Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 20:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

o kupnie fajera? na co zwrócić uwagę

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 14 marca 2008, 21:08
Lokalizacja: piotrkow
Motocykl:
Rok produkcji: 0

o kupnie fajera? na co zwrócić uwagę

Post » 14 marca 2008, 21:17

witam.panoowie jestem nowy na waszym forum i mam ogromna prosbe.na co zwracac uwage kupujac sc33?bede wdzieczny za porady.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 stycznia 2013, 21:45 przez maro, łącznie zmieniany 2 razy

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2008, 01:15

po pierwsze nie z Polski,obejzec spaw pod fotelem jjesli byla walona lubi tam peknac ,silniki raczej nie do zabicia---idiotoodporne ze tak powiem . 1 cala pi.... 2dokrecic ja na 2 biegu jak nie wyskoczy to kasta ok.przy 120 pusc manety powinna jechac prosto.jesli jakies problemy to raczej z elektryka--regulator napiecia lubi siasc.wez ze soba jakiegos szpeca ktory ci pokaze to czego ty zafascynowany bestia nie zobaczysz
tomek
zycze tyle szczescia co ja mialem.
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:06
Lokalizacja: Gołdap
Pochwały: 1
Motocykl: Sc33 99r
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2008, 02:10

Przy kupnie używanego egzemplarza CBR 900RR należy zwrócić uwagę na spawy ramy tuż pod siedzeniem.
Honda CBR900RR Fireblade. Chodzi o to, że w motocyklu, który podczas wypadku silnie uderzył w coś przodem, rama na spawie bardzo często pęka właśnie w tym miejscu. "Podwórkowi doktorzy" naprawiają motocykl przez spawanie ramy, co może okazać się bardzo niebezpieczne. Wyobraźmy sobie sytuację: jedziemy 180 km/h i nagle czujemy, że coś nie tak dzieje się z motocyklem, który ni z tego, ni z owego, zaczyna skręcać w prawo i w lewo. Tego chyba nikt by sobie nie życzył…

Przed zakupem motocykla można ocenić jego rzeczywisty przebieg, przeprowadzając test skrzyni biegów w trakcie jazdy próbnej. Jeżeli przy dynamicznym przyśpieszaniu, zmianie biegu na drugi bez użycia sprzęgła i odkręceniu manetki, bieg "wypada", to oznaka, że przebieg motocykla znacznie przekracza 50 tys.km. To właśnie słaba strona Fire Blade'a.

Pękanie owiewek w miejscu mocowań oraz przy kierunkowskazach jest w tym motocyklu zjawiskiem normalnym. Oryginalne kierunkowskazy mają archaiczny wygląd i przypominają bułki kajzerki.
Honda CBR900RR Fireblade
Motocykle maksymalnie przerobione pod względem stylizacji.
Duża liczba motocykli ma zamontowane nieseryjne "kierunki", które są po prostu lżejsze, mniejsze i w ogóle bardziej sexy.


Jest to część artykułu ze strony ścigacz.pl na temat kupna fireblade!!!
Pozdrawiam!!!

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 00:38

Pzrednie lagi, malowania, ramy. Przegladajac allegro, co raz napotykam sie na jakies skladaki z roznych rocznikow. Kilka przykladow:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M677670 Koles pisze, ze rocznik 97 czyli teoretycznie SC 33, a tu jak byk SC 28 rok 95max.

http://moto.allegro.pl/item330392797_ho ... datki.html Rama SC 28 lagi przod SC33

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M683304 Nastepna SC 28 udajaca SC 33
...

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 30 września 2007, 22:59
Lokalizacja: Piotrków
Motocykl: Fajera SC28
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 10:32

PiotrekRR pisze:Pzrednie lagi, malowania, ramy. Przegladajac allegro, co raz napotykam sie na jakies skladaki z roznych rocznikow. Kilka przykladow:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M677670 Koles pisze, ze rocznik 97 czyli teoretycznie SC 33, a tu jak byk SC 28 rok 95max.

http://moto.allegro.pl/item330392797_ho ... datki.html Rama SC 28 lagi przod SC33

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M683304 Nastepna SC 28 udajaca SC 33
...


Stary w 1 i 3 linku wystarczy ze motocykl sprzedal sie pozniej niz w 95 roku i juz w papierach bedzie mial wbita taka date(ktora pozniej czesto uznaje sie za rok produkcji), np moto sc28 sprzedane w 97 roku bedzie mialo w papierach wbity rok 97 i nikt nie mowi ze ktos cos udaje....
A odnosnie linku nr 2 to po pierwsze powiedz mi w jaki sposob rozrozniasz modele po ramie?? Bo one dla mnie sa identyczne. A po 2 to porownaj sobie dekle od sprzegla w sc28 i sc33 jak i sposob mocowania tego pałaka do ktorego jest przykrecona owiewka i lusterka(w sc28 jest on przykrecony po bokach ramy a w sc33 tam gdzie zbiornik). To w drugim linku to na 99% sc33. A czemu? Tu kolejna ciekawostka. Jestem pewien na 99% ze ten motocykl ma date pierwszej rejestracji grudzien 95, producenci czasem tak robia ze pod konec roku juz sprzedaja sprzety przeznaczone na rok naspepny. Tak wiec zdjeciowy detektywie chyba nie do konca masz racje i nie potrzebnie siejesz zamęt.
A nawet jesli ktos mial dzwona i zalozyl w sc28 przod od sc33 a moto jest zdrowe, proste itp to co w tym zlego?
Bo maneta jest od tego aby krecic nia na całego - Yoghurty PTb ;)

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 11:20

Rok produkcji a rok pierwszej rejestracji to dwie rozne sprawy.
Moze dla ciebie ramy sa identyczne, ale uwierz, ramy SC 28 i SC 33 roznia sie bardzo wyraznie, wystarczy chocby spojrzec na trojkat ramy pod zbiornikiem paliwa alby odroznic SC 28 od SC 33. NIgdy kombinacja przodu z SC33 z rama SC 28 nie byla prokukowana. Zreszta ten konkretny egzemplaz ma jeszcze owiewki z roku 96. A Twoje teorie, kiedy to przypuszczasz,z e moto zostal wyprodukowany a kiedy zarejestrowany( z dokladnoscia miesiecy) sa warte tyle co Twoj post.
Nie znasz sie, nie zabieraj glosu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 30 września 2007, 22:59
Lokalizacja: Piotrków
Motocykl: Fajera SC28
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 12:05

PiotrekRR pisze:Rok produkcji a rok pierwszej rejestracji to dwie rozne sprawy.

Na wstepie naucz sie czytac ze zrozumieniem, nigdzie nie napisalem ze rok pierwszej rejestracjia a produkcji to to samo tyko ze "..w papierach bedzie mial
wbita taka date(ktora pozniej czesto uznaje sie za rok produkcji)"
Moze dla ciebie ramy sa identyczne, ale uwierz, ramy SC 28 i SC 33 roznia sie bardzo wyraznie, wystarczy chocby spojrzec na trojkat ramy pod zbiornikiem paliwa alby odroznic SC 28 od SC 33.

faktycznie tu ci przyznaje racje, o tym nie wiedzialem i nidy nie zwrocilem uwagi na to

nigdy kombinacja przodu z SC33 z rama SC 28 nie byla prokukowana. Zreszta ten konkretny egzemplaz ma jeszcze owiewki z roku 96.

Tego ze nigdy takiej kombinacji nie bylo tez nie byl bym taki pewny. Tym bardziej jesli faktycznie moto jest z konca roku. Skoro ma owiewki jak z 96 roku(sc33), przod ma sc33, mocowanie czachy i lusterek ma sc33, sadzac po deklu sprzegla silnik tez z sc33 to sorki... eureka! moze to jest sc33 z konca 95r?!?!
Juz bym predzej uwiezyl ze rama byla wymieniona.

A Twoje teorie, kiedy to przypuszczasz,z e moto zostal wyprodukowany a kiedy zarejestrowany( z dokladnoscia miesiecy) sa warte tyle co Twoj post.

Nie bede ci udowadnial ze ziema jest okragła, nie chcesz to nie wierz.
Nie znasz sie, nie zabieraj glosu.

a to juz chyba o sobie piszesz wiec wez sobie to do serca

dla mnie koniec tematu mysl sobie co chcesz
Bo maneta jest od tego aby krecic nia na całego - Yoghurty PTb ;)

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 12:36

Wiecej takich ludzi a kazdy skladak znajdzie swojego nabywce.
Jestes zarejestrowany na tej stronie, to sobie poczytaj o historii produkcji bladego i jego kolejnych modyfikacjach, to moze przestaniesz uznawac SC33 z rama SC 28 za oryginalny produkt Hondy. Calkiem niedawno widzialem an allegro SC 29, wresja specjalna. Na pewno tez oryginal.

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 22 marca 2008, 01:02

witam.panoowie jestem nowy na waszym forum i mam ogromna prosbe.na co zwracac uwage kupujac sc33?bede wdzieczny za porady.pozdrawiam

Jaki fajer w jakim stanie i do jakiej ceny Ciebie interesuje bo ja sie bede pozbywał swojego sc33 98r z przebiegiem 27tys km.Mam na nim jeszcze oryginalny łancuch troche wyciagniety.Przygotowany do sezonu opony przód 80% tył 95%.Po regulacjach i wymianach.
You can't fuck with

 
Posty: 4
Rejestracja: 14 marca 2008, 21:08
Lokalizacja: piotrkow
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2008, 16:18

no ja chcialbym tak kolo 11 000 wydac:(

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 25 marca 2008, 08:54

Ja mam dodatkowo stalowy oplot,amor skretu,nowe klocki Nissina,zalany Castrol R4,tłumik od 954.Żadnych udziwnien oprócz tłumika reszta oryginał.Pare rysek normalnych w używanym motorze.
You can't fuck with

 
Posty: 4
Rejestracja: 14 marca 2008, 21:08
Lokalizacja: piotrkow
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2008, 00:07

a ile chcialbys za ten motor?masz jakies fotki?

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości