It is currently 18 November 2025, 01:23

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ile powietrza w tyle CBR 1000 RR 04r

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 79
Joined: 27 November 2009, 16:28
Location: opole
Motocykl: cbr900rr
Year production: 0

Ile powietrza w tyle CBR 1000 RR 04r

Post » 30 June 2010, 21:44

Witam

Mam pytanie ile wy macie w swoich fireblade powietrza ??
chodzi mi o tylną oponę 190 .

bo przy 2.9 atmosfery strasznie szybko się zużywa opona .

Proszę o radę

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 30 June 2010, 21:59

No to opona zuzywa sie od jazdy a nie od cisnienia;) Cisnienie masz git, tu sie nic nie da wykombinowac.

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 30 June 2010, 22:15

Ja mam zazwyczaj 2.5 na tył. Lepiej klei ale szybciej się zużywa :/

 
Posts: 79
Joined: 27 November 2009, 16:28
Location: opole
Motocykl: cbr900rr
Year production: 0

Post » 30 June 2010, 22:15

A czy prz ciśnieniu 2,5 nie uszkodzi mi się felga.

User avatar
 
Posts: 143
Joined: 20 October 2009, 09:02
Location: zewsząd
Points: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Year production: 0

Post » 30 June 2010, 22:17

jarek pewnie za dużo masz. jezeli podajesz to 2.9 na zimnej oponie to po rozgrzaniu gumy bedziesz miał około 3.2. ładuj na zimnej 2.4-2.5 ;) nic sie nie uszkodzi. to norma :)
Last edited by BAX on 30 June 2010, 22:22, edited 1 time in total.

 
Posts: 695
Joined: 28 March 2010, 19:39
Location: Wyszogród
Points: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Year production: 2002

Post » 30 June 2010, 22:19

Ja na rozgrzanej gumie mam 2,7 bo na 2,9 dziwnie mi podskakiwała nawet na najmniejszych nierównościach i teraz jest git ;)
Nie przy ciśnieniu 2,5 nie uszkodzisz felgi ;)

User avatar
 
Posts: 313
Joined: 29 December 2009, 23:02
Location: KCH
Points: 1
Motocykl: gixx k7
Year production: 0

Post » 30 June 2010, 22:54

Producent podaje cisnienie na zimnej na gumie. 2,5 przod i 2,9 tyl . Mi tam nic nie podskakuje i nie mam zadnych problemow :P

 
Posts: 316
Joined: 15 September 2009, 06:24
Location: Chrzanów
Points: 2
Motocykl: 954rr
Year production: 2002

Post » 01 July 2010, 05:53

Na zimnej gumie to jest flak :D a jak się rozgrzeje to guma potrafi pęknąć :D
Pozdro

User avatar
 
Posts: 32
Joined: 19 February 2009, 15:46
Location: Piotrków
Motocykl: sc44 929
Year production: 2000

Post » 01 July 2010, 09:16

wydaje mi się, że ciśnienie podane na wahaczu ma być na rozgrzanej gumie, a odpowiednie rozgrzanie gumy na ulicy jest praktycznie niemożliwe. Ja pompuję zawsze o jakieś 0,2-0,3 mniej niż na wahaczu na powiedzmy rozgrzanej oponie (po mieście pojeżdżę i jadę pod kompresor). Im wyższe ciśnienie tym mniejsza powierzchnia styku opony z asfaltem a im wyższa temperatura opony tym lepiej się klei więc drogą dedukcji doszedłem że skoro opona nie rozgrzewa się do odpowiedniej temperatury to trzeba jej upuścić powietrza żeby zachować przyczepność. Na torze karingowym w radomiu opony po 15 minutach jazdy są niedogrzane więc na ulicy na pewno nie rozgrzeją się do optymalnej temperatury


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests