It is currently 17 November 2025, 23:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

F4i nie pali - brak napięcia na pompie paliwa

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 24
Joined: 08 August 2010, 10:25
Location: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Year production: 2003
Samochód: dość szybki

F4i nie pali - brak napięcia na pompie paliwa

Post » 07 February 2011, 16:32

witam!!! mam problem z odpaleniem F4i, która miała wypadek :/ Sprawdziłem napięcie na kostce do pompy paliwa i niestety go nie ma... i tu pojawia się pytanie:
czy jest w F4i przekaźnik pompy paliwa? bo jeśli jest to rozumiem że może być jego wina.
i drugie pytanie - co jeszcze może być przyczyną braku napięcia na pompie paliwa?

User avatar
 
Posts: 266
Joined: 24 September 2009, 14:20
Location: Oława,Wro
Points: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR orange
Year production: 2010

Post » 07 February 2011, 16:59

sprawdz główny biezpiecznik czy niejest spalony albo przerwany ;)

 
Posts: 24
Joined: 08 August 2010, 10:25
Location: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Year production: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 07 February 2011, 20:05

bezpieczniki są ok. sprawdzałem dokładnie

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 26 October 2010, 13:39
Location: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Year production: 1999

Post » 08 February 2011, 16:43

Jeśli jest w tym moto czujnik przechyłu to mógł odciąć pompę przy crashu, bo zazwyczaj odcinają pompę lub zapłon. ;)

 
Posts: 24
Joined: 08 August 2010, 10:25
Location: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Year production: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 10 February 2011, 12:31

jest czujnik przechyłu ale jest on sprawny - gdy ustawiam go strzałką w dół to na wyświetlaczu nie zapala się FI. Gdy go ustawiam tak jak powinien być czyli strzałką w górę to świeci kontrolka FI więc działa.

znalazłem i sprawdziłem dzisiaj przekaźnik od pompy paliwa - no i przy podaniu bezpośrednio masy na jeden z kabli na przekaźnik pompka działa.

Orientuje się ktoś jakie sygnały mają wchodzić/wychodzić do takiego przekaźnika?

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 26 October 2010, 13:39
Location: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Year production: 1999

Post » 10 February 2011, 23:38

Obawiam się, że przy moto wtryskowym będzie z kompa szło zasilanie przekaźnika pompy, ponieważ na przykładzie 636 to po przekręcaniu komp zasila pompę na parę sekund, a przy wykryciu obrotów wału zasila nieustannie. Osobiście szukałbym pomiędzy zasilaniem cewki przekaźnika pompy, a sterownikiem, sprawdź co zasila + cewki przekaźnika, dokąd prowadzi przewód. :)

 
Posts: 261
Joined: 02 April 2008, 16:37
Location: Warmia i
Points: 2
Motocykl: Czarny
Year production: 2008

Post » 11 February 2011, 10:18

Ecu steruje napięciem na przekaznik pompy paliwa.Sprawdz czy jest iskra.

 
Posts: 24
Joined: 08 August 2010, 10:25
Location: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Year production: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 12 February 2011, 00:26

spróbuje sprawdzić, ale nie mam klucza żeby odkręcić świece - muszę gdzieś zapożyczyć

 
Posts: 261
Joined: 02 April 2008, 16:37
Location: Warmia i
Points: 2
Motocykl: Czarny
Year production: 2008

Post » 12 February 2011, 01:09

Nie odkręcaj świecy tylko zdejmij fajkę i weż drugą sprawną świecę jeśli posiadasz :jupi:

 
Posts: 24
Joined: 08 August 2010, 10:25
Location: Kozienice
Motocykl: cbr 954
Year production: 2003
Samochód: dość szybki

Post » 12 February 2011, 12:43

no właśnie nie mam żadnej świecy bo bym tak zrobił


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests