Ja jeździłem rn12 i 19. Znam mniej więcej bzyki. rn12 sprzedałem na jesieni. Teraz troche się nad nią zastanawiam bo patrząc na obecne to jest ich bardzo mało i w 80procentach ulepy. Dobrego dorwać to ze świecą dlatego moja przesiadka na hanke. Może nie tylko dlatego po prostu zmiana.
Ale wracając do rn 12 moto owszem ma słabszy dół ale nie ma tragedii i nie można powiedzieć ze nie jedzie, od 6 tyś jest już fajnie przy 10tyś to się katapultuje. Z drugiej strony jak ktoś mi mówi ze moto nie jedzie na dole to się zastanawiam po co kupuje sporta zeby jeździć na wolnych to lepiej chyba jakiegoś chopperka lub przynajmniej golasa będzie miał moment. ale to gdybanie kazdego inne.
Jeżeli chodzi o trakcję to moto zajebiście dobre do winklowania i przerzucania z ucha na ucho, niby masa podobna do sc57 (ok 5kg mniej) ale wydaje się dużo lżejsza. Na plus dla niskich osób (mam 172cm) to jej wąskie siedzenie i wydaje się być niska. To tylko wrażenie bo jest po prostu węższa w siedzeniu. Na minus że siedzenie jakby troche leci do zbiornika paliwa i d..sko się zsuwa. Nie przeszakdza to wogóle.
Pozycja za kierka jest bardziej leżąca do sc57, nogi troszke wyżej. Dla wyższego to może i probl, dla niższego da się jechac. Ja jednym ciagiem (przerwy tank) zrobiłem 700km i jakoś nie potrzebowałem masażystki (choć mogła by być
Skrzynia jest jakby lepiej dopracowana od hanki, krótsze skoki dzwigni, nie ma problemów ze skrzyniami (rzekomo) tak mówię rzekomo bo mi siadła piątka, ale to po kupnie i zaraz zrobiona latała jak głupia.
Kosz sprzeglowy faktycznie napi....la ostro ale to kazda 12 tak ma. jesli nie to zepsuty
ZART
Wygląd kwestia gustu, może się podobac, (jak dla mnie bajeczka).
Hample jak wczesniej koledzy pisali są git a w rn19 supergit.
z wad to w rn 12 faktycznie magnet sie sypały i prosto do sil (info zasłyszane), natomiast rn19 lubiły panewy poleciec, a piecyk kupić do takiego graniczy z cudem.
Co jeszcze
Jeśli chodzi o wersję usa i eu to różnica w usa nie ma immo, awaryjnych, większe kieruni (seria), czarne lagi, inne malowania (to w rn12) bo jeśli chodzi o rn 19 to wszytko podobnie ale lagi czarne zdarzają sie tez w eu.
Dodatkowo wersje usa są z deka tansze i powinny być bo raz ze trudniej sprzedać a dwa że słabsze. jest to związane jakoś z normami emisji i ilościa oktan benzynki w usa.
Jak kupować to patrzcie czy jesłi wersja usa to żeby byla na usa bo zdarzają się puzzle że jest usa a ma immo
lub wersja na eu z czarną lagą
niby nic się nie dzieje ale jak wiadomo były wymieniane, raczej same od siebie i wiatru się nie gną, poza tym na półce nie widać sladu bo półe się kupi za grosze a labi bierze jakie są, mało kto na to patrzy skoro są do r1 to r1.
nr win yarn12 eu, yarn15 usa, co do rn19 jest tak samo, a rn20 jest usa.
to wszystko takie może bzdurki o czym większość tu obecnych wie ale skoro padło pytanie to pomyślałem że może też dorzucę kilka grosików.
Podsumowując jeśli moto zadbane to będzie latał jak laleczka, a jak nie to nie.