It is currently 17 November 2025, 20:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

WYSCIG sc33 ws 954 JAK SPRAWDZIC

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

WYSCIG sc33 ws 954 JAK SPRAWDZIC

Post » 29 June 2008, 11:56

Witam ostatnio scigalem sie z cbr 954 i,o dziwo moim sc 33 bylem troche lepszy,954 jest mojego dobrego kolegi sprowadzil go z francji i wydaje mi sie,ze bez problemu powinien mnie zostawic z tylu i teraz pytanko jak sprawdzic czy 954 jest zdlawiona?(tylko nie piscie glupich tekstow typu moze on nie umie jezdzic)dodam tez,ze z 2-ki trudno ja z gazu na gume postawic
wydaje mi sie, ze moje sc 33 lepiej idzie. dodam tez ze przebieg 954 to okolo 35 tys.pozdro

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 05 July 2008, 13:24

ciazko stwierdzic ale tak do 150/200 praktycznie kazdy motor idzie rowno. Moc i moment wychodzi dopiero powyzej 200km/h i wtedy czuc roznice bo opory wieksze... tak samo mozna sprawdzic na 6 biegu np od 120/140 i wtedy tez widac roznice w przyspieszaniu ale w sumei 900 i 954 maja inne przelozenia bo nowszy ma wiekszy vmax...

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 05 July 2008, 22:43

Jezdzilem pare razy z jednym kumplem on na SC33 99 rok i mial naprawde igielke ze sportowym wydechem a i CENZURA zacnie a na 954 mu odchodzilem o pare dlugosci moto oczywiscie przy predkosciach powyzej 130-140, wiec jesli chodzi o twojego kolege to musialbys dokladnie opisac kiedy jak go objezdzasz biegi predkosc obr ?

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 07 July 2008, 18:12

a jak to jest dzis scigalem sie z torowa r6 ( zajebiscie mocna) no ale wygralem o kilka dlugosci do okolo mojego 255 dalej zbytnio nie chcial isc, on w swojej mial przy tej predkosci okolo 270 km'h. Posiadam 42 zeby z tylu, jechalismy np on swoje 108 ja 102, on 70 ja 65 czy cos takiego czyli juz przy tych predkosciach jest spora roznica, moje pytanie czy seryjnie jest 45 zebow z tylu? czy ten czujnik predkosci jest dostosowany do seryjnych przelozen i do obrotow na poszczegolnych biegach dodam ze przy moich 253 na 5 wskazowka byla na rowni(chyba) z czerwonym . mowa o 929

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 07 July 2008, 18:59

w 954 ma KN-a i przelot microna ja mam sportowy filtr i przelot wydech robiony na zamowienie :mrgreen: praktycznie caly czas mu odchodzilem do 250 bo potem juz hamowalismy.

 
Posts: 131
Joined: 21 February 2008, 16:10
Location: krasnysta
Points: 4
Motocykl: cbr929
Year production: 0

Post » 07 July 2008, 20:47

Jeśli odpalisz kogoś na dwoch kilometrach o 500 metrów, to go zdruzgotałeś ! Jeśli na kilometrze o 50 metrów to kupa śmiechu... Ja często śmigam z moim Przyjacielem na R6 i wcale Mu nie uciekam zbytnio !! Nie jest to dla mnie jednak żadna ujma. Cała zabawa jest na torze :P Na drogach publicznych wystarczy mi to co jest, i jeśli nawet wyleczy mnie sc33 lub 28, to nie będę z tego powodu płakał. Prosta i prędkości maxymalne mnie nudzą :wink:
kogut

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 07 July 2008, 21:04

no racji w tym duzo bo tak prawde mowiac krecic opor to kazdy dekiel potrafi, czy ma moto 10 lat czy kupil go wczoraj i co jest lepszy bo ma pare koni wiecej?! raczej nie

goOly19, fabryczne przelozenie 954 to 16/43 zeby
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 07 July 2008, 23:21

szkoda ze mi nikt nie potrafi odpowiedziec na pytanie czy zebatka ma wplyw na oszukiwanie predkosciomierza. A tutaj nikt nic nie pisal o zadnym torze to po co wyskakujesz z takimi tekstami !! chodzi mi o predkosc na prostej !! osobiscie smigam na torze i frajda jest przednia ale nie o to mi chodzi ja pier.... !! na malym kretym torze to i z dobrym skuterowcem jest troche klopotu by go wyprzedzic;)
Last edited by goOly19 on 08 July 2008, 19:11, edited 1 time in total.

 
Posts: 49
Joined: 24 March 2008, 23:00
Location: Ireland
Motocykl: honda fireblade 919
Year production: 0

Post » 07 July 2008, 23:37

zebatka ma wplyw na oszukiwanie predksciomierza jesli mniejsza z tylu lub wieksza z przodu to licznik wiecej pokazuje i znam kolesia ktoremu sc33 280 CENZURA po polnej drodze;)

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 08 July 2008, 07:14

goOly19, jesli masz cokolwiek zmienione w napedzie to licznik bedzie oszukiwac
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posts: 175
Joined: 21 November 2007, 11:58
Location: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Year production: 0

Post » 08 July 2008, 07:15

damian28 wrote:mniejsza z tylu lub wieksza z przodu to licznik wiecej pokazuje

Chyba sie mylisz...Jezeli zmieniasz zebatki w takiej konfiguracji jak opisałeś to skracasz czy wydłużasz przełożenie?
You can't fuck with

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 08 July 2008, 07:53

BUZKA ma racje. Ja mam u siebie o 2 zeby wiecej z tylu i pokazuje mi ok 7% wiecej. Ale okazalo sie ze dzieki temu jezdze troche wolniej bo jak latalem 160 tak dalej jade 160 ale faktycznie troche wolniej :lol:

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests