It is currently 17 November 2025, 23:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pomoc W Kupnie ŁÓDZ

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 118
Joined: 01 January 2010, 17:59
Location: Rybnik
Points: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Year production: 0

Pomoc W Kupnie ŁÓDZ

Post » 27 January 2010, 22:19

Witam!!
Mam prozbę dla kogoś kto mieszka blisko Łodzi. Chce kupić mojemu chrześniakowi motorower. Kliknij aby zobaczyć Jeśli ktoś mógłby podjechać zobaczyć ten motorek. Nie muszą to być jakieś perfekcyjne oględziny. Tak z "grubsza". Mam ok 400km do Łodzi wiec szkoda żeby jechać na darmo.




Pozdrawiam!! I z góry dziekuję!! Kontakt e-mail adolfik7@o2.pl

User avatar
 
Posts: 241
Joined: 04 May 2009, 20:36
Location: Okolice K
Points: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Year production: 2001

Post » 27 January 2010, 22:43

Nie jest zarejestrowany w Polsce na motorower. Musze Cię zmartwić ale według prawa jest to motocykl podchodzący pod kategorie A1. Da się to zarejestrować na 49ccm ale trzeba mieć znajomości i odwagę. Rejestrując w Polsce po raz pierwszy na siebie taki motor musisz się liczyć z tym, że gdyby się coś stało nawet po sprzedaży będziesz miał problemy. Temat akurat bardzo dobrze mi znany, chciałem kiedyś zarejestrować 125 na 50, gdybyś miał jakieś pytania to PW ;)

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 27 January 2010, 22:52

2500 za 15 letnia yamahe tzr ?

ok - jesli ladna w mare utrzymana.


ALE ta tutaj nie rzuca jakos na kolana kolekcjonerskim stanem oraz ma NIEPELNA NIEMIECKA DOKUMENTACJE.

tzn ze nie mozesz jej zarejestrowac jako 50tka ALBO W OGOLE SIE JEJ NIE DA ZAREJESTROWAC - co nie jest okreslone.

Z 4 lata temu jak chcialem kupic cos takiego pojehcalem do ostrowa ogladac taki. nawet bylaby OK - ale gostek jak to ujal : mial ''niepelna dokumentacje''

tzn byla to JEDNA STRONA BRIEFU [mam nadzieje ze dobrze napisalem] UJ wie od jakiego pojazdu naprawde to bylo ;d

Sliski temat


Wez poszukaj dobrze, jeszcze zima jest ---> macie jeszcze chwile na znalezienie bzyka.

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 27 January 2010, 22:54

dodatkowo napisane jest niepelnz dokumentacja niemiecka, ciekawe o co chodzi i czy wogole niebyloby problemow jakichs z tym

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 27 January 2010, 22:57

Niepełna czyli bez prawa rej..Brak wymeldowania !!

 
Posts: 118
Joined: 01 January 2010, 17:59
Location: Rybnik
Points: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Year production: 0

Post » 27 January 2010, 22:59

Rozmawiałem z gościem. Tak jest nie pełna dokumentacja...brakuje małego briefu. Ale mam okazje zakupić rame z papierami, do rejestracji. Co do ceny jest dość atrakcyjna. Takie bzyki stoją po 4tyś nawet czasami po 5tyś. Co do stanu no faktycznie nie jest w idealnym stanie, ale teraz wiekszość takich bzyków (jak nie wszystkie) są malowane po glebach. Nie chce kupić chłopakowi moto po 10dzwonach.

 
Posts: 1007
Joined: 29 August 2009, 22:04
Location: podlasie,
Points: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Year production: 0

Post » 27 January 2010, 23:00

he, ciekawe moze nie warto babrac sie w takie cos

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 27 January 2010, 23:02

Malowany czy otarty itp to mały problem najważniejsze aby silnik był w 100% ok bo remont później z częściami trochę kosztuje... :piwo:

 
Posts: 118
Joined: 01 January 2010, 17:59
Location: Rybnik
Points: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Year production: 0

Post » 27 January 2010, 23:06

tak jak napisał Martin.B.M. ważne żeby silnik hulał. Po wstępnych obliczeniach to CENZURA by mnie kosztował ok 3300zł.

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 28 January 2010, 01:34

Co Ty nie kupuj tego motoru jeszcze za taką cene :) jak malego brifu nie ma nie da sie rejestrować przekladac rame? za duzo roboty nie warte zachodu :) A co do silnika to ja bym nie przesadzał - jest to 2suw.. 80cc w tzr nie było żadnego nicasilu wiecto nie problem wyremontowac a w 2 suwach remonty to sie robiło po 3 dobrych sezonach :). pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Post » 28 January 2010, 10:12

sasza_19 wrote:) A co do silnika to ja bym nie przesadzał - jest to 2suw.. 80cc w tzr nie było żadnego nicasilu wiecto nie problem wyremontowac a w 2 suwach remonty to sie robiło po 3 dobrych sezonach


A kto tu przesadza ?? Jak trafisz na silnik zwalony to remont to nie tylko wymiana samego tłoka..Chyba,że jesteś wróżką i z góry wiesz co popsute będzie..Naprawiałem kiedyś NSR też igłę i tłok /pierścienie sworzeń,korba,uszczelka pod głowicą/tarcze sprzęgła, wcale takie tanie nie były...Moto warte było 2500zł a remont z wymiana płynów i robocizną wyszedł ok 1k. Więc wszystko zależy od stanu technicznego tej TZR. A jak kto lubi sobie przekładki ramy robić w to już nie wnikam...Jego sprawa :piwo:

 
Posts: 2
Joined: 02 February 2009, 02:09
Location: Wroclaw
Motocykl: SC44 929
Year production: 2000

Post » 28 January 2010, 12:38

Panowie a co za problem jak masz umowe i brief w reku i tablice od tego moto to bez problemu dostaniesz nowy dokumet z miemieckiego urzedu trwa to co prawda do 2 miechow ale kosztuje jakies 30 euro

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests