It is currently 17 November 2025, 17:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

BRAK ISKRY POMOCY

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 4
Joined: 09 August 2011, 20:34
Location: kujawsko-
Motocykl: VTR 1000 SP-2
Year production: 0

BRAK ISKRY POMOCY

Post » 09 August 2011, 20:56

Witam serdecznie postanowiłem zamieszkać na waszym forum .
wyszło tak bo mam problem znikła mi iskra w sp2 , na dodatek w trakcie jazdy na trasie w cieplutki dzień. Wszystko przelecialem z miernikiem i wyrok padł na wzmacniacz napiecia który podaje prąd na cewki (ignition converter MCF) wysłałem go do serwisu oraz ten główny moduł na dwie szerokie kostki dla pewności , serwis powiedział ze MCF jest uszkodzony a główny moduł jest ok , minął prawie miesiąc i wszystko wróciło do mnie 350zł , mówie nareszcie!!!!!!!!!!!!! a tu dupa blada zero poprawy -brak iskry!!!!! Błagam o pomoc bo juz niewiem co mu jest. (mierzyłem przejscia na kablach , Generator impulsu 0.7volta, czujnik wywrotki ,stopki , tzw. diode w bezpiecznikach, wszystko gra ) a iskry jak nie było to niema , no ale nic jedziemy dalej napiecie na bateri 11-12volt i zero efektów-->wiec podłączyłem z głupoty prostownik i motocykl chodzi tylko że bardzo nie równo tak jakby na jeden gar, motocykl pracuje odłanczam prostownik mierze ładowanie na bateri 14.5 no to ok , mierze prąd na trzech fazach z alternatora jakieś 11.5volta na kazdej fazie, allllle regulator napiecia i przewody lecące do alternatora strasznie się grzeją!!! i niemam pojecia co tu znowu zrobic bo ładowanie jest a zgaszony motocykl na 11-12 voltach nie chce odpalać iskra na świecy pojawia się co jakiś 3 skok tłoka, a na prostowniku odpala ale chodzi nijako i z lekka strzela.
Wiec błagam o pomoc bo juz ponad miesiac jestem bez motórzenia i niewiem ile jeszcze wytrzymam..
Pozdro chopy ;)

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 09 August 2011, 21:19

naladuj aku odlacz kostke od reg i zobacz co sie bedzie dzialo skad jestes?

 
Posts: 261
Joined: 02 April 2008, 16:37
Location: Warmia i
Points: 2
Motocykl: Czarny
Year production: 2008

Post » 09 August 2011, 21:21

Witam.
Nie wiem czy coś pomogę,ale sprawny akumulator powinien mieć w stanie spoczynku co najmniej 12,5 volta i być w ekstra stanie aby grzebnąć vałką.

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 10 August 2011, 07:52

Masę na motocyklu sprawdzałeś?
Moto Psycho

 
Posts: 4
Joined: 09 August 2011, 20:34
Location: kujawsko-
Motocykl: VTR 1000 SP-2
Year production: 0

Post » 10 August 2011, 09:41

Witam panowie , masy oczywiście sprawdziłem, a bateria stanie spoczynku ma jakieś11.5 volt i elegancko kręci rozrusznikiem tylko iskry niema na świecy :/ ale dzis jeden majster powiedział mi co nieco o akusie ze moze byc spier... i bede od kumpla przekładał i powiem jak było --> może prąd cofac sie do alternatora przez CENZURA.. baterie i dlatego grzeje sie regulator i przewody do alternatora --- ale to sie okaze po południu

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 10 August 2011, 09:46

11,5 to malo w ujjj, powinno byc ponad 12,5.

 
Posts: 4
Joined: 09 August 2011, 20:34
Location: kujawsko-
Motocykl: VTR 1000 SP-2
Year production: 0

Post » 10 August 2011, 09:54

kolego ale jak miałem bardzo słaby akumulator który potrafił ledwo 3 razy zakrecic wałem to za pierwszym obrotem motocykl odpalał i cykał zegarek, a teraz rozrusznik kręci jak oszalały a iskry brak... nic tu nie rozumiem:/ noi moj akus ma jakies 3 miesiące:/

User avatar
 
Posts: 591
Joined: 21 April 2009, 18:38
Location: Radomsko
Points: 1
Motocykl: sc57a
Year production: 2005

Post » 10 August 2011, 12:47

Możesz sprawdzić aku podładowując elektroniczną ładowarką. Po kilku godzinach podłączasz i jak zaczyna od nowa ładować to aku złom. Możesz mieć zwarcie w instalacji dlatego odłącz aku i pomierz.
Moto Psycho

 
Posts: 4
Joined: 09 August 2011, 20:34
Location: kujawsko-
Motocykl: VTR 1000 SP-2
Year production: 0

Post » 10 August 2011, 16:57

no własnie miałem akusa tez pod lupą , ale raczej jest ok bo przywiozłem nowy od kumpla i niema poprawy te same objawy, a co do instalacji to rozprułem całą i całą przeleciałem i nic nie znalazłem , wszedzie przejscia ok, masy poprzykrecane ok , mowie moze gdzies masa na mostkach w kostkach tam tez wszystko ok. teraz jeszcze mysle o cewkach:/

[ Dodano: Sro Sie 10, 2011 5:03 pm ]
aha i dzis mierzyłem baterie tak z sercem i co dziwne w stanie spoczynku ma 14,5 i czekając przez około minute czasu rosnie powoli do 14,9, niewiem czy to normalne, i posprawdzałem iskry jeszcze raz na świecach w ciemnym garazu i powiem ze jest bardzo mizerna, bo niedosc ze trafia się bardzo chaotycznie to jest bardzo blada i jakaś cienka -no chyba ze na irydówkach taka byc powinna.

 
Posts: 1
Joined: 23 June 2013, 15:07
Location: szwecja
Motocykl:

Post » 23 June 2013, 15:19

witam cappa z tej strony.
mam dokladnie taki sam problem jak tutaj kolega opisal wyzej.
pytanie
-w czym byl problem ,o ile juz to ogarneles .


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests