It is currently 17 November 2025, 17:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CBR 954 warto czy nie

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 11
Joined: 29 November 2008, 19:39
Location: Włocławek
Motocykl: CBR 954
Year production: 2003

CBR 954 warto czy nie

Post » 19 March 2009, 22:16

Witam koledzy mam do was prośbę czy może ktoś wie coś na temat tego motocykla. Sprowadzony z Włoch. A może ktoś kupował moto od tego gościa i czy czasem szrotów nie sprzedaje. Dzięki.


http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1197723
Sitek

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 20 May 2008, 23:24
Location: Leżajsk/Wiedeń
Points: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Year production: 2012
Samochód: A5

Post » 21 March 2009, 22:49

moim skromnym zdaniem,
kazda cebra piękna, ale nie wolalbys dopłacic 2 klocki i kupić sc57 ?
ta ze zdjęcia piękna, wygląda jakby wyjechała z salonu,
powodzenia przy wyborze.

User avatar
 
Posts: 309
Joined: 28 December 2008, 19:33
Location: Bytom
Points: 2
Motocykl: FRANEK
Year production: 0

Post » 21 March 2009, 23:59

tak jest, ze zdjęcia igła, wygląda jakby ktoś ją wcześniej kochał... ino łańcuchem trzebaby się zaopiekować bo kolor trochę nieciekawy, no chyba, że to miał być taki specjalny "złoto-rudy" DID :mrgreen:
Franek mój to jest to, kocham go!

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 22 December 2008, 00:03
Location: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Year production: 2005

Post » 22 March 2009, 00:15

A co to za naklejki na ramie, te pod żółtymi naklejkami na baku? Jakiś karbon ?

User avatar
 
Posts: 309
Joined: 28 December 2008, 19:33
Location: Bytom
Points: 2
Motocykl: FRANEK
Year production: 0

Post » 22 March 2009, 00:18

no, tak jakoś śmiesznie, nie? Też się już temu przylądałam i nie wiem co twórca miał na myśli :mrgreen: czasami pod takimi bajeranckimi naklejkami można znaleźć niezłe ciekawostki :twisted:
Franek mój to jest to, kocham go!

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 22 December 2008, 00:03
Location: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Year production: 2005

Post » 22 March 2009, 00:25

No wlaśnie - a widać, ze tuning ma jakąś koncepcje - te niebieskie elementy (choć ich uroda jest dyskusyjna) są kompletne - a tu takie od czapy naklejki :)

Tak czy siak trzeba zobaczyć w rzeczywistości... (a i tak nie zawsze wszystko się dojrzy :? )

User avatar
 
Posts: 963
Joined: 18 March 2008, 21:58
Location: Varsovia
Points: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Year production: 2001

Post » 22 March 2009, 10:02

siemanko..
ja bralem rok temu identyczna od nich:P

chcesz to moge z toba skoczyc pomoc obejrzec:)

:roll:
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 22 March 2009, 16:16

Pod naklejka na ramie ukryty jest szlif, to najbardziej wystajaca czesc ramy a takie naklejki nie sluza do ozdoby, mogl chociaz z gumy "turbo" obkleic to by sie nikt nie kapnal...

 
Posts: 375
Joined: 12 January 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Year production: 2003

Post » 22 March 2009, 16:53

Albo mi sie wydaje po sobocie albo błotnik przedni i zaduper maja troszke jasniejszy kolor!!?? :| :mrgreen:

User avatar
 
Posts: 549
Joined: 19 March 2009, 22:10
Location: Lublin /
Points: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Year production: 2007

Post » 22 March 2009, 19:48

Luki213 wrote:Pod naklejka na ramie ukryty jest szlif, to najbardziej wystajaca czesc ramy a takie naklejki nie sluza do ozdoby, mogl chociaz z gumy "turbo" obkleic to by sie nikt nie kapnal...


Niekoniecznie. Ja mam 191cm wzrostu i trochę przydługie nogi. Właśnie w miejscu tychże naklejek ocieram kolanami o ramę. Również myślałem żeby to czymś pokryć.

Koniec pitolenia. Nie ma co główkować i pytać o opinie. Pakuj się do samochodu i jazda na oględziny. Dobrze wziąźć ze sobą kogoś kto już takim jeździ. Mam tu na myśli oferowaną pomoc Yarsona954. Jak dla mnie wygląda naprawdę extra. Widać że zadbana. Jak przyjedziesz to obowiązkowo zdejmij boczne owiewki i sprawdz czy nie są poklejone. No i oczywiście silnik. Dekle można kupić więc jak są na zdjęciach całe to nie znaczy że moto nie zaliczyło szlifa. Podnieś bak i zobacz czxy nie ma śladów innego koloru pod spodem. Tak samo z owiewkami na zadupku. Nie trzeba ich zdejmować ale weź ze sobą małą laterkę żeby zajrzeć lepiej tu i ówdzie.

Ja za swoją dałem mniej. Też z 2003 ale nie miała amorai akropovica tylko wydech angielskiego quill-a.

Znajomy ma sprowadzoną z włoch. I co do naklejek to tak:
-czacha: naklejki pod lakierem
-boczki: wszystkie naklejki na lakierze
-zadupek: naklejki CBR pod lakierem

Ale wiem że różnie to bywa. Ze wzg. na region na jaki Cebra była robiona. Ja mam z Anglii i wszystkie naklejki mam na lakierze ;/

Te 800zł to musi gość zejść jak nic.

Powodzenia.

P.S.
954 ma specyficzny dzwięk silnika i takie lekkie klekotanie. Dlatego weź Yarsona bo on będzie wiedział jak to chodzi i czy nie juest inaczej u niego.

Cholera trochę się rozpisałem ale mam nadzieję że pomogę w podjęciu trafnej decyzji.

 
Posts: 11
Joined: 29 November 2008, 19:39
Location: Włocławek
Motocykl: CBR 954
Year production: 2003

Post » 22 March 2009, 22:59

Witam koledzy i dziękuje za pomoc . NO niestety nie okazałem się szczęśliwym nabywcą tego moto. Już wyjaśniam czemu

1. Gdy dzwoniłem do gościa i zapewniał ze wszystko jest git.

2.Zadzwoniłem drugi raz aby się umówić na obejrzenie go no takie dokładne no mam na myśli zdjęcie plastików no i tu się wyjaśniło ze jego nie będzie bo jedzie do Włoch po motocykle. Ale ktoś będzie i motocykl można obejrzeć , ale jak wspomniałem o plastikach czy można zdjąć to powiedział że niema potrzeby bo moto jest ok. trochę mnie to zraziło ale co tam można jechać i obejrzeć.

3.Dzwonie po raz trzeci aby potwierdzić swoją gotowość do przyjazdu . MASZ BABO PLACEK. Przeprosił mnie że ktoś dzwonił do niego i wpłacił zaliczkę. Dla mnie to chyba ściema bo ja na podstawie zdjęć zaliczki bym nie wpłacił . Wiec to chyba była wymówka
żeby mnie się pozbyć. Szkoda bo na zdjęciach wyglądała ładnie . Ale to i może dobrze bo bym na próżno pojechał.

JESZCZE RAZ DZIĘKI ZA BEZINTERESOWNĄ POMOC.
Sitek

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 23 March 2009, 00:17

takze jak widzisz nie warto 954

lepiej kawasaki !

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest