It is currently 18 November 2025, 01:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pękniety blok

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Pękniety blok

Post » 15 April 2010, 17:31

jeżeli jest już taki temat to sorry za zakładanie nowego ale szukałem i nie znalazłem... Mianowicie chodzi mi o to od czego pękają bloki w 954? Czy to jest wada fabryczna czy poprostu z winy uzytkownika?? Od marca posiadam 954 i powiem szczerze ze w jakąś psychoze popadne bo ciągle po każdej przejażdże szukam pęknięć na silniku. Czasem sie zastanawiam nad sprzedażą tego motor i kupnem innego ale szkoda mi, bo naprawde dobra sztuka mi sie trafiła.

User avatar
 
Posts: 166
Joined: 02 September 2008, 09:11
Location: Świdnica
Points: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Year production: 1999

Post » 16 April 2010, 05:15

Powypadkowe 929/954 maja tendencje do pekania blokow - zalezy jaki crash

Byla jakas seria silnikow (od numeru XXX do XXX) 954 ktore mialy za cienka sciane bloku silnika - byly wymieniane przez Honde jezeli wlasciciel sie zglosil, musial bys wyszukac osobny temat na forum bo gdzies bylo o tym jaki to zakres serii.

Jak trafiles na dobra sztuke to czym sie zamartwiac ;) ? Ja bym jezdzil i sie nie przejmowal. Jedynie sprawdzac stan oleju przed wyprawa i patrzec czy temperatura wody w normie czyli jak w kazdym moto. Sprzedasz i bedziesz sobie pluł w brode ze miales fajne moto a teraz kupisz cos innego i bedziesz sie zamartwial np. zgrzytająca dwójką w R1 lub pekajaca ramą w GSXR ;) Kazdy sprzet ma swoje jakies wady. Jak sie motocykl sprawuje to sie nim jezdzi

 
Posts: 567
Joined: 05 March 2008, 01:29
Location: małopolsk
Points: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Year production: 0

Post » 16 April 2010, 12:58

Ja zacząłem czwarty sezon na 954 ' 03 i nic nie pękło więc bez dzwona blok na pewno wytrzyma do śmierci pieca!! :D Jak igła to lać wache i naprzód!!

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 16 April 2010, 13:58

mysle ze pekanie blokow w 954TRR moze miec przyczyne w crashpadach ktore w tym modelu sa przykrecane wlasnie do bloku silnika, w wypadku ta czesc dosteje mocno w dupe co pozniej moze sie przelozyc na owe peknecia... oczywiscie to moja teoria nie koniecznie sluszna :)
Jedno jest pewne jezeli sprzet jest igla to raczej nie ma sensu sie stresowac ;)

 
Posts: 282
Joined: 25 May 2008, 19:51
Location: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Year production: 2004

Post » 16 April 2010, 15:43

dzięki wielkie Panowie za odpowiedzi bo juz mnie cos trafiało powoli. Najpierw całą zime szukałem w miare zadbanego sprzętu no i jak już znalazłem to zacząłem czytać o tych pękających blokach i wtedy już wogóle mi sie odechciało przygód z fajerem. Ale skoro mniej więcej tak sie przedstawia sprawa no to nie ma czym sie na zapas stresować. Pozdrawiam...


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests