Dzisiaj jest 05 czerwca 2025, 23:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Plusy i minusy fajera

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 57
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 12:45
Lokalizacja: chester
Motocykl: cbr 900
Rok produkcji: 2001

Plusy i minusy fajera

Post » 05 kwietnia 2011, 18:14

Witajcie,chcial bym zalozyc nowy temat odnosnie waszego zdania oraz opinii na temat Hondy fireblade .Kazdy z nas mial do czynienia z motocyklami wieksze lub mniejsze,nie ma idealnego pojazdu takiego co by to pozostal na wieki w garazu,nawet nasz wiek zmusza nas do zmian w kierunku wygody lub ''odmlodzenia sie''.Prosze o wasze wypowiedzi w tej kwestii.
To co ja moge powiedziec na dzien dzisiejszy (4 dni mam pojazd i przejechane 380 mil )

-drogi serwis (regulacja zaworu exap 220£ i full serwis 615£)
-cena opon (tyl 235£ ze zmiana i wywazeniem )
-meczaca pozycja jazdy po miescie
+spalanie
+wygoda podczas szybkiej jazdy
+cichy silnik
To na tyle na razie z mojej strony.Pozdrawiam.

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 05 kwietnia 2011, 19:02

zależy o jakim modelu bladego mowa ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 57
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 12:45
Lokalizacja: chester
Motocykl: cbr 900
Rok produkcji: 2001

Post » 05 kwietnia 2011, 19:19

cerber666, sport to sport cb to naked a vt to choper mowa o fajera a roznica 2 czy 10 % pochylenia ciala w takim przypadku nie wiele znaczy.

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 05 kwietnia 2011, 19:30

no dla mnie różnica np miedzy sc28 a sc50 jest baaardzo duza i taka sama napewno bedzie pomiedzy 954 a nowym fajerem.sc50 to przy sc28 zrywny motylek,a tamto to żelbetonowy kloc :)

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 05 kwietnia 2011, 19:38

jeżeli chodzi o moje zdanie to największym minusem w moim przypadku jest ciągłe zastanawianie sie kiedy padnie ładowanie albo panewki. Ale to chyba przez to ciągłe czytanie postów na ten temat tutaj na forum. Nie uważam żeby minusem były koszty utrzymania bo chyba to normalne że opony i serwis kosztują.

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 05 kwietnia 2011, 20:53

Kolego w takim tempie zakładania tematów i postów to do końca roku przegonisz w ilości Tytusa ;)
Co do tematu to zacytuje słowa pewnej znanej osoby: "są plusy dodatnie i plusy ujemne" nie ma minusów :P Jak ktoś na czas dokonuje wymian i użytkuje zgodnie z przeznaczeniem to nie ma się czym martwić. Czasem zdarzy się jakiś dynks ale to losowo. Co do pozycji, spalania, serwisu itp-są to motocykle sportowe i kupując taki egzemplarz należy liczyć się z tym, że nie wszystkim będzie wygodnie, moc i styl jazdy zmusza do częstych wymian, a koniki w piecu trzeba też wykarmić :) Dla mnie nie ma motocykla który ma minusy, są tylko takie na których utrzymanie mnie nie stać :)

 
Posty: 205
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 01:13
Lokalizacja: Rzeszow
Motocykl: Honda CBR 1000 RR Fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 05 kwietnia 2011, 22:01

są plusy dodatnie i plusy ujemne" nie ma minusów ;p OZI NIC TYlko przytakiwać :)) A Swoja droga nie masz co Rem dramatyzowac bo obecnie też jestem w Angli i paliwo po 1,35 wiec Motocykliści w polsce o 60 % gorzej.
MateuszO

 
Posty: 2
Rejestracja: 06 kwietnia 2011, 12:44
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: szukam dobrej sztuki, poprzednio 600rr
Rok produkcji: 0

Post » 06 kwietnia 2011, 13:18

Wiadomo, moto musisz serwisować, wymiany opon, płynów to koszty. Ale czego nie robisz dla takiej przyjemności jakim jest jazda na fajerze. To z tymi plusami dodatnimi i ujemnymi to mi się przyponiało, bo to tekst takiej jednej nauczycielki z Elektryka.

Awatar użytkownika
 
Posty: 57
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 12:45
Lokalizacja: chester
Motocykl: cbr 900
Rok produkcji: 2001

Post » 06 kwietnia 2011, 16:11

Ok ,pare osob jest zdziwiona moim pytaniem wiec zmienie je na dokladniejsze,co sadzicie o waszych fajerach co was denerwuje a co was satysfakcjonuje,pytanie jest GIT ?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 06 kwietnia 2011, 16:34

pod awatarem masz 900 rr a skad tam exup ? rotfl2: ja na nie nie moglem narzekac przy swoim sc33 wszystko robilem sam i nigdy mnie nie zawiodl spalanie + pozycja + silnik moc+ w zasadzie same + choc z czasem brakowalo,mi mocy wiec zmienilem nie kombinowalem z dynojet itd

Awatar użytkownika
 
Posty: 57
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 12:45
Lokalizacja: chester
Motocykl: cbr 900
Rok produkcji: 2001

Post » 06 kwietnia 2011, 16:53

h-vix system a to z innej strony The H-VIX (Honda Variable Intake/Exhaust) system has a titanium valve in the exhaust that works in a similar way to the EXUP valves found in a lot of the big bore Yamahas. However in the Fireblade the valve in the exhaust is also linked to a large flap in the air cleaner that opens and closes at preset engine speeds in the aim of maintaining optimal intake velocity over a wide rpm range.

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 06 kwietnia 2011, 17:05

OZI pisze:Kolego w takim tempie zakładania tematów i postów to do końca roku przegonisz w ilości Tytusa
Może nawet wcześniej chce przegonić, albo mod-em zostać, bo na polskim forum po angielsku pisze i myśli, że posty podwójnie się będą liczyć :mrgreen: :mrgreen:

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości