It is currently 17 November 2025, 17:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

guma na tył 190 do sc28

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 36
Joined: 29 March 2008, 12:33
Location: RZESZóW
Motocykl: CBR 900 RR
Year production: 0

guma na tył 190 do sc28

Post » 18 May 2008, 07:57

mam pytanko czy ktos probowal zalozyc 190 na tył w sc 28 chodzi mi o to czy sie nie zrobi za duzy balon?
Pozdro dla komendanta Flisa

User avatar
 
Posts: 107
Joined: 29 September 2007, 07:27
Location: Kozy
Points: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Year production: 1997

Post » 18 May 2008, 10:09

witam ja u siebie wlozylem 200/50/17 michelin pilot musze przyznac ze troszke taki balon sie zrobil za to mniej powietrza pompuje ,nie wiem jak to sie ma przy 190 ale nie powinno byc tak ,jesli chodzi o prowadzenie fajera to nie jest najgorzej :)aha sprawdz ilu calaowa masz felge 5J czy 5.5 cala nie wiem jak to sie ma przy sc28 ja mam sc 33 przy 5.5 powinno wszystko grac na 190 .

User avatar
 
Posts: 50
Joined: 12 August 2007, 08:45
Location: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Year production: 0

Post » 18 May 2008, 21:54

Ja głownie jezdze na 190 w sc 28 i jest spoko.

 
Posts: 36
Joined: 29 March 2008, 12:33
Location: RZESZóW
Motocykl: CBR 900 RR
Year production: 0

Post » 19 May 2008, 09:24

dzieki za pomoc dziasiaj jade zmienic gume
Pozdro dla komendanta Flisa

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 19 May 2008, 11:31

Przy szerszej gumie motocykl bedzie mniej poreczny i bardziej oporny w zakretach - sprawdzone . O ile o jeden stopien jeszcze jakos daje rade ale np na dwusetce nie wyobrazam sobie szybkich zakretow i przerzucania sprzetu w lewo i prawo . Ale ja moze sie nie znam :)
---
pozdrawiam
Jacek

 
Posts: 131
Joined: 21 February 2008, 16:10
Location: krasnysta
Points: 4
Motocykl: cbr929
Year production: 0

Post » 19 May 2008, 12:26

W większości 190 stosunek szerokości do wysokości to 190/50. W 180 jest 180/55 co nie jest bez znaczenie (łatwość składania się w zakręcie i zwrotność motocykla) Na obręcz 0,5' węższą można założyć 190/50 i tak ją trochę wyszczupli i zmieni naturalny jej profil w nieodpowiedniej dla niej obręczy! Jeździć się da ale ciężko będzie się łamać w zakręcie. Jeśli się mocno zpłaszczy środkiem to moto będzie niestabilne przy jeździe na wprost przy większych prędkościach :)
kogut


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests