Strona 1 z 3
WYSCIG sc33 ws 954 JAK SPRAWDZIC

:
29 czerwca 2008, 11:56
autor: crazyduck
Witam ostatnio scigalem sie z cbr 954 i,o dziwo moim sc 33 bylem troche lepszy,954 jest mojego dobrego kolegi sprowadzil go z francji i wydaje mi sie,ze bez problemu powinien mnie zostawic z tylu i teraz pytanko jak sprawdzic czy 954 jest zdlawiona?(tylko nie piscie glupich tekstow typu moze on nie umie jezdzic)dodam tez,ze z 2-ki trudno ja z gazu na gume postawic
wydaje mi sie, ze moje sc 33 lepiej idzie. dodam tez ze przebieg 954 to okolo 35 tys.pozdro

:
05 lipca 2008, 13:24
autor: Tytus
ciazko stwierdzic ale tak do 150/200 praktycznie kazdy motor idzie rowno. Moc i moment wychodzi dopiero powyzej 200km/h i wtedy czuc roznice bo opory wieksze... tak samo mozna sprawdzic na 6 biegu np od 120/140 i wtedy tez widac roznice w przyspieszaniu ale w sumei 900 i 954 maja inne przelozenia bo nowszy ma wiekszy vmax...

:
05 lipca 2008, 22:43
autor: RudiszRR
Jezdzilem pare razy z jednym kumplem on na SC33 99 rok i mial naprawde igielke ze sportowym wydechem a i CENZURA zacnie a na 954 mu odchodzilem o pare dlugosci moto oczywiscie przy predkosciach powyzej 130-140, wiec jesli chodzi o twojego kolege to musialbys dokladnie opisac kiedy jak go objezdzasz biegi predkosc obr ?

:
07 lipca 2008, 18:12
autor: goOly19
a jak to jest dzis scigalem sie z torowa r6 ( zajebiscie mocna) no ale wygralem o kilka dlugosci do okolo mojego 255 dalej zbytnio nie chcial isc, on w swojej mial przy tej predkosci okolo 270 km'h. Posiadam 42 zeby z tylu, jechalismy np on swoje 108 ja 102, on 70 ja 65 czy cos takiego czyli juz przy tych predkosciach jest spora roznica, moje pytanie czy seryjnie jest 45 zebow z tylu? czy ten czujnik predkosci jest dostosowany do seryjnych przelozen i do obrotow na poszczegolnych biegach dodam ze przy moich 253 na 5 wskazowka byla na rowni(chyba) z czerwonym . mowa o 929

:
07 lipca 2008, 18:59
autor: crazyduck
w 954 ma KN-a i przelot microna ja mam sportowy filtr i przelot wydech robiony na zamowienie

praktycznie caly czas mu odchodzilem do 250 bo potem juz hamowalismy.

:
07 lipca 2008, 20:47
autor: cziken
Jeśli odpalisz kogoś na dwoch kilometrach o 500 metrów, to go zdruzgotałeś ! Jeśli na kilometrze o 50 metrów to kupa śmiechu... Ja często śmigam z moim Przyjacielem na R6 i wcale Mu nie uciekam zbytnio !! Nie jest to dla mnie jednak żadna ujma. Cała zabawa jest na torze

Na drogach publicznych wystarczy mi to co jest, i jeśli nawet wyleczy mnie sc33 lub 28, to nie będę z tego powodu płakał. Prosta i prędkości maxymalne mnie nudzą :wink:

:
07 lipca 2008, 21:04
autor: fabiq
no racji w tym duzo bo tak prawde mowiac krecic opor to kazdy dekiel potrafi, czy ma moto 10 lat czy kupil go wczoraj i co jest lepszy bo ma pare koni wiecej?! raczej nie
goOly19, fabryczne przelozenie 954 to 16/43 zeby

:
07 lipca 2008, 23:21
autor: goOly19
szkoda ze mi nikt nie potrafi odpowiedziec na pytanie czy zebatka ma wplyw na oszukiwanie predkosciomierza. A tutaj nikt nic nie pisal o zadnym torze to po co wyskakujesz z takimi tekstami !! chodzi mi o predkosc na prostej !! osobiscie smigam na torze i frajda jest przednia ale nie o to mi chodzi ja pier.... !! na malym kretym torze to i z dobrym skuterowcem jest troche klopotu by go wyprzedzic;)

:
07 lipca 2008, 23:37
autor: damian28
zebatka ma wplyw na oszukiwanie predksciomierza jesli mniejsza z tylu lub wieksza z przodu to licznik wiecej pokazuje i znam kolesia ktoremu sc33 280 CENZURA po polnej drodze;)

:
08 lipca 2008, 07:14
autor: fabiq
goOly19, jesli masz cokolwiek zmienione w napedzie to licznik bedzie oszukiwac

:
08 lipca 2008, 07:15
autor: BUZKA
damian28 pisze:mniejsza z tylu lub wieksza z przodu to licznik wiecej pokazuje
Chyba sie mylisz...Jezeli zmieniasz zebatki w takiej konfiguracji jak opisałeś to skracasz czy wydłużasz przełożenie?

:
08 lipca 2008, 07:53
autor: krolik
BUZKA ma racje. Ja mam u siebie o 2 zeby wiecej z tylu i pokazuje mi ok 7% wiecej. Ale okazalo sie ze dzieki temu jezdze troche wolniej bo jak latalem 160 tak dalej jade 160 ale faktycznie troche wolniej
