It is currently 17 November 2025, 17:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tylny hebel za mocny

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Tylny hebel za mocny

Post » 14 February 2008, 21:13

Mam pytanie czy jest jakoś możliwość osłabienia tylnego hebla tak by po jego wciśnięciu koło się nie blokowało ?

Rozważałem delikatne jego zapowietrzenie ale to chyba głupota :?

User avatar
 
Posts: 211
Joined: 01 April 2007, 22:25
Location: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Year production: 2007

Post » 14 February 2008, 22:04

Myślę że lepiej po prostu słabiej go naciskać niz świadomie osłabiać. Czasami może byc ci kiedyś awaryjnie potrzebny (oby nie).

 
Posts: 167
Joined: 01 January 2008, 21:29
Location: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Year production: 0

Post » 14 February 2008, 22:33

Witam !
A dlaczego chcesz go oslabiac ? hmm.... . Tylni hamulec to wlasciwie spowalniacz a nie hamulec . Poza tym czesto uzywam tylnego jak jestem w zlozeniu a jest za szybko . Pokryj tylne klocki warstewka teflonu i hamulce prawie znikna . Tylko po co ?
:)
---
pozdrawiam
jacek ( FireBlade 01' )
Jacek

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 15 February 2008, 20:24

Byc moze wystarczy wyczyscic zacisk?
Moze byc cos zapieczone i bedzie dzialal w pozycjach on - off.

User avatar
 
Posts: 99
Joined: 07 January 2008, 18:57
Location: WWL
Motocykl: CBR 929
Year production: 2000

Post » 16 February 2008, 00:03

Lodzia, popieram.
Zbyszek

User avatar
 
Posts: 220
Joined: 11 October 2007, 19:06
Location: Rybnik
Points: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Year production: 0

Post » 16 February 2008, 09:53

Witam
Tez jestem zdania kolegow ze cos mozesz miec CENZURA. JA czyscilem caly ukl. ham. jak zmienialem przewody na stalowy oplot i w zaciskach byl zgromadzony czarny osad ktory moze powodowac blokowanie sie tloczka ham. Moze warto zagladnac do wnetrza zacisku, w sumie zima a roboty niewiele. Ja czyscilem ukl. ham. denaturatem bo rozpuszczalniki i benzyna zby mocno reaguja z uszelniaczami itp. elementami gumowymi. Napeno sa srodki chem. specjalnie przeznaczone do takich prac ale denaturat jest tani i w miare lato dostepny. Chyba ze masz tak ciezka prawa noge i ci kolo blokuje :P.

User avatar
 
Posts: 344
Joined: 06 June 2007, 20:12
Location: Warszawa
Points: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Year production: 2010

Post » 16 February 2008, 14:36

..zapomniałem dodać że mam go w oplocie :roll: - pewnie to jest przyczyną :wink:

Spytam Tytusa jak mu się lata z tym bo wiem że i on ma tylny zacisk w oplocie..


Cris83cbr900: Ty masz tylko przód w oplocie czy także i tył ?

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 25 May 2008, 20:55

http://allegro.pl/item364583831_klocki_ ... 9_954.html warto panowie? w sumie tyl jest malo potrzebny ale lepsze to niz blachy;) pozdr

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 28 May 2008, 16:00

jak nie jezdzisz po torze i nie uzywasz na dohamowaniach mocno tylu to nie musisz tam miec super klockow za duza cene :)

User avatar
 
Posts: 10
Joined: 21 May 2008, 19:11
Location: Warszawa
Motocykl: SC33 '98
Year production: 0

Post » 28 May 2008, 18:35

Tylik trochę czasu minęło i pewnie się uporałeś z problemem. Jeśli tak nie jest to najzwyczajniej obniż sobie dźwignię hamulca.
Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest