It is currently 17 November 2025, 20:22

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

czy już ktoś oglądał tą 954???

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 6
Joined: 09 October 2009, 00:04
Location: stary sąc
Motocykl: cbr954
Year production: 0

czy już ktoś oglądał tą 954???

Post » 09 October 2009, 00:22

witam kolegów i koleżanki.przymierzam się do takiego sprzęta, jest z mojej okolicy-jeszcze nie oglądałem,ale może już ktoś widział i cosik wie?pozdrawiam
http://www.allegro.pl/item768611110_hon ... 2002r.html

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 09 October 2009, 07:29

Oprocz przeszlifowanego prawego crashpada, malowanego zadupka, braku ciezarka na kierownicy i pieknie wyczyszczonych gum olejem nie widze jakis wiekszych wad ale uwazaj na to moto bo nawet na fotkach widac pecherze pod naklejkami na zadupku i napewno lezalo na prawej stronie. Wersja amerykanska wiec sprawdz jak silnik chodzi i jesli gleba byla niegroznia to mozesz brac.

 
Posts: 6
Joined: 09 October 2009, 00:04
Location: stary sąc
Motocykl: cbr954
Year production: 0

Post » 09 October 2009, 08:43

ok.dzięki,może ktoś jeszcze coś wiecej powie.kolega ogladał go i gumy do wymiany,łańcuch do wymiany, sprzedający twierdzi,że łozysko główki ramy też do wymiany-podobno bardzo źle się jedzie-ocenia koszt na 200zł. taki troche motocyklowy ignorant.kupił rok temu i nawet oleju nie zmieniał,łańcucha nie smarował-mordownik. gen. stan spoko, nie wiem jak silnik-mamy salon hondy, może oni by go zdiagnozowali? spuścił na 13tys, ale w/g mnie 12 to max. ile może kosztować sprawdzenie w serwisie-jak oceniacie serwis honda nowy sącz?póki co dziękuję i pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 09 October 2009, 09:35

Zebatki czy gumy to pikus ale ja bym na twoim miejscu odpuscil jak mowisz ze gosciowi zwisa to na tyle ze nie zmienil przez rok oleju. 954 to wrazliwy sprzet ja w swojej zmienialem co 5-6 tys olej i latala zajebiscie a znajomi narzekali czasami i mowili ze to 954 wadliwe moto ale tak jest jak sie nie dba o dobry i swiezy olej wtedy co trzeba. Zima idzie nie napalaj sie znajdziesz niedlugo cos ciekawszego....

User avatar
 
Posts: 252
Joined: 28 January 2009, 15:46
Location: NOS
Motocykl: sc 44
Year production: 2001

Post » 09 October 2009, 11:02

ja bym na siłę sie nie pchał, dasz nawet te 12 klocków, a później łożysz 4...
lepiej się rozejrzyj,,,może moją weźmiesz? :diabel2:
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

User avatar
 
Posts: 220
Joined: 11 October 2007, 19:06
Location: Rybnik
Points: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Year production: 0

Post » 09 October 2009, 12:53

Jak na moje oko to dodam dodatkowo: malowany bak, brtak blotnika tylnego i srub na podnóżkach. Jakoś nie moge sie dopatrzeć napisu HONDA na lewym deklu. Kierunki z SC33 lub 929. No i świeżo umyty moto do zdjeć - stary knif aby zaszowac niedoskonalosci hihi:
Jak juz koleś sie przyznal ze nie wymianial oleju to ciekawe co jeszcze bylo z moto o czym wie tylko ON. Ja bym to olał, koniec sezonu juz i tak zbytnio nie posmigasz, nienapalaj sie. ZA DOBRE MOTO TRZEBA SWOJE ZAPLACIC

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 09 October 2009, 13:21

RudiszRR wrote:... malowanego zadupka,...


Cris83cbr900 wrote:Jak na moje oko to dodam dodatkowo: malowany bak


Ja to nie wiem chłopaki ale wy chyba macie jakiś rentgen albo po godzinach jako wróżki dorabiacie że takie rzeczy ze zdjęcia o rozdzielczości 600x800 widzicie ;) hehehe

Co do kierunków to rzeczywiście nie są od tego modelu. Napis honda na lewym deklu jest. Brak tylnego błotnika bo może gość palił gumę i pocięło mu drutami. Lusterka nie oryginalne. Jak na twoim miejscu zdjął bym wszystkie plastiki. Łącznie z tym z zadupka. Jak było coś poważniejszego to od razu da się zauważyć. Poza tym że moto ma trochę nieoryginalnych części nie musi go to od razu dyskwalifikować. Migacze zawsze możesz sobie później wymienić na led itd. Ważne w jakim stanie mechanicznym jest motocykl. Jak jest OK to można brać.
Tutaj jeszcze parę rad co do kupna:

http://forum.fireblade.pl/search.htm/au ... ?gh=helped

User avatar
 
Posts: 686
Joined: 10 January 2008, 18:23
Location: Rzeszów
Points: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Year production: 2007

Post » 09 October 2009, 13:57

Zadupek jest malowany bo sam miałem wersje usa i czarny trojkat nie jest obciety rowno z zagieciem tylko 'idzie do dolnej czesci platiku wiec tu ewidentnie jest kombinowany, jesli chodzi o bak to nie jestem w stanie po zdjeciu poznac czy jest malowany.

User avatar
 
Posts: 442
Joined: 22 January 2008, 22:14
Location: Królestwo słoja
Points: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Year production: 2000

Post » 09 October 2009, 14:36

szczerze to ładna malowanka albo pani Basia mu zły komplet nalepek sprzedała hihi:

[ Dodano: Pią Paź 09, 2009 2:37 pm ]
i plakowany pełną :P mordą

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 09 October 2009, 16:04

RudiszRR wrote:Zadupek jest malowany bo sam miałem wersje usa i czarny trojkat nie jest obciety rowno z zagieciem tylko 'idzie do dolnej czesci platiku wiec tu ewidentnie jest kombinowany,

OK wiem o co chodzi. Chyba masz rację. Rzadko są takie jak ta:
http://bikepics.com/pictures/1464498/

Zdecydowana większość z USA ma takie naklejki na zadupku jak u Ciebie:
http://bikepics.com/pictures/1431210/

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 09 October 2009, 17:24

ile to ze zdjec moze sie dowiedziec,rozbawiaja mnie niektore wypowiedzi......... rotfl2:

User avatar
 
Posts: 220
Joined: 11 October 2007, 19:06
Location: Rybnik
Points: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Year production: 0

Post » 09 October 2009, 17:34

Guliver jasne ze z takiej rozdzielczosci sie nie da ujrzeć czy cos jest malowane ale popatrz jak sa przyklejone naklejki na baku zwlaszcza napis Honda.

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests