Strona 3 z 3

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 12 marca 2016, 11:09
autor: szeryf
Podpisuje sie obiema rekami pod tym co napisal mati.Mialem 12ke i heble bajka prowadzenie super,silnik pracowal ladnie ale kosz napierdala w kazdej i to odrzuca.Doł ma slabszy sporo niz sc57a a co dopiero b.Ja wolalbym sc57b na plus r1 super wyglad

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 12 marca 2016, 11:40
autor: Patryk_
kuba177777 pisze:
Patryk_ pisze:20tys za k8 to imo też nie rewelacja :P róbta co chceta, ja wiem że za igłę rn12 można wziąć dobry piniądż, pomijając klientele która się przeważnie nie zna i chcą po prostu mieć r1 to gruza też w sumie łatwo sprzedać :mrgreen: . Rok nie słuchaj tych lemingów :mrgreen: jak nie bierzesz jej na handel to 16k bardzo dobra cena jeśli rzeczywiście igła.



20tyś za K8 to nie rewelacja?! Kiedy ostatni raz przeglądałeś allegro ? : p szukałem Igły i do K8 bez 24tyś nawet nie podchodź jeśli ma byc w super stanie, oferowałem gościowi w tym roku za K8 26tyś ale była IGŁA ale się rozmyślił ze sprzedaży.

rok temu kupowaliśmy dla ziomka naprawdę fajną sztukę za 18k, fakt ze k7 ale to to samo

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 12 marca 2016, 12:40
autor: Ziutek
malinex pisze:Ziutek czyżbyś sprzedał swają boską dyszkę?


Sprzedałem ją ziomkowi z którym jeżdżę i będę z Nim jeździł dalej, a to bicie do mnie to w jakim celu? Kim Ty jesteś, bo nie rozumiem.

Patryk to zerknij teraz na allegro/olx co się dzieje, normalnie dramat, jeżeli chodzi o gixy z tamtych lat, za np. przyzwoitą k5k6 ludzie wołają po 18-19 tys. :/

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 12 marca 2016, 12:48
autor: Damiangda
To tak jak sc57 trzyma cenę. Co mnie bardzo cieszy, bo swojego po 2 sezonach mogę sprzedać za lepsze pieniądze niż kupiłem

Wysłane z mojego GT-S7275R przy użyciu Tapatalka

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 12 marca 2016, 17:31
autor: Patryk_
Ziutek a ile ja się razy mam powtarzać że to wszystko stoi od wakacji 2015? :P Ja swoją 954 też miałem rok temu wystawione za 14tys :mrgreen: chętnych nie było
k5 k6 za 18-20k znam chyba z 5 ze swojej okolicy co wiszą na serwisach aukcyjnych już rok, tu na forum też dziewice sc57 za kosmiczne pieniądze i też chyba nie wszystkie poszły :P ale zmieńmy temat bo gównoburza zaraz powstanie, temat o rn12 a się zrobiło CENZURA o cenach gixów

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 12 marca 2016, 18:24
autor: Ziutek
Co prawda to prawda... :)

Wracając do tematu RN12 i jego słabego dołu, podobno zmiana zębatek -1 +2 robi robotę i naprawdę motocykl robi się nie do poznania :)

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 12 marca 2016, 19:18
autor: maciekx
To jak zmiana zebatek robi robotę w r1 to co musi robic w gixie czy kawie Haha

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 12 marca 2016, 19:28
autor: wiertło
maciekx pisze:To jak zmiana zebatek robi robotę w r1 to co musi robic w gixie czy kawie Haha


Torpedę robi w kawie i suzi :mrgreen:

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 12 marca 2016, 22:03
autor: mati1490
Litra się nie kupuję żeby vmax był 260 :P

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 13 marca 2016, 00:25
autor: Ziutek
Wyczytałem to na forum r1, także nie mam pojęcia jak to się ma faktycznie :diabel2:

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 13 marca 2016, 00:52
autor: maciekx
mati1490 pisze:Litra się nie kupuję żeby vmax był 260 :P


hehhee nooo dobre mati :D lecisz 299 licznikowe swoim litrem a tu obok myka 600tka :D heheh

Re: R1 rn12 2005 kto mial i jezdzil?

Post: 01 kwietnia 2016, 19:36
autor: mkre555
Ja jeździłem rn12 i 19. Znam mniej więcej bzyki. rn12 sprzedałem na jesieni. Teraz troche się nad nią zastanawiam bo patrząc na obecne to jest ich bardzo mało i w 80procentach ulepy. Dobrego dorwać to ze świecą dlatego moja przesiadka na hanke. Może nie tylko dlatego po prostu zmiana.
Ale wracając do rn 12 moto owszem ma słabszy dół ale nie ma tragedii i nie można powiedzieć ze nie jedzie, od 6 tyś jest już fajnie przy 10tyś to się katapultuje. Z drugiej strony jak ktoś mi mówi ze moto nie jedzie na dole to się zastanawiam po co kupuje sporta zeby jeździć na wolnych to lepiej chyba jakiegoś chopperka lub przynajmniej golasa będzie miał moment. ale to gdybanie kazdego inne.
Jeżeli chodzi o trakcję to moto zajebiście dobre do winklowania i przerzucania z ucha na ucho, niby masa podobna do sc57 (ok 5kg mniej) ale wydaje się dużo lżejsza. Na plus dla niskich osób (mam 172cm) to jej wąskie siedzenie i wydaje się być niska. To tylko wrażenie bo jest po prostu węższa w siedzeniu. Na minus że siedzenie jakby troche leci do zbiornika paliwa i d..sko się zsuwa. Nie przeszakdza to wogóle.
Pozycja za kierka jest bardziej leżąca do sc57, nogi troszke wyżej. Dla wyższego to może i probl, dla niższego da się jechac. Ja jednym ciagiem (przerwy tank) zrobiłem 700km i jakoś nie potrzebowałem masażystki (choć mogła by być ;)
Skrzynia jest jakby lepiej dopracowana od hanki, krótsze skoki dzwigni, nie ma problemów ze skrzyniami (rzekomo) tak mówię rzekomo bo mi siadła piątka, ale to po kupnie i zaraz zrobiona latała jak głupia.
Kosz sprzeglowy faktycznie napi....la ostro ale to kazda 12 tak ma. jesli nie to zepsuty :) :) :) ZART
Wygląd kwestia gustu, może się podobac, (jak dla mnie bajeczka).
Hample jak wczesniej koledzy pisali są git a w rn19 supergit.
z wad to w rn 12 faktycznie magnet sie sypały i prosto do sil (info zasłyszane), natomiast rn19 lubiły panewy poleciec, a piecyk kupić do takiego graniczy z cudem.
Co jeszcze
Jeśli chodzi o wersję usa i eu to różnica w usa nie ma immo, awaryjnych, większe kieruni (seria), czarne lagi, inne malowania (to w rn12) bo jeśli chodzi o rn 19 to wszytko podobnie ale lagi czarne zdarzają sie tez w eu.
Dodatkowo wersje usa są z deka tansze i powinny być bo raz ze trudniej sprzedać a dwa że słabsze. jest to związane jakoś z normami emisji i ilościa oktan benzynki w usa.
Jak kupować to patrzcie czy jesłi wersja usa to żeby byla na usa bo zdarzają się puzzle że jest usa a ma immo :ooo:
lub wersja na eu z czarną lagą :ooo:
niby nic się nie dzieje ale jak wiadomo były wymieniane, raczej same od siebie i wiatru się nie gną, poza tym na półce nie widać sladu bo półe się kupi za grosze a labi bierze jakie są, mało kto na to patrzy skoro są do r1 to r1.
nr win yarn12 eu, yarn15 usa, co do rn19 jest tak samo, a rn20 jest usa.
to wszystko takie może bzdurki o czym większość tu obecnych wie ale skoro padło pytanie to pomyślałem że może też dorzucę kilka grosików.
Podsumowując jeśli moto zadbane to będzie latał jak laleczka, a jak nie to nie.