi 18.000pln jesli trzeba będzie dołożyć cos sie pewnie wyskrzybie no i jeszcze jedno wymaganie motocykl do tej kasy musi mieć już przelot założony lub być tańszy by zostało na przelot :)

 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Post » 27 February 2012, 23:02

r1 rn12 to akurat nie dobry wybor do podrozy, siodełko jest tak hu.owo wyprofilowane , ze cały czas sie zsuwasz i walisz jajami o bak, ogolnie to gowniany motor.
dobry wybor to K5 ale za 18 to jedynie mozesz pomarzyc o dobrym egzemparzu
mowie to z własnego doswiadczenia bo oba miałem własne

User avatar
 
Posts: 102
Joined: 07 February 2009, 16:42
Location: Paryz
Points: 1
Motocykl: RN19
Year production: 0

Post » 27 February 2012, 23:04

no to znowu sie zacznie wyliczanie wad i zalet :mrgreen: bierz to co ci sie podoba i na czym naljepiej sie czyjesz to ty bedziesz na tym smigal a opini jest tyle co szprzetow na rynku
Jimi

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 27 February 2012, 23:34

aby nie R1 awaryjne sprzęty :/
jak dla mnie
1-1000rr dobrze sie jedzie w trasę
2- ewentualnie GSX-R

User avatar
 
Posts: 458
Joined: 27 September 2008, 22:59
Location: Wieluń
Points: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Year production: 2004

Post » 28 February 2012, 00:03

Na swojej 1000RR zrobiłem prawie tysiąc na strzała z krótkim przerwami i jak dla mnie to bombowo się spisała w trasie nic gorzej niż VFR-ka. Więc też polecę Fajera a później bym wybrał GSX-Ra

User avatar
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Post » 28 February 2012, 11:02

piotr dzimira wrote:no to znowu sie zacznie wyliczanie wad i zalet :mrgreen: bierz to co ci sie podoba i na czym naljepiej sie czyjesz to ty bedziesz na tym smigal a opini jest tyle co szprzetow na rynku


popieram. poświeć jeden dzień , znajdź w swojej okolicy wszystkie moto ( nie muszą być igły) i pooglądaj, poprzysiadaj się do każdego, może ktoś da ci sie przejechać. wtedy wybierzesz co ci najbardziej leży. A później jak kupisz dobrą sztuke to pwnei z każdego będziesz zadowolony

 
Posts: 297
Joined: 16 August 2010, 23:20
Location: Kluczbork
Points: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Year production: 2004

Post » 28 February 2012, 11:22

Kamil,sam byłem poszukiwaczem duzego 1000 :) bo mam 195 wzrostu i obejrzałem kazdy z tych motocykli i tak : R1 I ZX10 są tak strasznie twarde,ze nie ma tu mowy o jakimkolwiek komforcie jesli chodzi o dluzsze trasy,ostatecznie kupilem 1000rr jestem zadowolony chcoc wiekszym i na moje na pewno wygodniejszym dla mnie jest GSXR 1000 K6 bo takim mialem okazje sie przysiasc przejechac :) wg mnie powinienes myslec nad gsxem i 1000rr a tamte dwa odpuscic sobie od razu :)
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

User avatar
 
Posts: 199
Joined: 26 July 2011, 09:39
Location: LipskoRad
Motocykl: cbr954, Husky Te 610 SM ;)
Year production: 2002

Post » 28 February 2012, 13:45

Bierz gsx są naprawdę w pytę:) ale uważaj bo mają problemy z ramami przynajmniej te K5, jak chcesz znajomy ma taką. Sprawdzał ramę jest git tylko że on chce gumować więc myśli o innym moto z wiadomych względów. K5 to chyba największy wariat w rodzinie...Wśród znajomych latała tylko jedna R1 i też nie było z nią większych problemów ale CBR to CBR;) W sumie musisz posiedzieć na każdej by się dopasować, według mnie np. K5 jest dłuższa, ma węższą kanapę (przez co lepiej dostawałem do ziemi:) i większego kopa choć z pod świateł szliśmy równo :diabel2:
Powodzenia w wyborze :diabel: i chwal się od razu jak tylko nabędziesz...

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 28 February 2012, 18:47

potwierdze to co mowila reszta.1000rr a pozniej gixera.R1 jakos na turystyka mi nie pasuje.A latajac po miescie wybierz moto ktore ma dosc elastyczny silnik bo zobaczysz szybko ci sie znudzi tzymanie na 7-8tys zeby to jako tako jechalo.

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 28 February 2012, 19:24

DOMEL wrote:.A latajac po miescie wybierz moto ktore ma dosc elastyczny silnik bo zobaczysz szybko ci sie znudzi tzymanie na 7-8tys zeby to jako tako jechalo.


a tak jeździ R1 z 07r jak dla mnie masakra bo do 7-8 tyś jedzie jak moja stara F3 a to przecież lytr i ma jechać od dołu tak jak gix który zapier.... okrutnie

User avatar
 
Posts: 109
Joined: 14 January 2009, 17:23
Location: Grajewo /
Points: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Year production: 2000

Post » 28 February 2012, 20:01

ja też jestem w tej samej sytuacji/ten sam budżet i takie same moto do wyboru.ktos wie jak wyglada sprawa ram w gixie k5/k6 ? była akcja serwisowa?czy po naprawie te moto nadaje się do jazdy gumowania itp?czy dalej ta rama jest do niczego, może ktos miał kontakt z takim moto gdzie były zastosowane jakies patenty by ten przód nie odjechal?

 
Posts: 417
Joined: 15 April 2011, 14:38
Location: OGL
Points: 5
Motocykl: S1000RR
Year production: 2012

Post » 28 February 2012, 20:14

sam od siebie nie odjedzie

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests