Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ohlins, HyperPro, LSL, Arrow itd, który amortyzator skrętu?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Jakiej firmy byś wybrał amortyzator skrętu?

HyperPro
7
17%
Ohlins
25
60%
LSL
5
12%
inny :)
5
12%
 
Liczba głosów : 42

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 18 stycznia 2008, 18:11

Tylik pisze:Brałbym na twoim miejscu Hyperpro model RSC (progresywny) - jest on lepszy od niższego modelu CSC (linearnego) między innymi przez to że tłumi z dobraną siłą do danej mocy shimmy, a i nieduża różnica cenowo: CSC - ok. 790 zł, RSC - ok. 885 zł (przy większym kursie euro różnica cen wachała się w granicach do 100 zł)...


Ja jezdzilem 2 sezony na hyperpro rcs i zacytuje to co kiedys pod koniec 2005 roku (pierwszy sezon na amoru) napisalem na pewnym forum:

"Ja mam hyperpro w swoim fajerze i jestem z niego bardzo zadowolony ale...

... pod koniec sezonu jadac na gumie peklo mi mocowanie i dostalem takiej szimy ze bym sie CENZURA...

w dynotechu gdzie kupilem powiedzili ze zaraz wymiania bez problemu ale jadnak sezon sie skonczyl a ja mocowanie dostalem jak pierwszy snieg spadl Niby glowny importer nie mial na stanie tych mocowan, pozniej przesylka zginela, zapomnieli i inne wymowki. W sume chyba 2 miesiace to zajelo... a ja przez ten czas strasznie lajtowo musialem jezdzic, a gumy to tylko na jedynce i tak caly w strachu bylem.
Podsumowanie - bez amora w sportowym moto juz nie wyjade "


zdjecia to co zostalo z mocowania...

Obrazek
Obrazek


Co do kupowanie amorow w stanach... itd to wg mnie jest nieoplacalne bo to sa rzeczy ktore lubia sie psuc (wyciekac urywac itd ) i co wtedy zrobicie z reklamacja? Wszytsko naprawiac na wlasny koszy...

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 18 stycznia 2008, 18:24

Racja Tytus ! Czasami lepiej zapłacić 200 złotych więcej ale masz gwarancję. Nawet najlepszej firmie może się zdarzyć wpadka a wtedy bez gwarancji to w plecy :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 18 stycznia 2008, 22:51

..a ja właśnie chce kupować od niemieckiego dealera amor z mocowaniem :?

będe musiał się wypytać jak to u niego z gwarancja i co wrazie..


Co do mocowania to chyba nie tylko ty Tytus miałeś przypadek pęknięcia mocowania Hyperpro - ostatnio na Allegro widziałem kolesia który chciał ohandlować za 50 zł mocowanie z pęknięciem w tym samym miejscu :roll:

[ Dodano: Pią Sty 18, 2008 9:59 pm ]
Tutaj także coś z mocowaniem - http://www.allegro.pl/item286233184_amo ... kazja.html :?

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 18 stycznia 2008, 23:36

rozebralem mojego scotta ohlinsa, tylko po to, zeby zobaczyc jak dziala. Uwierzcie tam nie ma sie co popsuc ( rozbieranie mam we krwi, jak bylem maly szukalem ludzi w radiu)





http://www.hardracing.com/Shocks%20&%20 ... Scotts.htm

Awatar użytkownika
 
Posty: 81
Rejestracja: 07 października 2007, 13:39
Lokalizacja: Sulejówek
Motocykl: sold:954RR current: VTR :)
Rok produkcji: 0

Post » 19 stycznia 2008, 00:10

Smutne rzeczy tu panowie opowiadacie.
Po przedstawionych dowodach ewidentnie mocowanie Hyperpro jest jego najsłabszym punktem. Ale jeśli nie biore pod uwagę z racji ceny Ohlinsa tzn że mój wybór ma paść na LSL? Jeśli tak to czy mają progresywny czy tylko linearny i które mocowanie na dole do lagi czy górne, może ktoś coś słyszał, czytał o tym czy nie maa podobnych niespodzianek z mocowaniem.
Swoją drogą zastanawiam się co by mnie bardzie CENZURA pęknięcie mocowania w HP które wymieniam czy wyciek z LSLa po sezonie :).

Wie ktoś gdzie u nas można kupić takiego SCOTTa?
Wygląda to na konstrukcję rodem z crossu ale solidnie.

PS
Koleś dzisiaj kupił R1 z amorkiem hyperpro tylko starym modelem.
Obydwa kulowe łączenia w mocowaniu klekoczą jak hiszpańskie kastaniety a pod amorkiem kropelki oleju.
Straszny bałagan ale fakt że nie wiadomo ile to jeździło i jak.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 19 stycznia 2008, 16:30

Nie ma co się zniechęcać do mocowań Hyperpro bo występuje pare jego rodzaji do mocowania półki..

LSL ma tylko jeden rodzaj amorów..

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 19 stycznia 2008, 23:08

Tylik. Niestety nie masz racji bo LSL ma dwa rodzaje amorów. Jeden mocowany do lagi i głowki ramy pod zegarami, a drugi nad zbiornikiem tak jak miał tytus w hyperpro. Oba trzymałem w ręce więc jestem na 100% pewien. Ogólnie w LSL jest tak, że amortyzator jest ten sam, tylko mocowanie inne, ale działają równie skutecznie. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 20 stycznia 2008, 02:57

Ja miałem na myśli nie sposób mocowania, ale to że tylko HP ma model linearny i progresywny samego amortyzatora.. :wink:

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 20 stycznia 2008, 03:30

mój kumpel ma w 954 Ohlinsa. Użytkował go przez cały sezon. Raczej niewiele jazdy na kole, ale jest z niego maks zadowolony. Przejechał ok 15tys. Fakt nie zapłacił za niego mało no i nie wiem jak będzie się sprawował przy ostrym koleniu....

Awatar użytkownika
 
Posty: 81
Rejestracja: 07 października 2007, 13:39
Lokalizacja: Sulejówek
Motocykl: sold:954RR current: VTR :)
Rok produkcji: 0

Post » 29 stycznia 2008, 19:15

Klamka zapadła.
Mój wybór padł na LSL titanium mocowanego od góry. Dodatkowo będą crash pady LSL w kolorze czerwonym ;)
Wszystko za 1520zł czyli tyle ile Grandysi krzykneli za sam amorek Hyperpro.

Pozdr.

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 31 stycznia 2008, 00:12

Ferson gdzie dokładnie kupowałeś ten amorek bo też bym chciał sobie kupić ale do 929 i warto było by wiedzieć gdzie się zgłosić. Mam nadzieje że wyrobie się z kasą przed sezonem :D
Zbyszek

Awatar użytkownika
 
Posty: 81
Rejestracja: 07 października 2007, 13:39
Lokalizacja: Sulejówek
Motocykl: sold:954RR current: VTR :)
Rok produkcji: 0

Post » 01 lutego 2008, 11:08

U dealera LSL firmy MOTOCYKLON z Poznania.
http://www.motocyklon.pl

Dodatkowo zero kosztów wysyłki bo się ustawiłem z nimi na motocyklexpo w Wawie na odbiór osobisty.

Do Twojego sprzętu może być nawet taniej ciutkę. Widziałem gdzieś na jakiejś stronie że są różnice w cenach.
Zachęce ich do zniżek na hasło fireblade.pl może z 5% odejmą dla użytkowników. I "zagrożę"
że zrobię im reklamę na forum ;)

W końcu jeszcze dużo nas ma ochotę na zakup lub będzie ją miało w przyszłości.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości