Strona 1 z 2
chyba mam problem

:
30 listopada 2009, 20:40
autor: syzyf80
witam wszystkich mam takie pytanie czy temperatura w mojej hondzie sc 57 a 117 stopni nie jest za wysoka -- odpalam ja teraz przez okres zimowy i pochodzi skubana ok 20min. i na liczniku pokazuje 117 stopni nie wiem czy to ok wydaj mi sie ze troche za duzo nie sadzicie -- czy ktos moze cos poradzic w razie czego pozdrawiam piotr

:
30 listopada 2009, 21:00
autor: crazyduck
duzo za duza podstawowe pytanie masz plyn w chlodnicy?


:
30 listopada 2009, 21:00
autor: PS BXL
pewnie tylko tak jest na postoju, w czasie jazdy pewnie by spadlo

:
30 listopada 2009, 21:16
autor: syzyf80
wlasnie podczas jazdy spada do 90-95 stopni ale pozniej wjazd w miasto i znowu to samo 103-110

:
30 listopada 2009, 21:23
autor: blazej33
w trakcie jazdy powinieneś mieć około 80 +-5 'C

:
30 listopada 2009, 21:32
autor: crazyduck
117 stopni 107 wentylator powinien sie wlaczac,w niedziele jezdilem na zx6 do stuntu i nie lapala pow 90 na odcinku okolo 200 metrow tem za rzedu 105 to lapalem w lato w miescie jak stalem na skrzyzowaniu na to pore roku to wydaje mi sie za duzo 117 stopni

:
30 listopada 2009, 21:35
autor: syzyf80
musze zbadac temat z ta temperatura bo juz zamowilem power coomander i wolalbym se nie narobic biedy
[ Dodano: Pon Lis 30, 2009 8:38 pm ]
---wentylator sie wlancza--- z poczatku myslalem ze moze chlodnica napchana muszkami -blotem ale przemylem na myjni dlikatnym strumieniem i roznicy wielkiej nie bylo - ja chyba bardziej podchodze do tego ze cos zaczyna szwankowac i chcialbym wiedziec co jak cos nawal wogole

:
30 listopada 2009, 21:49
autor: synek
może nie masz płynu w chłodnicy? albo coś z termostatem może? jak masz ponad 100 stopni to chłodnica jest gorąca?? czy raczej chłodna albo lekko ciepła??

:
30 listopada 2009, 22:06
autor: Bartek_929
Obstawiam termostat albo pompa płynu chłodzącego. Tam w sumie nie ma się co popsuć oprócz tego


:
30 listopada 2009, 22:12
autor: chanbord
Chłodnica powinna być silnie ciepła


:
30 listopada 2009, 23:01
autor: synek
jeśli termostat jest ok to w odpowiednim momencie (chyba 80 stopni albo trochę mniej lub więcej) powinien się otworzyć i puścić gorący płyn na chłodnicę. w tym momencie powinno się czuć jak chłodnica gwałtownie się nagrzewa. jeśli nie ma tego to znaczy że termostat jest cały czas zamknięty i dlatego temperatura szybko rośnie i nic nie da chłodzenie wentylatorem bo gorący płyn krąży tylko w silniku. jeśli nie płyn to bym obstawiał właśnie termostat. żeby go sprawdzić trzeba go wyjąć i zagotować w garnku z wodą.

:
30 listopada 2009, 23:13
autor: morfeusz126
Podczas jazdy 80stopni,a w korkach do 102 i wentylator się załącza.Tak ja mam.