It is currently 17 November 2025, 17:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

EvoBlade???

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 8
Joined: 12 August 2008, 12:07
Location: Czestocho
Motocykl: SC28
Year production: 0

EvoBlade???

Post » 23 March 2009, 10:39

Czy ktoś sie z tym wynalazkiem spotkał ???

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 23 March 2009, 18:31

Full Sanyo Honda HRC exhaust system. (priceless).
Brembo WSB Spec billet front callipers and discs with two sets of pads, fast road/race (fitted) and road.
One-off solid carbon rear sets with titanium heel plates. ( made by Dymag at £1500.00 per set)
Samco Silicone race spec hoses.
Titanium tapered head stock bolts.
Goodridge Sanyo Honda brake hoses.
Spare Sanyo race front fairing, seat and under tray (origional, as used by Jim Moodie in the NW 200) I have a photo !
Dyno chart showing 133+ BHP at the rear wheel (150+ at crank)
BT012SS tyres.

To co znalazlem n.t. dodatkow Evo. Zawieszenie wyglada podobnie jak Ducati. Na necie jest troche info o tym moto, ale pewnie w PL nikt go nie widzial. Tu kilka fot:
Attachments
evo_bl10.jpg
evo_bl10.jpg (22.76 KiB) Viewed 6011 times
evo_bl11.jpg
dsc00211.jpg
dsc00212.jpg

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 14 July 2008, 18:36
Location: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 0

Post » 23 March 2009, 19:17

to łączenie baku z czachą BAJA

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 23 March 2009, 19:28

Toi raczej wloty powietrza, cos ala zx7r.

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 20 May 2008, 23:24
Location: Leżajsk/Wiedeń
Points: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Year production: 2012
Samochód: A5

Post » 23 March 2009, 21:35

fuck maszyna robi wrażenie... znalazłem kilka ciekawych rzeczy o modelu:

ENGINE : Water Cooled, DOHC, 16-Valve, Transverse, In-Line, Four-Cylinder, With Off-Set Chain Camshaft Drive
BORE AND STROKE : 71mm X 58mm
DISPLACEMENT : 918cc
COMPRESSION RATIO : 11:1:1
CARBURETTORS : 41mm Klein Flat-Slides X 4
MAXIMUM POWER : 160bhp / 12,100rpm
IGNITION : Honda CDI Uprated From 11,600rpm to 12,200rpm
STARTER : Electric Type
TRANSMISSION : RS 6-Speed, Close Ratio
CHASSIS : Aluminium Twin Spar
CLUTCH : Multi-Plate Oil Bath with Heavy Duty Springs
SUSPENSION FRONT : 43mm Ohlins inverted telescopic forks
SUSPENSION REAR : Cast Aluminium RAM Single-Sided Swing-Arm with Rising Rate Linkage. Ohlins Shock
HEAD ANGLE : 24 Degrees
TRAIL : 90mm
WHEELBASE : 1405mm
WEIGHT : 180kg With Oil & Water, No Fuel
BRAKES FRONT : 2 X 320mm Brembo Cast Stainless Discs with Brembo Four-Piston Calipers
BRAKES REAR : 1 X 220mm Brembo Cast Stainless Disc with Two Piston Caliper
FRONT TYRE/WHEEL : 120/70-17 Dunlop D207 Radial on 3.50" Dymag Wheel
REAR TYRE/WHEEL : 180/70-17 Dunlop D207 Radial on 6.00" Dymag Wheel
ImageImageImage
Image Image
Image
Image

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 23 March 2009, 21:53

Gdybym sobie tak przerobil to bym wzial krzeselko kupil z 6 browarow usiadl, zapalil kocione i powiedzial ale jestes piekna suko, i ni CENZURA bym nia nie wyjechal.

User avatar
 
Posts: 309
Joined: 28 December 2008, 19:33
Location: Bytom
Points: 2
Motocykl: FRANEK
Year production: 0

Post » 23 March 2009, 22:57

Luki213 wrote:i ni hu** bym nia nie wyjechal.


przecież ona aż błaga żeby jej dosiąść... :twisted: grzechem byłoby nigdy nie wyjechać :mrgreen:
Franek mój to jest to, kocham go!

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 24 March 2009, 00:16

Ona jest tak piekna ze nie bylbym jej godzien dosiasc, ona jest do podziwiania, jak nimfa mozesz zobaczyc ale nie dotknac :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 119
Joined: 14 July 2008, 18:36
Location: LUBLIN city
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 0

Post » 24 March 2009, 08:29

Ciekawe jak by w psie sie sprawowała? :twisted:

User avatar
 
Posts: 815
Joined: 03 September 2007, 01:21
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Year production: 2001

Post » 24 March 2009, 08:43

Luki ale Cie ponioslo :) pozytywnie zakrecony ;P

User avatar
 
Posts: 272
Joined: 25 January 2009, 10:45
Location: pomorze
Points: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Year production: 0

Post » 24 March 2009, 09:02

Jest piękna, ale uświadomiła mi jedną rzecz, SC33 to już klasyka, plastikowa ale jednak :)

User avatar
 
Posts: 140
Joined: 02 January 2008, 12:10
Location: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Year production: 2008

Post » 24 March 2009, 11:00

Robi wrażenie i to fest. podziwiam człowieka który misł taką wizję i ja przelał na moto.Kupę poświęconego czasu kasy Respect

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests