It is currently 17 November 2025, 22:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Opony 190/55/17 - problem

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Opony 190/55/17 - problem

Post » 10 June 2008, 21:38

Witam i prosze o rade .
Dzisiaj zalozylem na tyl opone o wyzszym profilu czyli 190/55/17 i wszystko fajnie do momentu kiedy zaczalem naciagac lancuch a tu zonk bo opona zaczela ocierac o wewnatrzna , tylna czesc wahacza od strony amora . No i czar prysl a mialo byc tak fajnie na winkielkach . Zastanawiam w czym problem . Mam zalozona tylna zebatke z 44 zebami a w oryginale jest 42 ale czy to mogloby powodowac az taka roznice w naciagu lancucha a tym samym odleglosc kola od wahacza ?
Spotkal sie ktos moze z takim problemem . Motocykl to sc 44 i oby sie nie okazalo ,ze w pospiechu trzeba bedzie szukac nowej gumy w fabrycznym rozmiarze 190/50/17.
---
pozdrawiam
Jacek

 
Posts: 131
Joined: 21 February 2008, 16:10
Location: krasnysta
Points: 4
Motocykl: cbr929
Year production: 0

Post » 10 June 2008, 21:45

:shock: Ja mam w swojej 929 właśnie taką oponę GP RACER 190/55 i jest przecudnie !! Nie bardzo kojarza jak Ci zacczepia ! Jeśli dałeś blat 44 to trzeba jedno ogniwo na łańcuchu dłużej
kogut

 
Posts: 48
Joined: 17 March 2008, 13:00
Location: Świdnica
Motocykl: Honda 929
Year production: 2000

Post » 01 April 2009, 15:59

Ale tam jest spory zapas miedzy oponom a wahaczem...

Ja zamierzam założyć 55 dunlopa hmmm teraz to mnie zastanawia, bo na moje oko podejdzie
Image

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 01 April 2009, 19:14

Jesli masz tylna zebatke fabryczna to sie zmiesci , ja mialem wieksza 44 zęby i żeby zalozyc 190/55/17 musialem wrocic do fabrycznej zebatki 42 zęby . Niby mala roznica a jednak .
---
Pozdrawiam
Jacek
Jacek

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 04 June 2009, 18:44

a z ciekawosci jak wygladala u ciebie odleglosc miedzy blotnikiem a opona? nic nie haczylo? bo cos slyszalem ostatnio ze komus blotnik porysowala opona w takim rozmiarze... sam mam takie opony upatrzone na wakacje i sie zastanawiam czy nie bedzie problemow...

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 04 June 2009, 21:48

A tego to Ci nie powiem , 929 nie ma fabrycznie błotnika nad kołem wiec problemu nie było . od modelu 954 błotniczek montowany jest seryjnie wiec mozliwe ,ze bedziesz go musiał zdemontowac ale to znowu przeciez zaden problem .
---
Pozdrawiam
Jacek
Jacek

User avatar
 
Posts: 100
Joined: 14 December 2008, 16:39
Points: 2
Motocykl: cbr 1000 rr Sp
Year production: 2015

Post » 04 June 2009, 22:03

witajcie , ja w swojej 954 miałem dunlop 190/55/17 i nie było żadnego problemu wszystko się mieści i jescze jest luz, zębatki mam fabryczne.

 
Posts: 8
Joined: 04 May 2008, 13:58
Location: Świętochł
Motocykl: SC57
Year production: 0

Post » 04 June 2009, 23:34

w SC57 tez nie ma z tym problemu oczywiście na seryjnym napedzie

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 04 June 2009, 23:57

ok thx za uswiadomienie ;)

User avatar
 
Posts: 70
Joined: 27 May 2008, 10:05
Location: Bydgoszcz
Motocykl: 954 RR
Year production: 2003

Post » 05 June 2009, 11:45

a czemu 55 zakladacie a nie 50 ?

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 05 June 2009, 15:31

bo wyzszy profil duzo łatwiej pozwala składać sie w zakrety
Jacek

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 05 June 2009, 15:35

mikan wrote:a czemu 55 zakladacie a nie 50 ?
Jacek wrote:bo wyzszy profil duzo łatwiej pozwala składać sie w zakrety

... i oczywiscie nie ma innych opon sportowych na tor 190/50 sa tylko w "zwyklych" gumach , "torowki" takich rozmiarow nie maja... albo 180/55 albo 190/55

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests