It is currently 18 November 2025, 04:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

honda cbr 900 rr sc33 czy to dobry motor na drugą maszynę

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 141
Joined: 24 January 2011, 19:18
Location: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Year production: 1999

honda cbr 900 rr sc33 czy to dobry motor na drugą maszynę

Post » 24 January 2011, 19:34

Witam panowie mam oto takie pytanie czy honda cbr 900 rr sc33 to dobry pomysł na drgi motor bo aktualnie jezdze hondą nsr 125 i się obawaiam trochę czy sobie poradzę na takim motorze czy lepiej narazie jakieś 600?? Z góry dziękuje za odpowiedzi i prosze o wyrozumiałość bo jestem tu nowy na forum:)

 
Posts: 88
Joined: 27 June 2009, 23:24
Location: Żuromin
Points: 1
Motocykl: była HONDA 929RR jest REPSOL SC57C
Year production: 2007

Post » 24 January 2011, 19:40

ja bym proponował jakoś 600 bo 900 to raczej inna bajka sądząc po twoim wieku ja bym proponował 600 koledzy chyba podzielają moje zdanie

 
Posts: 141
Joined: 24 January 2011, 19:18
Location: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Year production: 1999

Post » 24 January 2011, 19:48

dziękuje za odpowiedz trzeba to przemyśleć i posuchać innych opini żeby kupic coś i sobie poradzić na tym:)

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 24 January 2011, 19:55

Reguły nie ma. Ja kupiłem sc33 jako pierwsze moto z tym, że byłem o 15 lat starszy od kolegi :) Miałem kilka sytuacji niebezpiecznych bo przesadziłem z prędkością a nie miałem jeszcze obycia w zakrętach ale jakoś się udało - przetrwałem. :) Myślę jednak sądząc po moim temperamencie samochodowym w wieku 20 lat to chyba nie pojeździłbym długo tą maszyną gdybym miał ją 10 lat wcześniej :P

Kup 600-kę. Też można na niej wymiatać i trzeba uważać, a rozwalić to się można nawet na skuterze.

Ja 600tkami nawet nie jeździłem. Zobacz ile straciłem. Teraz nawet nie mam porównania :(

 
Posts: 695
Joined: 28 March 2010, 19:39
Location: Wyszogród
Points: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Year production: 2002

Post » 24 January 2011, 19:58

Wszystko zależy od twojej wyobraźni, nie napisałeś co prawda czy NSR to twój jedyny motocykl do tej pory ale patrząc na wiek podejrzewam że tak więc ja również proponował bym jakąś 600 - kę na sezon, dwa a potem lytra ;)

 
Posts: 15
Joined: 30 November 2010, 20:17
Location: Niemce
Motocykl: Honda CBR900RR sc33
Year production: 1998

Post » 24 January 2011, 20:01

Ja kupiłem Honde CBR900 sc33 w wieku 18 lat i to był mój pierwszy motocykl jezdzi mi sie bardzo dobrze, tylko trzeba jezdzic z głową a nie tylko manetka w dół i odjazd :)

 
Posts: 141
Joined: 24 January 2011, 19:18
Location: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Year production: 1999

Post » 24 January 2011, 20:02

No jak na razie to nie mamiałem okazi jeżdzić wiekszym motorem niz 250 a jak 600 to co panowie sądzicie o cbr 600 f4 99-00 r. dziekuje za odpowiedzi i mam nadzieje że coś mi doradzicie:)

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 24 January 2011, 20:05

Myślę że to dobry wybór. Oby tylko nie trafić zajeżdżonej. :)

User avatar
 
Posts: 240
Joined: 07 March 2010, 10:10
Location: śląsk
Points: 5
Motocykl: 1000rr
Year production: 0

Post » 24 January 2011, 20:39

Jak nie jeździłeś mocniejszymi niż 250 to 600 będzie dla ciebie rakietą a f4 to fajny sprzęt :)

 
Posts: 234
Joined: 06 January 2011, 15:51
Location: Kielce
Motocykl: Honda
Year production: 0

Post » 24 January 2011, 20:59

Witam,za jakiś czas pewnie też będę miał taki dylemat :mrgreen: .600 to chyba najlepsze rozwiązanie F4 piękna maszyna( moim zdaniem najlepsza 600-tka ) .Co prawda znam chłopaka,który w wieku 17 lat zaczął latać R1,ale znacznie więcej tragicznych historii.Rok czy dwa lata temu na forum było chyba o 17 ,który dwa miesiące nacieszył się swoją 954 :/ .Nie ma co lepiej poćwiczyć na 600 wczuć się w tak mocny motocykl a potem FIREBLADE :diabel2: .
Pozdro Kuba :)

User avatar
 
Posts: 124
Joined: 08 March 2009, 22:46
Location: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Year production: 2009

Post » 24 January 2011, 21:08

dokładnie ja zaczynałem od f3 (polecam moto jest idioto odporne) później sc33 ( tak samo moto niezniszczalne) teraz jest sc57 , ja zacząłem stopniowo i nadal jeżdże i chce nadal latać kolega zaczął do sc33 i nie lata myśle ,że na początek to było za mocne moto i koleś się przestraszył , chodź znam innego jego debiut to r1 i lata jak trzeba , ale zacznij od 600

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 24 January 2011, 22:12

Skoro stopniowo to też nie F4, bo ma prawie tyle koni co 900rr a ceny też niedużo niższe. Jak ja byłbym na twoim miejscu szukałbym ładnej F3, albo nawet F2, polatał 2 sezony i przesiadał się na większy. Ja akurat przesiadłem się z Kawy GPZ 500 (też polecam).

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests