It is currently 18 November 2025, 00:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zestaw Kluczy

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Zestaw Kluczy

Post » 01 July 2009, 17:11

Witam
Mam już dość jeżdżenia do zakładów "mechanicznych" i wracania popem do nich na niekończące się poprawki, wykłócania o kasę, pilnowania i patrzenia na ręce. Dodam jeszcze żeby nie było niedomówień że do jakiegoś czasu korzystam z usług tego samego zakładu i o ile do zeszłego sezonu wszystko było ok to w tym sezonie wszystko co robią jest analne. Z kolei nie mam aż tyle kasy żeby ze wszystkim jeździć do serwisu i bulić im ciężką kasę za roboczogodziny. postanowiłem więc zainwestować w solidny komplet kluczy. Ilość elementów i cena jest zachęcająca:

http://allegro.pl/item673489017_zestaw_ ... cz_wa.html

czy ktoś z was ma taki komplet kluczy i może polecić lub odradzić ewentualnie polecić jakiś inny. Wymagania są następujące: jak największa ilość elementów w danym komplecie i przystępna cena. Nie mam zamiaru naprawiać ciężarówek ani otwierać zakładu mechanicznego więc nie muszą to być narzędzia profesjonalne, klucze będą używane tylko do motocykla.

Żeby też za w czasu uciąć insynuacje powiem że nie jestem profesjonalnym mechanikiem, jednak miałem pewien epizod w życiu gdzie występowałem w roli mechanika samochodowego, tak więc wiem z czym sobie sam poradzę a na co jestem zbyt cienki lub warunki warsztatowe mi nie pozwolą.

Pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 01 July 2009, 18:59

Chciałbym coś takiego dostać na gwiazdkę od choinkę :)

User avatar
 
Posts: 245
Joined: 05 March 2009, 00:33
Location: śląsk
Points: 3
Motocykl: ZX-10R
Year production: 2007

Post » 01 July 2009, 22:31

Witam!!
Wytrzymałościowo powinny być OK .... tylko bardziej by ci się pewnie przydał zestaw gdzie zamiast tak dużego nacisku na klucze TORX ( gwiazdki różnego, różnistego rodzaju które tam są ) był nacisk na IMBUSY .. czyli te sześciokąty które masz w 90 % śrub w motocyklach marki Honda :-) których w tym zestawie jest 5 chyba :-( ...
Najlepiej to by było jeden zestaw nasadek (krótkie + długie) z grzechotką ... plus nasadki do śruby na tylną oś i przednia .... plus śruba na półce górnej plus przedłużka i krzyżak ...
potem .... zestaw dobrych imbusów .. bo tanie są albo za małe więc obrabiają śrubę przy dociąganiu lub odkręcaniu albo za duże i w sumie efekt jest podobny :-( ....
Są takie zestawy z krótkimi i długimi "bitami" plus nasadka na grzechotkę ....
przydatny jest BARDZO magnes w formie jak wysuwana antenka i chwytak z takimi pazurkami :-) .... do tego jakiś zestaw bitów różnorodnych z śrubokręto-grzechotką co by przyspieszało robotę ;-) ..... kilka płaskich kluczy do kontr .... i spokojnie możesz działać przy moto :-) .... ja mam taki zestaw i to co można zrobić samemu spokojnie daje rade :-)
Last edited by A.S. on 02 July 2009, 12:17, edited 1 time in total.

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 01 July 2009, 22:38

AS ma racje porządne imbusy to podstawa :)

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 02 July 2009, 12:04

komplet przyzwoitych imbusów sześciokątnych posiadam. klucze te mają służyć nie tylko do hondy ale i do yamahy, suzuki i junaka. zainteresował mnie właśnie ten komplet ze względu na sporą rozpiętość narzędzi. poza tym to ma być solidna podstawa mojego skromnego warsztatu a nie zwieńczenie, czyli mniej typowe klucze będą dokupowane w miarę potrzeby.

pozdrawiam

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 06 July 2009, 18:01

jeszcze przydatny by byl klucz dynamometryczny... nawet jakis najprostszy :)

 
Posts: 197
Joined: 04 July 2009, 13:30
Location: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Year production: 1998

Post » 15 July 2009, 09:06

ja ostatnio kupiłem najprostrzy klucz dynamometrycznty za 70zł by go hugo strzelił, nie był żaden pstrykany po prostu najtańszy taki drut pokazywał na skali (gówno ostatnie). teraz poluje na normalny dynamometryczny 300zł :/

 
Posts: 571
Joined: 29 February 2008, 20:06
Location: Warszawa/
Points: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Year production: 0

Post » 15 July 2009, 09:16

prawdę mówiąc to myślę o dwóch kluczach dynamometrycznych o różnych zakresach.


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests