It is currently 18 November 2025, 01:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pomocy!! problem z cbr

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 109
Joined: 14 January 2009, 17:23
Location: Grajewo /
Points: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Year production: 2000

Pomocy!! problem z cbr

Post » 08 May 2010, 23:04

Koledzy miał ktoś podobny problem z motocyklem.Sprawa dotyczy 2 egzemplarzy hondy cbr f4i sport. w pierwszym padła skrzynia i po wymianie jest problem z uruchomieniem motocykla. Na zimno pali normalnie (aku. ok bo nowe , ladowanie jest itp.)ale gdy się zagrzeje do ponad 100 stopni pompa wtryskuje paliwo normalnie a rozrusznik nie ma sily krecić i jest lipa. Moto ostygnie do zera i odpala jak gdyby nigdy nic. Drugi problem tez z takim motocyklem jest akurat z prądem , gdy moto się odpali i wchodzi na ssanie ładowanie jest ok 14-15 ampera , gdy się zagrzeje i wkręca go na obroty ładowanie maleje do takiego stopnia że wariują światła i przygasają. nikt ze znajomych nie ma pojecia co jest grane a zapewne chodzi o jakoś błachostke. ktos moze pomóc??pozdrawiam

[ Dodano: Nie Maj 09, 2010 11:36 am ]
ma ktos moze pojecie co jest grane??

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 11 May 2010, 22:50

ampera??

User avatar
 
Posts: 109
Joined: 14 January 2009, 17:23
Location: Grajewo /
Points: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Year production: 2000

Post » 11 May 2010, 23:12

amper-ampera no fakt to nie jednostka cisnienia choodzi o cisnienie a pogibało się z następnym problemem z prądem

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 12 May 2010, 00:04

ale teraz są narkotyki na rynku hihi: hihi: hihi:
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 12 May 2010, 01:56

Teraz to już nic nie wiadomo. Piszesz o ładowaniu a masz na myśli ciśnienie z jednostką AMPER czy ciśnienie z jednostką VOLT przy przygazowaniu? :lol:

User avatar
 
Posts: 109
Joined: 14 January 2009, 17:23
Location: Grajewo /
Points: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Year production: 2000

Post » 12 May 2010, 10:08

nie każdy jest mechanikiem to raz , a dwa w opisie są 2 przypadki i 2 motocykle w jednym jest problem z cisnieniem w drugim z ładowaniem , po przeczytaniu na spokojnie raczej wyszystko jest wiadomo...... :wnerwiony:

[ Dodano: Sro Maj 12, 2010 10:10 am ]
zresztą temat do wyje..... bo sprawa się wyjaśniła

 
Posts: 118
Joined: 01 January 2010, 17:59
Location: Rybnik
Points: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Year production: 0

Post » 12 May 2010, 11:36

volvosan, daj znać co było nie tak :)

User avatar
 
Posts: 109
Joined: 14 January 2009, 17:23
Location: Grajewo /
Points: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Year production: 2000

Post » 12 May 2010, 13:24

w pierwszym prawdopodobnie zle wyregulowane zawory , a w drugim regulator na wykonczeniu...


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests