It is currently 17 November 2025, 20:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

padaki... ;/ wytrzymałość cbr-mit?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 279
Joined: 15 April 2009, 19:39
Location: Lublin
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

padaki... ;/ wytrzymałość cbr-mit?

Post » 10 May 2009, 18:13

tak sobie czytam to forum i dało mi to dużo do myślenia. Kiedyś miałem opinię o cbr jako moto bardzo wytrzymałe bezawaryjne itp.. oczywiście pod warunkiem ,ze odpowiednio eksploatowane. A teraz z własnych doświadczeń oraz doświadczeń kolegów i problemów ludzi z forum moje zdanie już nie jest tak twarde... Widzę masę awari, ustrerek i to dość poważnych. Panewki na 1 miejscu. Zwątpiłem w motocykle ostatnio wiązały się one z samym stresem i wydatkami. Czy zauważyłem to tylko ja? Czy wy też macie podobne zdanie?

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 10 May 2009, 18:30

nie ma motocykli bezawaryjnych... i trzeba sie z tym liczyc ;) Co do panewek to napewno to nie jest wina silnika tylko uzytkownikow ;)

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 10 May 2009, 18:45

Poczytalbys inne forum, znalazlbys inne problemy innych motocykli.

User avatar
 
Posts: 279
Joined: 15 April 2009, 19:39
Location: Lublin
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 10 May 2009, 18:49

właśnie tak przeglądam forum interesujących mnie modeli np. gsx-r. No i aż tylu usterek nie zauważyłem. Być może wiąże sie to po części z tym ,ze fajerów jest dość dużo na naszych drogach to i analogicznie problemów więcej. Jednak 2 CBR i 2 razy panewka to już mnie trochę odstraszyło od cbr... a niezawdoność hondy stoi pod wielkim znakiem ??.

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 10 May 2009, 19:03

najwieksza wada cbr sa jej poprzedni użytkownicy.....

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 10 May 2009, 19:06

Czlowiek sie potrafi "popsuc" a co dopiero maszyna :/

User avatar
 
Posts: 141
Joined: 14 September 2008, 11:03
Location: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Year production: 2008

Post » 10 May 2009, 19:12

trauma na moje to ty nalezysz do tych co wszystko palcami wytykaj i chca zeby 15 letni motor wygladal i jezdzil jak nowy wez sie chlopie ogarnij i zastanow czasami co piszesz jedyie co cie usprawiedliwia to to ze masz 18lat i jeszcze nie dorosles do motorow takze kup sobie ale rower tam ci nic nie bedzie stukac i odwal sie od cbr :diabel2:

User avatar
 
Posts: 279
Joined: 15 April 2009, 19:39
Location: Lublin
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 10 May 2009, 19:36

ej nie chodzi mi o wygląd to chyba proste ,ze nie jest z salonu... a poza tym to nigdzie nie napisałem ,ze czegoś takiego oczekuję... jakieś tam odgłos też toleruje typu rozrząd czy łańcuch wiadomo to nie samochód gdzie wszystko wyciszone... ale nie powiesz mi ,ze pukajace panewki to jest nic. Aż strach coś z 2 ręki kupić. CBR F2 użytkowałem przez 1,5 roku i bardzo zadowolony byłem nie piłowałem jej nie stawiałem na koło a panewka się skończyła ;d potem blady ale to inna historia. Dlatego takie zwątpienie mi przyszło.

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 10 May 2009, 20:24

trauma wrote:ej nie chodzi mi o wygląd to chyba proste ,ze nie jest z salonu... a poza tym to nigdzie nie napisałem ,ze czegoś takiego oczekuję... jakieś tam odgłos też toleruje typu rozrząd czy łańcuch wiadomo to nie samochód gdzie wszystko wyciszone... ale nie powiesz mi ,ze pukajace panewki to jest nic. Aż strach coś z 2 ręki kupić. CBR F2 użytkowałem przez 1,5 roku i bardzo zadowolony byłem nie piłowałem jej nie stawiałem na koło a panewka się skończyła ;d potem blady ale to inna historia. Dlatego takie zwątpienie mi przyszło.


nick pasuje ci jak ulał.

 
Posts: 10
Joined: 31 October 2008, 18:47
Location: Węgrów/wa
Motocykl: VFR 800FI
Year production: 0

Post » 10 May 2009, 20:26

czytam te forum juz od ponad roku, nic do tej pory nie pisałem ale w koncu pękłem... Uzytkuje moją drugą honde (vfr rc 24-> rc 46). Trauma ale ty głupoty piszesz-ze kupiłes zabite sprzęty to psioczysz na marke? A mierzyles chociaz w którejs cisnienie oleju itp przed kupnem? Jesli nie znasz sie na mechanice (to zadna ujma) to poproś mechanika lub kup moto sprawdzone (pewnie drozsze) i tyle.
Pozdro dla wszystkich cbr-kowców :)

Trauma nie łam sie- poproś np Czikena o pomoc przy kupnie (widze że chłopak zna się serio na rzeczy- wielki szacun) i bedzie gitara :)

Kiki

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 10 May 2009, 20:29

Code: Select all
oproś np Czikena o pomoc przy kupnie
a pozniej k***rwa po 3 tys km cos pie**olnie w moto bez przyczyny i k***rwa beda pretensje do czikena... motocykl musi swoje kosztowac nie szukac okazji!!
Last edited by goOly19 on 10 May 2009, 21:07, edited 1 time in total.
sisi to jest gość

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 10 May 2009, 20:30

Ludzie kiedy zrozumiecie jedna podstawowa zasade !!! 1 rok motocykla to ok 10 000 km i stąd masz w/w problemy i awarie. Druga sprawa to niewłaściwe użytkowanie i brak chęci wydania pieniędzy na serwisowanie bo przecieżserwiey to zlodzieje a ja sie znam. Fakt ze wielu sie zna ale samo znam sie bez specjalnych narzedzi jest malo przydatne...ciekawe który dokręca świece kluczem dynamometrycznym, pokrywę rozrządu czy chociażby przednią zębatkę jakże niewielkim momentem 56Nm. Często właściciele dokręcają udarem i nawet wklejają śruby na thread lock. Inna sprawa to impporterzy cwani i chcący zarabiać sprowadzając i lepiąc najgorsze śmietniki europy. Ceny dobrych motocykli na zachodzie nie są opłacalne dla importu. Obecnie mam rozpłatany silnik z cbr o przebiegu ponad 100 000km i poza tym że zużyciu ulegly sprzęgła kłowe dwóch biegów to wał i panewki oraz gładzie cylindrów nie wykazują zużycia w stopniu widocznym. Wniosek jest prosty i jedyny sluszny; motocykle popularne takie jak CBR RR duzo jezdzą i te faktycznie zadbane z oryginalnym przebiegiem jeżdżą a okazje tworzą tu wciąż nowe tematy i nabijają posty :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests