Dzisiaj jest 26 czerwca 2025, 03:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

PROBLEM Z FILREM

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

PROBLEM Z FILREM

Post » 10 marca 2009, 21:48

Witam mam problem z filtrm kupilem okazyjnie K&N wlozylem do franka ja mu w gaz a on sie dlawi dodam,ze filtr byl suchy i jest nadal nie byl nasaczony olejem,moto niechcialo jezdzic dlawilo sie :(,ustawilem gazniki nowe dawki paliwa i lipa ale gdy wlozylem stary filtr kosmos :mrgreen: czy przyczyna dlawienia moze byc zbyt duza przepustowoscia filtra?,czy nasoczenie go olejem zalatwi sprawe?czy potrzebne sa innne ustawienia?pozdrawiam

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 10 marca 2009, 22:54

pewno za dużo powietrza dostaje. w gaźnikowcu jak zmieniasz filtr na k&n to trzeba też zestaw dysz w gaźnikach zmienić na większe żeby więcej paliwa dostał.

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 10 marca 2009, 22:55

Stary temat.SC33 i K&N nie lubią sie zbytnio jezeli sie dobrze gaznikow nie dostroi.
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 11 marca 2009, 01:11

Sportowy filtr do gażnikowca to troszke inna bajka jak do wtrysku. Wtrysk sam się dostraja a gaźnika trzeba wziąć na warsztat i poustawiac. I najlepiej tak jak synek pisał dysze musiasz chyba powymieniać.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 marca 2009, 08:52

crazyduck pisze:ustawilem gazniki nowe dawki paliwa


A dokładniej jak ustawiłeś te nowe dawki paliwa ? Filtr musi być nasączony bo inaczej filtruje jedynie muchy, pająki i szyszki :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2009, 11:56

czy zwykly papierowy hiflo tez trzeba nasaczyc??

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 marca 2009, 12:56

nie wolno
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2009, 22:32

blady sc 33 nie lubi k&n ????MOJ ZA....DALA JAK TA LALA :twisted:
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 kwietnia 2009, 20:06

Czy jest ktos na tym forum kto napisze mi jak ustawic gazniki by moto dobrze chodzilo a mianowicie:jak krece na wysokich obrotach na chwile odpuszcze gaz i jak ponownie go dodam to jest chwilowe przydlawienie i to nie daje mi spokoju co moze byc tego przyczyna? :/ dodam ze zawory dobrze ustawione,sroby skladu mieszanki sa wykrecone o 2 obroty tak jak jest napisane w serwisowce mam przelotowy komin i k&n czy wyjsciem z tej sytuacji sa dynojet?Prosze o pomoc :(:

[ Dodano: Nie Kwi 19, 2009 8:10 pm ]
nikt nie potrafi pomoc? :/

 
Posty: 29
Rejestracja: 14 kwietnia 2009, 22:28
Lokalizacja: ask
Motocykl: cbr 954rr
Rok produkcji: 2003

Post » 04 maja 2009, 16:36

Czy filtr K&N mozna tym nasaczyc ? http://moto.allegro.pl/item606354572_mo ... etrza.html ?? czy polecacie cos innego ? i w jakiej ilosci ? ile tego uzyc ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 04 maja 2009, 16:58

Za podobna kase albo nawet taniej masz oryginalne plyny K&N do nasaczania wiec kup takie i tam powinienes tez miec ilosc jaka nasaczyc.

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 27 maja 2008, 10:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 07 maja 2009, 17:24

jeszcze pytanko, warto jest pakowac takiego k&n czy tam pipercrossa jak niezamierzam dalej nic pokdrecac? mam tylko tytanowy wydech leovince. wiadomo ze jesli cos tam polepsza rzeczywiscie to skusilbym sie ale jesli to taka sama bajka jak w seri furach pokowane stozki to nie wiem. pytam od zdanie czy warto poprostu, zbiera sie wtedy lepiej w jakims zakresie obrotow czy jak ? :)

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości