It is currently 17 November 2025, 23:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Amortyzator skrętu i shimmy

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 02 February 2011, 00:23
Location: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Year production: 2001

Amortyzator skrętu i shimmy

Post » 05 February 2011, 16:41

Jak to jest z tym amortyzatorem skrętu z Waszego doświadczenia? Czy faktycznie jest tak niezbędny? Czy to może zależy od charakteru jazdy? Widziałem, że można dostać używany w cenie poniżej 1000. Jak to się zużywa? Ma to sens?
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 05 February 2011, 16:46

temat milion razy walkowany.tak jest potrzebny w 929 czy 954.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 05 February 2011, 17:10

DOMEL wrote:temat milion razy walkowany.tak jest potrzebny w 929 czy 954.
tak zgadzam sie co do tematu ze walkowany czy jest potrzebny wszystko zalezy od tego jak i gdzie jezdzisz jak masz sporta i jezdzisz jak dziadek na komarku nie warto ;)

 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Post » 05 February 2011, 17:30

a z tą jazdą jak dziadek na komarku to sie nie zgodze. Kilka dni po kupnie motoru jechałem naprawde spokojnie i zjezdzając z estakady najechałem na drobne poprzeczne nierówności i dostałem shimme prawie od dobicia do dobicia. Nie wiem jakim cudem to sie skończyło bez szlifu. Tak więc chyba taka geometria motocykla ze bez amora nie da rady

User avatar
 
Posts: 120
Joined: 03 September 2009, 18:35
Location: Okolice s
Motocykl: Honda CBR 954 FireBlade
Year production: 2003

Post » 05 February 2011, 18:27

DOMEL wrote:temat milion razy walkowany.tak jest potrzebny w 929 czy 954.

A w innych to nie? oczywiscie wiadomo przy jakim stylu jazdy hihi:

[ Dodano: Sob Lut 05, 2011 5:31 pm ]
Na pewno przydatne maleństwo, czasem te 1000zl moze zaoszczedzic kilkanascie tysiecy lub wiecej ;)

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 05 February 2011, 19:13

W sc33 nie miałem amortyzatora i shimmy łapałem dosyć często. Raz większe, raz mniejsze. Obecnie z amorkiem jazda jest o niebo bezpieczniejsza. Gdyby przyszło mi znowu przesiąść się na sporta bez amortyzatora, natychmiast kupowałbym go.

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 02 February 2011, 00:23
Location: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Year production: 2001

Post » 05 February 2011, 19:15

Dzięki, o tę informację dokładnie mi chodziło.

A teraz ostatnia sprawa.

http://allegro.pl/amortyzator-skretu-oh ... 33315.html

Wasza opinia? Warto?

[ Dodano: Sob Lut 05, 2011 6:16 pm ]
Kto jeździ bez i jakie wrażenia?
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

User avatar
 
Posts: 680
Joined: 31 May 2009, 10:27
Location: Mrozy
Points: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Year production: 0

Post » 05 February 2011, 21:28

zinnej, wrazenia bez moga byc tylko jedne.Brudne gacie od kupy ktora sie nawalilo po silnej shimmie rotfl2:
Ja jezdzilem bez bo "przeciez bede sie pilnowal" ale prawda jest taka ze po wielkij shimmie jaka zlapalem pierwsza rzecza jaka zrobilem po powrocie do domu bylo odpalenie kompa i szykanie amorka.Amorek ktory ty znalazles to bardzo dobry wybor i napewno bedziesz zadowolony.Aczkolwiek wiem ze ktos os nas z forum sprzedaje tez ohlinsa i to za ciut mneijsza kase

 
Posts: 125
Joined: 28 January 2011, 16:22
Location: ze wsi
Motocykl: motorynka
Year production: 2010

Post » 05 February 2011, 21:45

Słyszałem kolego, że amorek w 929 i 954 to podstawa, pozdro ;)

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 02 February 2011, 00:23
Location: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Year production: 2001

Post » 05 February 2011, 22:04

Tym bardziej zastanawia mnie, gdzie mieli głowy konstruktorzy?

Niestety będę musiał ten wydatek odłożyć na jakiś czas - mam inne wydatki. Choć bardzo mnie to boli :/
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 05 February 2011, 22:26

Nie gumuje za ostro a szimy mi się zdarzały ... więc jest to niewątpliwie przydatne urządzonko aczkolwiek nie można powiedzieć, że się nie da jeździć bez...
ten amor co podesłałeś, OHLINS jeden z najlepszych ale mocowanie jakieś od kowala w tych pieniążkach szukaj już czegoś z mocowaniem prof

 
Posts: 156
Joined: 25 December 2010, 12:59
Location: Kno
Motocykl: sc44
Year production: 2000

Post » 05 February 2011, 23:01


Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests