It is currently 17 November 2025, 12:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Docieranie Silnika

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 10 November 2007, 09:13
Location: Warszawa
Points: 1
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 0

Docieranie Silnika

Post » 10 November 2007, 09:18

Witam. Nowa CBR 1000RR juz do mnie jedzie i w związku z tym mam pytanko. Czytałem różne opinie na temat docierania silnika. Jednak są one strasznie rozbieżne. Zatem proszę o wasze opinie "jak docierać"?

User avatar
 
Posts: 50
Joined: 12 August 2007, 08:45
Location: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Year production: 0

Post » 11 November 2007, 21:07

Proponuje tak jak zaleca producent a pewnie w instrukcji obslugi bedzie napisane jak to zrobic.

User avatar
 
Posts: 1901
Joined: 19 February 2007, 14:56
Location: Katowice
Points: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Year production: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 12 November 2007, 02:30

do 1000 km nie odkrecac na maxa ;) Ja tak robilem... pozniej servis - wymiana oleju, filtrow i rura ;) Aha przed kazdym wyjazdem staraj sie by silnik nabral temperatury ponad 70 stopni - nie ruszaj na zimnym w czasie docierania.

Tak wogole gratulacje wyboru :) moze sie pochwalisz jaki model sobie ustrzeliles? chyba nie sc59? :)

User avatar
 
Posts: 28
Joined: 10 November 2007, 09:13
Location: Warszawa
Points: 1
Motocykl: CBR 1000RR
Year production: 0

Post » 12 November 2007, 22:07

Ustrzeliłem sobie SC57b w identycznym malowaniu jak Twój Tytus :lol: Po czterech sezonach na CBR 600RR czas się przesiąść :wink:

User avatar
 
Posts: 4
Joined: 05 July 2007, 13:28
Location: Myślibórz
Motocykl: Honda Fireblade 1000RR
Year production: 0

Post » 04 December 2007, 23:55

Marsjan wrote:Ustrzeliłem sobie SC57b w identycznym malowaniu jak Twój Tytus :lol: Po czterech sezonach na CBR 600RR czas się przesiąść :wink:

Gratuluję.
Też mam takiego fajerka :) Pochwal się zdjęciami :)

 
Posts: 72
Joined: 29 February 2008, 16:20
Location: Świebodzi
Points: 3
Motocykl: CBR1000RR
Year production: 0

Post » 29 February 2008, 22:00

Witaj.
Kiedy nadszedł ten dzień i pod dom zajechał kurier z przesyłką z nowiuśką CBR-ą aż mnie korciło żeby sobie w ten dzień odkręcić. Pewnie i Ty również miałeś ten sam problem. Pamiętaj jednak - pozwolisz sobie za dużo i czeka cię serwis a to bardzo boli finansowo. Musisz zachować powściągliwość (jak na pierwszej randce z panienką) a wtedy ona odwdzięczy Ci się niezawodną pracą na długie kilometry. Ja swoja przez pierwszy 1000 km nie przekroczyłem 5000 obr/min i 120km/h. Ale męczarnia. Ale za to teraz.......

 
Posts: 71
Joined: 26 February 2008, 13:42
Location: bielsko/k
Points: 1
Motocykl: speed`11,exc400,sxf250 i CBR100RR SPRZEDAM
Year production: 0

Post » 29 February 2008, 23:25

a to co ja sie dowiedzialem to..
1. kazde wlaczenie = rozgraznie maszyny do powyzej 70 stopni
2. przez pierwsze 200 km max 5 tys obrotow i max 120
3. kolejne 800 km robic tak aby silnik pracowal w kazdym zakresie, tj.
raz jechac spokojnie do 5,000 obrotow a raz na czas dac na ok 11 tys .., oczywiscie tej slabszej jazdy 90% a tej mocnej 10%.


hehe spokojnie jezdzix :) a nie bede mowic kto z obecnych latal po 200 km na gumie z siosttra :P

 

docieranie

Post » 15 June 2009, 12:00

Elo,

Mam pytanie do właścicieli nowego Fajera.
W jaki sposób docieraliście swoje maszynki?
Tak jak mówi serwisówka, czy wg. metody daj w palnik? :D

Oczywiście jeżeli ktoś chce się wypowiedzieć jak docierał starszego Fajera to również zapraszam do dyskusji :mrgreen:

Pzdr,
Fajera

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 15 June 2009, 13:31


 

Post » 15 June 2009, 13:50

to czytałem :D
czytałem też na innych forach, ale rozumiem że to delikatna sugestia żeby używać wyszukiwarki hihi:
oczywiście jej użyłem, ciekawią mnie opinie użytkowników nowego fajera :piwo:

User avatar
 
Posts: 265
Joined: 02 November 2007, 06:17
Location: Darłowo ;
Motocykl: ******
Year production: 0

Post » 15 June 2009, 14:10

fajera wrote:rozumiem że to delikatna sugestia żeby używać wyszukiwarki


Nic z tych rzeczy kolego :P

User avatar
 
Posts: 141
Joined: 14 September 2008, 11:03
Location: slask/uk
Motocykl: SC28/SC33/SC50/SC57/SC59
Year production: 2008

Post » 15 June 2009, 17:04

kumpel z salonu wyjezdzal nowka na gumie widzieli to pracownicy i go zapamietali po paru tysiacach padl mu silnik i nie dostal gwarancij :D ale to byl gsxr nie honda

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests