Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)
Moderators: maciekx, Tytus
-
-
- Posts: 344
- Joined: 06 June 2007, 20:12
- Location: Warszawa
- Points: 3
- Motocykl: Bmw S1000 RR
- Year production: 2010
» 14 February 2008, 21:13
Mam pytanie czy jest jakoś możliwość osłabienia tylnego hebla tak by po jego wciśnięciu koło się nie blokowało ?
Rozważałem delikatne jego zapowietrzenie ale to chyba głupota :?
-
-
- Posts: 211
- Joined: 01 April 2007, 22:25
- Location: Czarnków
- Motocykl: GIXER 1000 K7
- Year production: 2007
-
» 14 February 2008, 22:04
Myślę że lepiej po prostu słabiej go naciskać niz świadomie osłabiać. Czasami może byc ci kiedyś awaryjnie potrzebny (oby nie).
-
-
- Posts: 167
- Joined: 01 January 2008, 21:29
- Location: Kalisz Po
- Motocykl: CBR 929
- Year production: 0
-
» 14 February 2008, 22:33
Witam !
A dlaczego chcesz go oslabiac ? hmm.... . Tylni hamulec to wlasciwie spowalniacz a nie hamulec . Poza tym czesto uzywam tylnego jak jestem w zlozeniu a jest za szybko . Pokryj tylne klocki warstewka teflonu i hamulce prawie znikna . Tylko po co ?
---
pozdrawiam
jacek ( FireBlade 01' )
Jacek
-
-
- Posts: 530
- Joined: 05 October 2007, 10:45
- Location: LZA
- Points: 3
- Motocykl: Piechota
- Year production: 0
» 15 February 2008, 20:24
Byc moze wystarczy wyczyscic zacisk?
Moze byc cos zapieczone i bedzie dzialal w pozycjach on - off.
-
-
- Posts: 99
- Joined: 07 January 2008, 18:57
- Location: WWL
- Motocykl: CBR 929
- Year production: 2000
-
» 16 February 2008, 00:03
Lodzia, popieram.
Zbyszek
-
-
- Posts: 220
- Joined: 11 October 2007, 19:06
- Location: Rybnik
- Points: 6
- Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
- Year production: 0
-
» 16 February 2008, 09:53
Witam
Tez jestem zdania kolegow ze cos mozesz miec CENZURA. JA czyscilem caly ukl. ham. jak zmienialem przewody na stalowy oplot i w zaciskach byl zgromadzony czarny osad ktory moze powodowac blokowanie sie tloczka ham. Moze warto zagladnac do wnetrza zacisku, w sumie zima a roboty niewiele. Ja czyscilem ukl. ham. denaturatem bo rozpuszczalniki i benzyna zby mocno reaguja z uszelniaczami itp. elementami gumowymi. Napeno sa srodki chem. specjalnie przeznaczone do takich prac ale denaturat jest tani i w miare lato dostepny. Chyba ze masz tak ciezka prawa noge i ci kolo blokuje

.
-
-
- Posts: 344
- Joined: 06 June 2007, 20:12
- Location: Warszawa
- Points: 3
- Motocykl: Bmw S1000 RR
- Year production: 2010
» 16 February 2008, 14:36
..zapomniałem dodać że mam go w oplocie :roll: - pewnie to jest przyczyną :wink:
Spytam Tytusa jak mu się lata z tym bo wiem że i on ma tylny zacisk w oplocie..
Cris83cbr900: Ty masz tylko przód w oplocie czy także i tył ?
-
-
- Posts: 10
- Joined: 21 May 2008, 19:11
- Location: Warszawa
- Motocykl: SC33 '98
- Year production: 0
» 28 May 2008, 18:35
Tylik trochę czasu minęło i pewnie się uporałeś z problemem. Jeśli tak nie jest to najzwyczajniej obniż sobie dźwignię hamulca.
Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.
Return to Ogólne Dyskusje
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest