Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 05:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash pady

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 91
Rejestracja: 01 marca 2008, 18:26
Lokalizacja: woj. podl
Pochwały: 1
Motocykl: 929 2000r.
Rok produkcji: 0

Crash pady

Post » 13 marca 2008, 09:12

Wiatm.
Szukając w necie crash padów znalazłem ciekawą ofertę pewnej firmy:
http://womet-tech.pl/indexmoto.swf
Cena za komplet do bladego 170 zł. Jeszcze nie dzwoniłem ale dziś to zrobię i popytam.
W dodatku: "Przy ilościach hurtowych rabat do 50%"
Co myślicie o tej ofercie?
Ostatnio zmieniony 01 stycznia 1970, 02:00 przez Zoltar, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 13 marca 2008, 09:38

Warto zamowic ale w tanszych pieniadzach albo tak jak juz kiedys pisalem kupic teflonu i jesli masz gdzie dotoczyc to samemu mozna zrobic jaki sie wzor chce a wychodzi to parenascie zlotych wtedy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 marca 2008, 18:35

Zoltar, siemanko.
Słuchaj ta firma była na moto targu teraz w Warszawie i w kwietniu pewnie też będą, nawet miałem kupić crash u nich i utargowałem sam na 160zł ale, że kombi kupiłem to musiałem zrezygnować.
Więc możemy się znów styknąć w kwietniu i może uda się kupić jeszcze taniej jak weźmiemy dwa komplety lub więcej. Co ty na to??
Zbyszek

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 13 marca 2008, 21:09

Zoltar, siemka

zbyszek007, eloo

chętnie bym się do was przyłączył. Gdybyscie wzięli także jeden komplet dla mnie i ktorys z was wysłał by mi go pocztą a ja pieniądze mogę przesłać na konto lub za pobraniem pocztowym-jak wolicie.

pozdrawiam

odp.
Adrenalina to najlepszy drag

Awatar użytkownika
 
Posty: 91
Rejestracja: 01 marca 2008, 18:26
Lokalizacja: woj. podl
Pochwały: 1
Motocykl: 929 2000r.
Rok produkcji: 0

Post » 14 marca 2008, 10:45

Jestem jak bajbardziej za.
Na pewno będe na najbliższym moto targu. Chyba że RudiszRR naprowadzi nas gdzie można kupić "w tańszych pieniądzach" crash-e lub kupić teflon bo dostęp do tokarki mam, jak by w miare dobrzy wyszły to nie widzę przeszkód żeby zrobić parę kompletów :)
Jak by co to do moto targu jeszcze sporo czasu więc może jeszcze ktoś się zdecyduję = niższa cena :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 15 marca 2008, 11:54

Zoltar, też mam dostęp do tokarki. I znalazłem na allegro pręty poliamidowe :)

http://allegro.pl/item327674357_poliami ... prety.html

co o tym myslicie??

pzdr

odp
Adrenalina to najlepszy drag

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2008, 12:16

ja mam chyba z tego zrobione crash -pady ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 91
Rejestracja: 01 marca 2008, 18:26
Lokalizacja: woj. podl
Pochwały: 1
Motocykl: 929 2000r.
Rok produkcji: 0

Post » 16 marca 2008, 04:03

Czy ten materiał świetnie nadaję się by pełnić funkcję crash padu?
Ta charakterystyka materiału trochę dziwna: "duża sztywność, twardość, trwałość oraz wytrzymałość" a dalej: "wysoka elastyczność". Nie mam wiedzy technologicznej ale na mój rozum albo coś jest sztywne albo elastyczne.

Cena bardzo przystępna, z 1 KG pręta może nawet 2 komplety wyjdą.

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 16 marca 2008, 21:24

Zoltar,


mniejsza z opisem. Z tego co mi wiadomo, to właśnie z poliamidu zwykle zrobione są crashe(byłbym wdzięczny gdyby wypowiedzieli się inni którzy takowe mają lub przynajmniej wiedzą coś na ten temat). Problemem wg mnie moze być jednak znalezienie odpowiednich śrub które będą miały określoną wytrzymałość. Czy ktoś wie gdzie można kupić takie śruby?

pozdrawiam

odp
Adrenalina to najlepszy drag

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 marca 2008, 01:11

qban, śruby nie będą problemem wystarczy dać takie jak daje sprzedawca z firmy http://womet-tech.pl/indexmoto.swf odlądałem te śruby i miały twardość 8.8 wiec takie też powinno sie kupić. Myśle ze są w prawie każdym lepszym sklepie metalowym.
Trzeba chyba tylko mieć crash pady na wzór żeby zrobić, pozatym crash do 929 różnią się lewy od prawego z wygladu i w instrukcji jest napisane żeby nie pomylić stron.

Jaka dokładnie jest różnica tego nie wiem.
Zbyszek

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 18 marca 2008, 12:01

zbyszek007, jeśli będziesz przechodził gdzieś koło sklepu z artykułami metalurgicznymi to zorientuj się w temacie. Z resztą ta prośba dotyczy wszystkich zainteresowanych tematem. Zastanawiam się także jak połączyć aluminiową tuleję z samym
crashem. Wydaje mi się że najlepszym rozwiązaniem byłoby po prostu przełożenie śruby przez otwór wytoczony w pręcie poliamidowym a następnie przełożenie przez otwór w tulejce aluminiowej i przykręcenie do mocowania silnika.


Zoltar, widzę że tak jak zbyszek śmigasz na 929. Byłoby dobrze gdybyś to ty zajął się toczeniem crashy dla niego, ponieważ nie wiem czym różni się te mocowanie lewe od prawego o czym pisał Zbyszek, no i ogólnie z pewnością lepiej to dopasujesz bo ja na sc33 śmigam.

pzdr
Adrenalina to najlepszy drag

Awatar użytkownika
 
Posty: 91
Rejestracja: 01 marca 2008, 18:26
Lokalizacja: woj. podl
Pochwały: 1
Motocykl: 929 2000r.
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2008, 11:25

Mogę spróbować. Za tydzień planuje wźiąc w pracy dłuższy urlop więc i tym też bym się zają. Tylko jest parę "ale".
Raz widziałem crashe w 929 i niestety się nie przyjrzałem. Dobrze by było żebym miał je "w ręku", na wzór, dokładne schematy i opis łączenia śróby z crashem, wymiary.
Materiał poliamid - czy ktoś z 200% pewnością jest wstanie powiedzieć czy ten materiał idealnie nadaję się by pełnić funkcję crash-padu. Jest na dyle twrdy by nie rozpaść się przy udeżeniu ale na tyle elastyczny by pochłonąc czesc siły udzerzenia.
W weekend poszukam u siebie pewnego kolesia, bo słyszałem że kiedyś wykonywał podobną operację, więc coś może się ruszy w tej sprawie.

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości