Strona 1 z 1

moja dzisiaj oszalala

Post: 26 kwietnia 2009, 19:15
autor: remek 2o
tak lak w temacie, lecielismy z rana z kumplem na 1/4mili a tu ni z tad ni zowad moja wyciagnelem 294 na godz i to bez wysilku moze jeszcze cos by wskoczylo ale nie bylo gdzie, tym bardziej ze wczesniej tylko 280-290max, niewiem przez co to przez wiatr bo troche wialo ale nie wiem czy z wiatrem lecielismy

Post: 26 kwietnia 2009, 20:45
autor: beti
haha wiesz, że ten wiatr musiałby wiać z prędkością 300 żeby Ci coś pomóc :D

Post: 26 kwietnia 2009, 21:35
autor: remek 2o
no to sam nie wiem ale kurde roznica mega , nie ten motor :) :)

Post: 26 kwietnia 2009, 21:51
autor: BUZKA
A zębatki oryginał masz?

Post: 26 kwietnia 2009, 21:56
autor: motobandyta
no to może przenieś temat do działu chwalimy się :kosci: :kosci:

Post: 26 kwietnia 2009, 22:29
autor: Tytus
954RR jak i innymi tysiacami bez problemu zamykasz licznik (wiadomo ze predkosc rzeczywista jest mniejsza) wiec nie wiem w czym problem i podnieta ;) :P

Post: 27 kwietnia 2009, 10:51
autor: wuja
haha wiesz, że ten wiatr musiałby wiać z prędkością 300 żeby Ci coś pomóc


No nie do końca, bo miec w plecy wiatr chociażby 30 km/h to caaaałkiem sporo, przeciez opór powietrza rosnie z kwadratem prędkosci ;) więc stosunek oporu powietrza przy licznikowych 300 z wiatrem 30 w plecy do 300 bez wiatru w plecy wynosi 0.8 czyli silnik ma około 20% łatwiej :)

P.S. tez uważam że nic w tym nadzwyczajnego, myślałem że cię baba z wałkiem po kuchni ganiała :D

Post: 27 kwietnia 2009, 18:19
autor: remek 2o
zadna podnieta, tylko pierwszy rac sie zdarzylo zety tyle poszla i to tak chetnie,wczesniej jak pisalem 288 to byl maks i to trzeba bylo troche poczekac..

[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 6:21 pm ]
wiec pisalem czy wiatr ma i jesli tak to jak duzy wplyw na to