It is currently 17 November 2025, 17:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie Opony

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 33
Joined: 13 April 2007, 20:12
Location: Londyn
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Jakie Opony

Post » 03 March 2008, 23:06

Dużymi krokami nadchodzi wiosna a wraz z nią przygotowania moto do otwarcia sezonu, przynajmniej w Polsce, ja akurat w uk jeżdżę cały rok ale temat jak najbardziej mnie dotyczy ponieważ kończą mi się oponki i mam dylemat co kupić, obecnie używam batlaxow bto14 w poprzednim moto to samo, nie są złe ale chciałbym sprobować czegoś innego może michelin pilot power, pirelli diablo corsa lub dunlop qualifier, jastem ciekaw waszych opinii i sugestii na czym wam się jeżdzi najlepiej, czytałem rożne opinie na necie ale ciekawią mnie doświadczenia posiadaczy bladego.

User avatar
 
Posts: 221
Joined: 20 January 2008, 15:35
Location: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Year production: 0

Post » 04 March 2008, 01:14

witam.jak chcesz to przy piwku sie mozna spotkac i pogadac .w jakiej czesci londynu mieszkasz??ja na Southgate a oponki to tylko metzeller m3 sportec ale slyszalem ze diablo corsa tez niezle trzymaja.
moj num to 07845217905
pozdrawiam Tomek
pozdrawiam Tomek

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 04 March 2008, 14:55

Witam !
W ubiegłym sezonie smigalem na komplecie diablo super corsa i rzeczywiscie spisuja sie rewelacyjnie . Tyl pozamykany i bez zadnych nepokojacych reakcji . Na ten sezon załozylem : przod Metzeler Sprtec M-1 a tyl Racetec . O ile na Sprtecach M-1 juz wczesniej jezdzilem i spisywaly sie REWELACYJNIE nawet przy niskich temeraturach i na mokrym to Racetec bedzie dla mnie nowym doswiadczeniem bo to typowa opona torowa , co prawda z nacieciami ale guma zupelnie inna. Dlaczego wybralem taka ? po prostu dla zaspokojenia ciekawosci . Jesli nie bede z niej zadowolony wroce do Metzelera Sprteca M-1 lub nowszego M-3
---
pozdrawiam
jacek ( FireBlade 01')
Jacek

User avatar
 
Posts: 33
Joined: 13 April 2007, 20:12
Location: Londyn
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 05 March 2008, 01:40

Nie mam nic przeciwko możemy kiedyś razem piwko wypić czemu nie, tylko trochę daleko od siebie mieszkamy bo ja w południowo wschodniej części dokładnie w hither green ale na jakiś cieplejszy weekend możemy się kiedyś ustawić moj nr 07886598353.

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 17 March 2008, 18:16

czytałem w jakimś poście o oponach torowych. czy ktoś wie gdzie można takie kupić? oczywiście chodzi mi o używane :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 33
Joined: 13 April 2007, 20:12
Location: Londyn
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 17 March 2008, 21:35

no i założyłem sobie w końcu michelin pilot power 2ct akurat była promocja na ten model cały komplet ze wstawieniem 220 f chyba nie najgorzej, już nie mogę się doczekać aż sie wytrze warstwa ochronna żeby porządnie je przetestować

User avatar
 
Posts: 255
Joined: 29 December 2007, 03:44
Location: Bełchatów
Points: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Year production: 0

Post » 21 March 2008, 14:46

gothan mam prośbę, jak trochę pośmigasz na tych oponkach to napisz jak się spisują bo mam ochotę sobie zakupić te michelinki. Znalazłem na Ebay uk po 130 funtów za komplet. A tak przy okazji widzę że mieszkasz w Lewisham można by się kiedyś zgadać na browarka, ja mieszkam w Welling więc bardzo blisko. Pozdro

User avatar
 
Posts: 33
Joined: 13 April 2007, 20:12
Location: Londyn
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 26 March 2008, 23:27

nie ma problemu obecnie jestem w Polsce ale wracam za tydzień i jak sie zrobi cieplej to napisze co i jak, na razie raczej ostrożnie bo nowe były i pogoda kiepska, a na piwko jak najbardziej masz mój nr. kilka postów wyżej jak masz czas i ochotę dzwoń to sie stykniemy

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 27 March 2008, 19:39

ja mialem z tylu Pilot Powera no i.... kupilem znowu nowke. Opona super tylko w miare szybko znika. Na przod na dniach kupuje Metzeler M3. Nie jezdzilem ale nie znam nikogo kto by na nie narzekal. Pozdro

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 27 March 2008, 20:04

krolik wrote:ja mialem z tylu Pilot Powera no i.... kupilem znowu nowke. Opona super tylko w miare szybko znika.

tak tylko 2ct to sa te wzmocnione na srodku wiec sam jestem ciekaw jakszybko schodza, bo jednak sa troche drozsze od zwyklych...

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 27 March 2008, 21:59

No fakt. Ja mialem i znowu mam zwykla. Tak wyszlo. Ale kumpel teraz kupil nowa 2ct. Zobaczymy jak bedzie sie spisywac

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 26 April 2008, 23:25

panowie czy jesli bym zalozyl 180 opone do 929 to by dawala rade? slyszalem ze lepiej sie przezuca moto w zakretach to jest nie co lepiej ale to w sumie dla mnie nie tyle istotne tyle zebym nie poczul duzej roznicy negatywnej? Bo jesli nie rozwiaze sprawy z wydechem to mam juz upatrzona 180 , rozumiem ze 190 a 180 to roznica 1 cm?

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest