Strona 1 z 1

Wycena serwisu

Post: 28 grudnia 2010, 23:39
autor: trauma
W przyszłym sezonie chciałbym zrobić gruntowny serwis mojej fajerce i wymienić parę rzeczy mianowiecie: regulacja luzów zaworowych (o ile jest potrzebna), regulacja i czyszczenie gaźników (profilkatycznie), wymienić wkońcu termostat, na koniec sezonu wyskoczyło mi lekko ponad 50 tys przejechanych km i teraz jak było kilka ciepłych dni przy dopaleniu silnika zdaje się ,że na zimnym silniku przez chwile słychać było brzęczący łańcuszek rozrządu więc też bym to od razu zrobił tylko nie wiem jak w fajerze sam napinacz sie wymienia i jest ok? czy komple łąńcuszek+ napinacz? I wymiana napędu (napęd i zębatki juz mam). Mechaników na forum dużo więc liczę na przybliżenie kosztów tych czynności + koszt części. Szczególnie interesuje mnie koszotrys od Pana Czikena gdyż nie ukrywam iż serwis w jego warsztacie interesowałby mnie najbardziej. Także proszę o kontak PW. ;)

Post: 28 grudnia 2010, 23:59
autor: Chappy
trauma, nie mnie to wyceniać ale na forum nie używamy "pan" czy "pani" ty wszyscy się znają i są na "ty" więc poczekaj aż Cziken przeczyta posta i na pewno jak będzie miał chwilkę to ci odpisze.

Post: 29 grudnia 2010, 09:49
autor: RudiszRR
Cziken na pewno zrobi Ci to najtaniej i na pewno najlepiej wiec nie pytaj o ceny serwisu bo masz bliziutko do niego wiec umow sie telefonicznie na jakis termin bo na forum temat moze przeoczyc i ciesz sie sprawnym sprzetem na poczatek sezonu.

Post: 29 grudnia 2010, 11:39
autor: crazyduck
za zawory licza ok 200 + plus plytki gazniki chyba tez ok 200 naped ok 50 mysle ze w 600 powinienes sie zamknac moze wiecej moze mniej bo zawsze moze wyjjsc jakas niespodzianka pisze tu o samej robocie

Post: 29 grudnia 2010, 12:49
autor: cziken929
Zawory 150 płytki wliczone są w cenę i nie rozumiem mechaników którzy doliczają za płytki które się zamienia. Każdy warsztat powinien mieć komplet płytek regulacyjnych i wkładając jeden rozmiar zabierają drugi więc stan pozostaje niezmienny a rozmiary trzeba we własnym zakresie aktualizować. Serwis gaźników 150 w tym mycie, regulacja AFR i balans na elektronicznym wakuometrze firmy INDIANA SOURIAU który dodatkowo wykreśla bargrafy ukazując tym samym szczelność zaworów w głowicy oraz szczelność całego dolotu. Wymiana napędu 50 z zakuciem zakuwarką a nie młotem. Wymiana termostatu gratis. Co do rozrządu to streszczę króciutko; Co do łańcuszka rozrządu to najpierw oceniamy organoleptycznie "poszarpanie" płytek wynikające często z niedomagań napinacza i zgodność znaków kół zębatych z płaszczyzną głowicy. Jeśli znaki są "ujemnie CENZURA świadczy to o wyciągnięciu łańcucha i opóźnieniu faz rozrządu w szczególności zaworów dolotowych, co skutecznie obniża kulturę pracy i parametry silnika. Co do napinacza to z doświadczenia wiem, że wszelkie próby dokręcania sprężyn i reanimacji jest tzw PASTWĄ !! Profesjonalne podejście do tematu to wymiana na nowy OEM za ok 350pln plus fabrycznie zakuty łańcuch OEM quality. Łańcuchy do których mam przekonanie to TOURMAX bądź MORSE oba borg warner parts o twardości 92RH czyli pierwszy montaż. Koszt 240pln plus 14pln uszczela impulsu i 20pln za wymianę gdy wałki rozrządu zrzucone.
Opis troszku chaotyczny napisany dla ogółu populacji forum ;) Taniej to nie będzie nawet w media markt rotfl2:
Na swoją usługę zawsze dołączam opis przeprowadzonych prac i stwierdzonych nieprawidłowości oraz fakturę będącą jednocześnie gwarancją dokonanych napraw.

W razie wątpliwości czikfon 667 345 913

Dziękuję za uwagę :diabel2:

Post: 29 grudnia 2010, 13:15
autor: trauma
okej To ja już szukam termostatu i jak bede miał to będę się kontaktówał . Regulacja gaźników, zaworów, napęd i termostat będą robione na pewno Co do rozrządu to po diagnozie dopiero będziemy myśleć . Wielkie dzięki za rzeczowy i konkretny opis wszystkiego co do cen to rzeczywiście nigdzie tak tanio nie ma a fachowość bezcenna wręcz ;)

Post: 29 grudnia 2010, 13:54
autor: crazyduck
kurde ceny masz dobre ;)

Post: 30 grudnia 2010, 18:35
autor: marcinSC33
Ceny u Czikena są bardzo dobre no i jakość usług na najwyższym poziomie.
Człowiek, który cokolwiek gdzieś w Polsce serwisował może się pozytywnie zaskoczyć wiedzą, solidnością, jakością, cenami części i usług.

Trauma - co do Ciebie dziwię się , że cokolwiek szukasz i ogłaszasz jakieś przetargi na forum...skoro jesteś z Lublina to masz rzut beretem do Czikena i w zasadzie jeden jedyny słuszny wybór.
Pozatym razi mnie takie stawianie sprawy ponieważ conajmniej kilkakrotnie robiłem podobnie duże przeglądy w poprzednich moto czy ostatnio w obecnym i jakoś nie stanowiło problemu zadzwonić lub podjechać popytać się o koszty zamiast iść na łatwiznę i czekać , że ktoś Ci na gotowo wszystko napisze.
Bez urazy ale ciesz się , że Cziken jest gościem z pozytywnym podejściem do ludzi i raczył Tobie odpisać.

Post: 30 grudnia 2010, 20:01
autor: trauma
Kolego kontaktu nie miałem do Czikena to po pierwsze primo :) Poza tym teraz forum ma pogląd na ceny Czikena jak sam napisał taniej nigdzie nie będzie no i jego podejście do sprawy ;) . Co do tego ,ze czekam na gotowe akurat sie mylisz orientowałem się co do cen w lubelskich serwisach i naprawdę są delikatnie mówiąc porażające.. I myśle ,że właśnie od tego jest forum co by zasięgnąć wiedzy ,a gdyby zadzownił i przeszkodził np. w jakiejś pracy czy coś ,a tak na spokojnie wszystko opisane ;) Dlatego też chciałem zrobić taką małą konfrontację także luuz ;)

Post: 30 grudnia 2010, 21:29
autor: crazyduck
kto pyta nie bladzi,ponoc nie ma glupich pytan sa glupie odpowiedzi,kurde ale pod wrazeniem cen 150 za regulacje zaworow :ooo:

Post: 30 grudnia 2010, 21:38
autor: trauma
Mam nadzieję ,że nic nie wpłynie na ceny Czikena ;) Ale robiłem zawory jeszcze w F2 w jednym z lubelskich serwisów ponoć najlepszym :) i regulacja kosztowała mnie 280zł. A delikatnej regulacji wymagał tylko zawór wydechowy to taka ciekawostka. Ale jak za ładowanie aku płaci się 30 zł ,a za wyminę oleju 60 to czego można się spodziewać :wnerwiony:

Post: 19 stycznia 2011, 14:06
autor: ARNO
będzie Pan Zadowolony :P