Dzisiaj jest 11 maja 2024, 16:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wrażenia z jazdy V-ka

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Wrażenia z jazdy V-ka

Post » 16 października 2010, 10:08

Strasznie nurtuje mnie ciekawośc,jak lata sie v-ką,jakie odczucia z jazdy,jak oddaje moc itd.Niestety nie miałem nigdy okazji polatac takim sprzętem.Podobno albo sie znienawidzi taki sprzęt albo bezgranicznie pokocha:),może ktos z was latał takim szpejem i może coś powiedziec na ten temat?Szczególnie interesuje mnie vtr sp1,sp2

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 16 października 2010, 10:50

Ja śmigałem parę razy Firestormem 1000 i SV650 nową i starą budą (gaznik wtrysk). Wrażenia ciekawe - silnik w VTR Firestorm mimo "tylko" 110KM kopie z dołu mocno ale zabawa kończy się gdzieś przy 8000rpm. SV nie będę komentował bo bardziej można porównywać z klasą 600 nie litrem SP o którego pytasz. W Firestormie brakowało strasznie zawiasu i ciut lepszego hebla. Chciałbym polatać RSV 1000 albo VTR SP z ciekawości. Mnie jak narazie Vka nie przekonała ale przy ostatniej zmianie sprzęta rozważałem SP1 lub SP2 niestety z racji opinii o spalaniu zrezygnowałem gdyż latam moto uniwersalnie praca/trasa/wypady także nie stać mnie na lanie 10l / 100.

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 14 maja 2010, 18:25
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 16 października 2010, 12:56

Ja miałem okazje latać SV 1000 z 2005 roku (wtrysk) i pokochałem głos tej maszyny ( sportowe kominy cośśś pięknego ), a wrażenia z jazdy takie sobie mi osobiście nie podchodzi, ciągnie od samego dołu a u góry już brakuje. Na śliskiej nawierzchni nie jazda przy wychodzeniu z winkla i odkręceniu manety łatwo zaliczyć ślizga a np przy hamowaniu biegami przy wysokich obrotach blokuje koło takie uroki V-ki. Wolę rzędówkę ;)

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 16 października 2010, 13:54

Kolega ma RSV 1000 Factory z 2007roku no i po kilku przejazdzkach musze powiedziec ze to zupełnie inny motor. Nie mozna powiedziec czy lepszy czy gorszy ale poprostu inny. Z niskich obrotów ciągnie jak lokomotywa a dzwięk z kominów to bajka. Sam dżwięk nakręca człowieka do szybkiej jazdy. Hamulce to kosmos i naprawde bardzo trzeba uważać z operowaniem klamką bo motor staje w miejscu. Na minus jest sprzęgło które bardzo ciężko chodzi i po jakims czasie nadgarstek wysiada. Co do zawiechy to ohlins naprawde robi robote i motor jedzie jak po sznurku w zakrętach. A najlepszą sprawą jest sucha miska olejowa bo można gumować do woli i nie ma obaw o panewki...a na gume staje dziecinnie prosto...tyle moich spostrzeżeń. jednak wole rzędówke i wysokie obroty ale to juz kwestia gustu.

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 16 października 2010, 14:08

Rzeczywiscie maja tak zabójczy dół?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 16 października 2010, 14:36

ja jak z mojej cbr 600 f2 zamienialem sie z kolega na vtr 1000 to zawsze mialem banana na pysku :) zawsze podobal mi sie dzwiek v2 ale jakos zostalem przy rzedowej 4 :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 16 października 2010, 15:42

emiel3 pisze:przy hamowaniu biegami przy wysokich obrotach blokuje koło takie uroki V-ki.


dokładnie jeźdizlem dawno temu stara vfr 750 i az piszczała przy redukcji.

wyjeździlem sie też DUCATI St3 2004rok wtrysk 1000cc 107 koni chyba?..

powiem tak z dolu ciagnie zakuurrwissciee..

ale wyzsze obroty mialem wrażenie jakbym bez celu ciągnał wskazówke mecząc silnik..

dźwięk kwestia gustu.. na początku to było coś nowego fajny pomruk.. ale szczerze?? bardzo szybko sie to znudziło :) mialem to moto ze 4miechy i jeździlem od swieta (wujek dal do sprzedania).. jak przesiadałem sie na swoja 929 to byly wrażenia :) ten dzwiek rzedówki i te wysokie obroty z adrenalinką :)

nie wiem jak sp1 sp2 bo wydaja sie byc dosyc atrakcyjne i nawet mi sie marzyly..

ale chyba zostane przy rzedówce :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 14 maja 2010, 18:25
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 16 października 2010, 17:23

sasza_19 pisze:bardzo szybko sie to znudziło


dokładnie szybko sie nudzi, ja też zostaje przy Bladym ;d

tak na marginesie to tym sprzętem latałem...

http://allegro.pl/suzuki-sv-1000-super- ... 95151.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 266
Rejestracja: 24 września 2009, 14:20
Lokalizacja: Oława,Wro
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR orange
Rok produkcji: 2010

Post » 16 października 2010, 18:24

ja niedawno jezdziłem aprilia sl 750 shiver i bardzo mi sie spodobało poprzez zmiane mapy zapłony ,cykle sport miasti i chyba deszcze bardzo mi sie spodobały , co do mocy to zeczywiscie nerwisty z dołu ( fajnie na gume idzie :D ) i przy wyzszych obrotach to da sie przycisnąc , gówno dobre na miasto ogólnie to fajny sprzet ale na dalsze trasy to kicha :P :P i do tego włoskie makarony :D jak dla mnie to rzedówka jest najlepsza :D o

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 października 2010, 10:04

miałem przez jeden sezon TL1000 fajnie się śmigało, fakt dół miała zaje...isty ale góra bez szału po prostu ciągnęła od samego dołu do odcinki tak samo. A dźwięk to była poezja :D pełen układ Bossa sprawiał że dźwięk był nie do zapomnienia coś na kształt startującego F16 :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 18 października 2010, 11:20

z V polecam VFRke, super motorek, na kazdym biegu dol elegancki,wyzej tez sie fajnie wkreca,i jeszcze ten gwizd silnika! Turystyk o sportowym charakterze,wygodny w trase i fajny zeby poszalec.

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 18 października 2010, 15:04

A ja się zakochałem w V-kach, odkąd mam rsv4. W przyszłym roku pewnie pogonię sc59 i kupię 1198R ;)

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości