It is currently 17 November 2025, 17:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

potrzebna pomoc

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

potrzebna pomoc

Post » 02 April 2009, 20:53

potrzebna pomoc sluchajcie mam sc28 robilem glowice byla planowana i zawory szlifowane predzej byly troche ciasne zawory wiec je wyregulowalem po szlifie i tak musialem zrobic regulacje i zlozylem odpalilem i cos stuka na wolnych obrotach z momentem dodania gazu stukanie wzrasta co to jest gazniki lancuszek wal sprawdzalem luzy sa dobre na zaworach oczywiscie jak jes zimny to jest slabsze ogulnie niejest to glosne pali super i chodzi tez jak mam dojsc do tego co to jes poradzcie cos
przemo

 
Posts: 17
Joined: 17 October 2008, 23:27
Location: Karczów k
Motocykl: Honda CBR 929 -już brak
Year production: 2000

Post » 02 April 2009, 21:16

cześć czy po splanowaniu glowicy założyłeś grubszą uszczelkę powino śię założyć jak byś sciągał głowice to powino być widać ślad jak tłok dobijał do zaworu i to może stukać lub zaciasno wpasowane zawory ale to moja sugestia może ktoś bardziej obcykany się wypowie
pietro

 
Posts: 65
Joined: 21 August 2008, 21:24
Location: sliwice
Motocykl: honda cbr9oorr sc 28
Year production: 1995

Post » 02 April 2009, 21:26

nie zakladalem nie wiedzialem ze trzeba a tak sie robi
przemo

 
Posts: 17
Joined: 17 October 2008, 23:27
Location: Karczów k
Motocykl: Honda CBR 929 -już brak
Year production: 2000

Post » 02 April 2009, 21:35

powino się bo przez szlif zmniejsza się przeszczeń między tłokiem a zaworem(tak robi się w samochodach i w moto chyba to samo) jutro jade do meczanika to się dowiem i dam znać

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 10:02 pm ]
a najlepiej pisz do cziken929 on jes obcykany to ci pomoże
pietro

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 02 April 2009, 22:58

Co wy CENZURA!!!! Prześledzić fazy otwarcia i zamknięcia zaworów i wtedy pierrdolić.. nawet jak planował to uszcele 0.5mm to a zresztą wiecie lipi bo jest juz tyle przeróżnych forum że znawców ni braknie.
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 197
Joined: 09 August 2008, 18:10
Location: Wrocław
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Year production: 0

Post » 03 April 2009, 06:48

pietro wrote:tak robi się w samochodach

Popatrz, to ja tyle głowic założyłem i od jakiś 12 lat robię to zawsze do dupy. Czego to się można nauczyć od znawców tematu. Zwłaszcza jak planuję głowicę na płycie, co powoduje minimalne zabranie materiału, jedynie tyle co wyrównanie, to napewno wsio będzie super chodziło jak doje*** grubą uszczelkę i zmniejszę mu stopień sprężania. To już tylko krok do turbo.


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest