It is currently 18 November 2025, 01:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929 a 954

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 5
Joined: 25 July 2011, 12:20
Location: Polska
Motocykl: Honda CBR 929 RR FireBlade
Year production: 2000

929 a 954

Post » 25 July 2011, 23:55

Mam może głupie pytanie, ale muszę je zadać.

Czy mi się wydaje czy 954 wolniej rozpędza się do 100km/h i jest mniej ostrzejsza od 929 ?? ??

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 26 July 2011, 00:25

nie wydaje ci sie:P
929 jes mniej paliwozrna lepiej idzie na gume i leiej zalatwia gratiy na basenie :D

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 26 July 2011, 13:42

ostatnio kupilem 954 a koledze sprzedałem moja byla 929 i scignelismy sie .. w rozpedzaniu do ponad 200 gdzies wcale nie zauważyłem róznicy.. szły lęb w łeb .. natomiast w wyzszych predkosciach 954 zaczela dopiero odchodzic..

jazda na kole -- 954 lepiej wychodzi na koło moim zdaniem lecz 929 lepiej sie prowadziła w pionie ..

po zakretach .. hym nie wiem .. ale jakos chyba tez 929 lepsza

ogólnie kształty ma ładniejsze 954 ale jesli chodzi o jazde to nie wiem czy 929 nie fajniejsza :P

to jest moja opinia - takie miałem wrazenia :)

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 26 July 2011, 15:00

pewnie pojezdzilbys dluzej 954 przesiadl sie na 929 i napisal bys to samo :D hehe co teraz o 954 po prostu pojezdzisz sie przyzwyczaisz :) ewentualnie jeszcze mozna wziac pod uwage stany bzykow ustawienia zawiasu opony itd wszystko moze miec wplyw na to co napisales no poza przyspieszeniem chociaz moze byc tez taka akcja ze kolega po prostu lepiej startuje ma mniejsze opory wiatru itd itd, ja swoja 929 objechalem 185konnego gixera i do 270km/h prowadzilem z yamahą r1 2007r 180KM i co niby moja szybsza? nie sądzę pewnie kolesie slabiej ogarniali starty ode mnie :D

 
Posts: 5
Joined: 25 July 2011, 12:20
Location: Polska
Motocykl: Honda CBR 929 RR FireBlade
Year production: 2000

Post » 26 July 2011, 16:44

Chyba Was rozumiem:)

Ale jeśli tak chodzą 954 to jestem spokojny:)


http://www.youtube.com/watch?v=NDkTGfF-OJo&feature

 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Post » 26 July 2011, 17:53

po trzech latach jezdzenia 929 i przesiadce na 954 więcej plusów widziałem na korzyść 954. Wydawała mi się lżejsza, poręczniejsza no i szybsza. No ale to tylko moje odczucia. O wyglądzie nie wspominam, bo wg. mnie 954 jest jednym z ładniejszych motorów i to nawet nowszych

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Post » 26 July 2011, 22:33

mialem 954 prawie 2 sezony...teraqz od zimy 929. rozniaca glownie wyglad..cbr 954 miala poprawione wtryski i pare drobiazgow...

poszukaj w necie, alo u nas na forum- kiedys opisywałem cbr 954 w Świecie Motocykli, marzec, albo luty 2009 bodajrze :one:

miedzy przyspieszeniem nie odczujesz mega roznicy, wszytko zalezy jak ktos wyzej napisał, stan silnika, czy masz K&N itp..
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

User avatar
 
Posts: 430
Joined: 16 January 2010, 14:23
Location: Kobyłka
Points: 5
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Post » 26 July 2011, 22:51

Pas 929 wrote:Chyba Was rozumiem:)

Ale jeśli tak chodzą 954 to jestem spokojny:)


http://www.youtube.com/watch?v=NDkTGfF-OJo&feature


Hmmm dlaczego nigdzie koło mnie nie ma takich winklów dlaczego:(

 
Posts: 104
Joined: 19 January 2010, 18:35
Location: Jawor / L
Points: 1
Motocykl: Ducati 996
Year production: 0

Post » 27 July 2011, 11:21

Jeżeli chodzi o wygląd to nie ma co dyskutować 929 przy 954 to brzydal;). Właściwości jezdne nie różnią się za wiele. Wiadomo, Japończycy wprowadzili zmiany ale przy normalnej eksploatacji(droga publiczna) nie są one aż tak bardzo odczuwalne.
No speed limit, no police - no FUN :-)

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 27 July 2011, 12:03

maciekx wrote:oze byc tez taka akcja ze kolega po prostu lepiej startuje ma mniejsze opory wiatru itd itd
nie no raczej nie bo ona ma ten motor miesiac wczesniej mial 600tke z miesiac moze dwa a ja jeżdze od 13 roku zycia na motorach po zakretach itp uciekam :) ale w sumie moze to i kwestia przyzwyczajenia :)

 
Posts: 5
Joined: 25 July 2011, 12:20
Location: Polska
Motocykl: Honda CBR 929 RR FireBlade
Year production: 2000

Post » 01 August 2011, 23:45

Ok.

Ale przykładowo pokażę coś.

Bo to mi nie pasuje do pojemności 954ccm i stąd ten temat:)


http://www.youtube.com/watch?v=f-VZpMugUtI&feature

http://www.youtube.com/watch?v=ABJAw4c0-Co&feature

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 02 August 2011, 16:18

witam mysle ze po filmikach niema co porównywać moto, jak sami wiemy mozna zmieniać przełożenia i przerabiać silniki (zwiększać moc) w moto nie wiemy jakimi moto jeździli w filmiku 1 i 2

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests