Dzisiaj jest 20 listopada 2017, 20:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28
Taylormade Racing
miejsce na twoj± reklme
SKLEP FIREBLADE.PL !


Ogłoszenie Admina

UWAGA! NOWA METODA OSZUSTÓW NA ALLEGRO.PL!!!

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Max_929, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 270
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 19 listopada 2011, 16:32

to moze i ja sie wypowiem. wystawiałem laptopa kiedyś, miałem mase e-maili, od jakichś baranów z "lagos", "nigerii" itd. kazdy jeden pisał ze chce kompa dla kogos z rodziny (oczywiscie po angielsku), a nastepnie ze bierze w tej cenie bez targu, ale zeby kaske wplacic na western union, ze to bezpieczne itd. kilka razy zabawilem sie z tymi pajacami, mailując chwile, sprawdzając ile jestem w stanie wyciagnac info. kontakt sie urywał za kazdym razem.
Zadzwoniłem do Western Union, pogadałem z panią z obsługi klienta, przedstawiłem sytuacje. po czym powiedziała ze takie przypadki dobrze jej są znane i ze to istna plaga...
Pod zadnym pozorem nie dać sie nabrać!

Awatar użytkownika
 
Posty: 35
Rejestracja: 25 lutego 2010, 12:52
Lokalizacja: Kobiór
Motocykl: CBR 900 RR / Hayabusa
Rok produkcji: 1998

Post » 19 listopada 2011, 18:58

Chappy Temu tomowi to sie chyba tratwa na tych bermudach zje..ła bo to mnie pisał jakis rok temu jak chciałem sprzedać streeta. Dawał każde pieniadze tylko musiałem mu własnie wpłacić coś ponad 1tyś zł za transport który on mi zwróci jak motocykl do niego trafi. Pisalem z nim chwile powiedział że mieszka w Londynie na stałe i że wraca z rejsu za 2 tyg to mu odpisalem że przywioze mu ten motocykl na miejsce i wyjdzie go taniej niż firma hehehe No i po tym mailu kontakt sie urwał. Tak na marginesie ciekawy jestem ilu dało sie nabrać .

Awatar użytkownika
 
Posty: 570
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 19 listopada 2011, 20:48

hehe ten sam scenariusz koleś pisał to samo że jest na statku itp. jak mu powiedziałem że mogę podesłać moto bo znajomi mieszkają w londynie i u nich sobie odbierze to już cisza była .

Awatar użytkownika
 
Posty: 885
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 20 listopada 2011, 01:57

szczerze mówiąc myślę,że kilku jak nie kilkunastu się znalazło :( czego im szczerze współczuję :(
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 08 kwietnia 2012, 09:51
Lokalizacja: Brzesko
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 09 lipca 2013, 10:50

Panowie uwaga na oszustów poniżej e mail od ścierwa



Dzięki za odpowiedź .., jestem ok z ceny i stan dałeś mi i będę płacić przez PayPal (www.paypal.com) .. Więc ja będę płacić bezpośrednio do konta PayPal, bez żadnych opóźnień, a mam nadzieję, że masz konto PayPal, a jeśli nie można łatwo tworzyć konta PayPal na stronie internetowej przy www.paypal.com i wyślij mi swój adres e-mail w systemie PayPal do zapłaty i tu jest moje dane poniżej, aby pokazać, że jestem poważnie zainteresowany pozycji

ALLEN TAYLOR
SURBITON 145 RISE HOOK,
SOUTH LONDON
KT6 7NA,
Zjednoczone Królestwo
+447031904121
Data urodzenia:
01.11.1960


Więc uprzejmie wrócić do mnie z konta PayPal szczegółów jak to poniżej

Twój Full PayPal Nazwa:
Pełny adres Home:
PayPal adres Email
Numer telefonu komórkowego:
Całkowity koszt elementu

Tak szybko, jak i odbierać to szczegóły z was, i będzie kontynuować wpłaty natychmiast i już zorganizować prywatnych agentów morskich, które wejdą do odbioru przedmiotu za progiem domu i będą dbać o kompletacji do dokumentu, w tym pełnej informacji, aby podnieść pozycję w progiem domu. Więc będę potrzebował adresu domowego, jak tylko płatność dokonywana jest na Ciebie.

Dzięki.

Od: "allen taylor" <allentaylor04@gmail.com>
Do: silver830@interia.pl;
Wysłane: 6:09 Poniedziałek 2013-07-08
Temat: Honda CBR 929 RR Fireblade nie 954,1000RR,R1,ZX10R (3380646868)

Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Rejestracja: 02 stycznia 2012, 20:10
Lokalizacja: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2013, 18:12

Nawkładajcie im troszkę spamu do skrzynek wklejając w treści XIII księgę Pana Tadeusza, Krzyżaków itp :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 02 listopada 2013, 18:40
Lokalizacja: Łódź
Motocykl:

Post » 30 grudnia 2013, 20:05

Przy sprzedawaniu horneta do mnie pisali kolejno

ruben marts <mart.ruben0@gmail.com>
micheal beers neil <michealbeersneil@gmail.com>
Dennis Winn <dwinnmore@gmail.com>
Carl West <onemic.1231234@gmail.com>
kalid salam <kalidsalam12@gmail.com>

Kolejno z 2xUK USA i o zgrozo Chin:| (ostatni arabia saudyjska?) więc jak widać zainteresowanie spore;]
emaile podaje ku przestrodze bo temat jak widać jest jak najbardziej aktualny:/

 
Posty: 7
Rejestracja: 29 marca 2016, 20:49
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Kawasaki
Rok produkcji: 2000

Re: UWAGA! NOWA METODA OSZUSTÓW NA ALLEGRO.PL!!!

Post » 06 kwietnia 2016, 21:12

Ostrzegam dalej tak działają.na allegro więc uważajcie

 
Posty: 3
Rejestracja: 26 czerwca 2016, 20:23
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Rok produkcji: 1995

Re: UWAGA! NOWA METODA OSZUSTÓW NA ALLEGRO.PL!!!

Post » 13 lipca 2016, 13:20

O kurna, dzięki za ostrzeżenie. Zbieram się ze sprzedażą i wymianą pierdziawy, ale chyba zrobię to przez inny portal niż Allegro...
Pozdrawiam

Poprzednia

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości