It is currently 17 November 2025, 22:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak to możliwe??

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Jak to możliwe??

Post » 05 May 2009, 15:11

Oprócz tego że jestem leszczem-amatorem i pierwszy raz byłem na torze to historia wygląda następująco...
Tor kartingowy w Koszalinie, nic specjalnego choć jak na 20zł/h to piękna sprawa. Dość wąski, dużo zakrętów i oponę można zamknąć bez problemu. Do czego zmierzam...
Na jednym z winkli w prawo(moich ulubionych jak się okazało) próbowałem zejść na kolano. Prędkość w wirażu ok 60km/h, dość długi łuk. Kumpel jadący za mną stwierdził że już nie wiele brakuje, więc ja jeszcze niżej... Nagle coś jeb... zamotało mną ale na szczęście bez konsekwencji. Zatrzymałem się żeby obadać sprawę, a tu zeszlifowany podnóżek i owiewke!!! Jak to możliwe?? Czy to tylko i wyłącznie moja wina wynikająca ze złej pozycji na moto, czy może zły profil toru??? Kumple jak i sam właściciel toru stwierdził że jest to co najmniej dziwne :| Wrzuciłem kilka fotek...

[ Dodano: Wto Maj 05, 2009 3:35 pm ]
fotki:
Attachments
2.JPG
3.JPG
4.JPG
Last edited by daniello22 on 05 May 2009, 20:19, edited 1 time in total.

 
Posts: 86
Joined: 06 April 2009, 17:09
Location: Wrocław/s
Points: 2
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 05 May 2009, 15:39

tak na oko patrzac (coz tylko dwa zdjecia wiec moge sie mylic ) to chyba za bardzo na srodku siedzisz co owocuje tym ze skladasz za mocno moto a kolanem jeszcze nie dotykasz . sproboj w tym zakrecie tylek bardziej na prawo (w zasadzie tylko lewym pol dupkiem na siedzeniu) i barki z glowa nizej i w prawo.

zreszta 2 dzialy nizej caly temat o tym jest. ;)

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 05 May 2009, 15:55

No fakt, zbytnio poza moto nie wystawałem :| Widziałem ten temat na forum, oglądałem filmiki instruktażowe, no ale praktyka to zupełnie inna bajka...
Trzeba będzie mocniej nad tym popracować!

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 05 May 2009, 19:41

Zejdź więcej z siedzenia tyłkiem i pochyl sie delikatnie do przodu tak jak kolega pisał głowa i barki troche na prawo i niżej nawet możesz sie wiecej wychylić tyłkiem niż na lewy pośladek. tylko się nie skręcaj w lewo. Powinno wyjść. Trening czyni mistrza.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

User avatar
 
Posts: 900
Joined: 07 September 2007, 23:16
Location: Rzeszów
Points: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Year production: 2007

Post » 05 May 2009, 22:42

Kładziesz maszynę fajnie tylko odważniej schodz z niej ciałem i będziesz szorował na kolanie! Kozacko. Co do przytarcia elementów moto to się zdaża ja jak jezdziłem sc33 to pourywałem te śruby przy podnóżkach na Biłgoraju też na gokartowym. Teraz na 1000rr to nie miałem okazji na torek wyskoczyć a ciekawe jak sie bedzie jezdzilo.

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 06 May 2009, 08:11

Mozliwe że masz też źle zestrojone zawieszenie i w zakręcie przysiada, przez co zmnijsza ci się prześwit.

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 06 May 2009, 08:20

ja mialem dobrze zestrojone zawieszenie. Zrobil mi to koles w Poznaniu na torze i tez pourywalem śruby przy setach.... kładziesz sie ładnie ale jak koledzy pisali musisz zejsc troche z motorku. Powodzenia w nauce :)

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 06 May 2009, 09:24

kozackie zejscie ... zejdz dupa z moto i wystaw kolano i bedzie dobrze. Ale zeby motocyklem przytrzec owiewki jestes dla mnie kozak !! ja bym sie nie smucił a cieszył!!
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 46
Joined: 29 March 2009, 20:13
Location: Piastów
Motocykl: 954 RR
Year production: 2002

Post » 06 May 2009, 22:53

tak z innej beczki, na jakich oponach latasz?
yamaha RAPTOR 700 R nieeeezła jazdaaaa

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 07 May 2009, 04:27

daniello22 wrote:Zatrzymałem się żeby obadać sprawę, a tu zeszlifowany podnóżek i owiewke!!!

a ja pamietam ze czytalem kiedys test w ktorym napisano ze 954 ma po prostu tak (czyli troche kiepsko) zaprojektowane przeswity ze przycieranie owiewkami jest mozliwe i tyle, wiec to chyba nie jest Twoj blad tylko potwierdziles te teze :D

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 08 May 2009, 00:13

czaro wrote:tak z innej beczki, na jakich oponach latasz?


DUNLOP D208 , wymiary jak w oryginale.


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests