Dzisiaj jest 28 marca 2024, 16:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

kupno CBR//na co zwrócic uwagę

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 04 sierpnia 2010, 15:15
Lokalizacja: Oświęcim
Motocykl: brak ;)
Rok produkcji: 0

kupno CBR//na co zwrócic uwagę

Post » 04 sierpnia 2010, 15:21

Siema!! Jestem na kupnie CBR'ki sc33 97r. i chcialem zapytac na co zwrocic uwage przy ogladaniu moto?? Pomorzcie
jeszcze nie blady ale juz nie dlugo ;)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 04 sierpnia 2010, 15:45

temat poruszany poszukaj :wnerwiony:

 
Posty: 3
Rejestracja: 04 sierpnia 2010, 15:15
Lokalizacja: Oświęcim
Motocykl: brak ;)
Rok produkcji: 0

Post » 04 sierpnia 2010, 22:37

dzieki za niezwykle wyczerpujaca odpowiedz :/ ;)
jeszcze nie blady ale juz nie dlugo ;)

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 04 sierpnia 2010, 23:48

ja zwracąłem uwage na to czy rama gdzie sa nie jest pęknieta lub czy nie jest spawana , elektryka nie jest przetarta przy kierownicy . te motory lubią śmiganie na gumie wiec trzeba zobaczyc na zawieszenie oraz główke ramy czy nie ma luzów lub innych nie pokojacych rzeczy , potem warto jest zwrócic uwage a silnik... jeśli motorek lezał na lewej strone bardzo duze jest prawdopodobieństwo pęknietego bloku i moze lac sie olej ... ;/ . kolejna rzecza jaką warto sprawdzić jest skrzynia biegów (co w fireblade jest chyba najsłabyszm punktem) skrzynia przy zapinaniu biegu powinna pięknie kliknac . aha i oczywiscie w fireblade trzeba biegi zapinać pewnie i stanowczo ;) . wypisałem tutaj te elementy na które zwracałem największą uwage.


fajnie by było jakby zmiezyc tez cisnienie w cylindrach zeby nie kupic jakiejś padliny ;/

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 05 sierpnia 2010, 00:10

W sumie to na wszystko, szczegóły zdradzają stan i rodzaj serwisu motocykla, zaczepy chłodnicy zdradzą czy był gumowany, lagi, czy spawy na ramie są fabrycznie równe, jeżeli widzisz że jakiś kostek brakuje, kable są poskręcane i nie wiadomo co jeszcze to już wiadomo jak był moto traktowany, czy jest pajęczyna w przewodach... W sumie szukać musisz motocykla dopieszczonego w drobiazgach... Nie popękane owiewki itd...

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 05 sierpnia 2010, 16:03

Nie do końca się zgodzę.. Wiele jest moto dopieszczonych wizualnie tzw "igiełki". Własnie po to by ogłupić kupujacego i ukryć jakieś np wady mechaniczne. Bo ktoś będzie kupował wzrokiem. Nie ma co od razu odrzucać moto które miało szlifa (nie ukrywajmy trafić moto z tego roku bez szlifa czy przewrotki graniczy z cudem). Zwracaj uwagę na to wszystko co wcześniej było napisane ,a wszczególności silnik badaj. Czy nie ma niepokojących odgłosów. Poproś własciciela żeby przed Twoim przyjazdem moto nie było odpalane żebyś mógł zimnego silnika posłuchac. Nagrzej go az się wentylator załączy. Przejedź się, zbadaj czy biegi nie wypadają, czy idzie jak trzeba :diabel2: no i tyle.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 05 sierpnia 2010, 20:48

Po pierwsze to sie nie napalaj na pierwszy lepszy egzemplarz tylko weź to na spokojnie i z kimś kto się na tym zna a nie powinno byc problemów ;) Powodzenia!

 
Posty: 3
Rejestracja: 04 sierpnia 2010, 15:15
Lokalizacja: Oświęcim
Motocykl: brak ;)
Rok produkcji: 0

Post » 05 sierpnia 2010, 21:03

dzieki wielkie chlopaki!! o taka wlasnie odpowiedz mi chodzilo teraz wiem mniej wiecej gdzie kuknac i co zrobic. Jak dostane bladego juz w swoje lapki to jako pierwsi macie photo ;) wiem ze to niby nic ale jakos musze kolegom podziekowac ;) pzdro chlopaki
jeszcze nie blady ale juz nie dlugo ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2010, 18:42

jesli chcesz to kolega z forum kondore ma dopieszczona sc33 97r.

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 09 listopada 2010, 19:06

jeśli chcesz to sprzedam ci moj sc33 :) 8,6tys do negocjacji ;) pewny sprzęt ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 09 listopada 2010, 19:26

ja przy moim zakupie obejrzałem 3 sprzęty podobny rocznik żeby wiedzieć i mieć porównanie jak silnik chodzi jak go słychać , jak napisał ktoś wyżej nie napalaj się na pierwsze moto chociaż była by to igła za dobre pieniądze jedź obejrzyj drugi trzeci będziesz miał porównanie,
podstawą jest jazda próbna czy nie ma bić na kierownicy czy dobrze się składa pobujaj go na prawo lewo wyczujesz czy cos nie tak odpuść - szukaj dalej . no i po rozmowie ze sprzedającym też można trochę wywnioskować , miałem parę ogłoszeni z dopiskiem serwisowany w ASO po przyjeździe okazywało się że ASO to garaż sprzedającego :)

Udanego zakupu

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 09 listopada 2010, 19:26

warto jest czasem wylozyc kase na stoł i udać sie w dłuzsza przejazdzke, dać w palnik, zakrety i zobaczyc jak silnik bedzie sie po tym zachowywac czy wszystko jest git itp
sisi to jest gość

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości