It is currently 17 November 2025, 16:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

pomoc w naprawie R1 RN09

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 08:22

łuchajcie mamy problem w kolegi motocyklu R1 RN09 2002r problem polega na tym że moto jeździ wszystko super fajnie do momentu gdy przekracza 10.5 tyś obrotów wtedy zaczyna prychać strzelać i źle się wkręca dalej, co skutkuje prędkością maksymalną na poziomie 240-250km/h
pompa paliwa wyczyszczona sprawdzona daje ponad 3 bary
exup sprawny
świece niby irydowe zalozone pare tyś km temu
był power comander wywalony już jednak to nie to.
jest filtr K&N i sportowy tlumik przelot, tlumik podmieniony na oryginalny dalej to samo

co teraz i co sprawdzać wtryski? cewkofajki? moto z 2 lata temu mialo awarię alternatora, został wymieniony altek i regulator napiecia, może komp szlag trafil? dzisiaj już kumpel bierze sie za robieranie wtryskow itp bo pomysłów brak nam powoli.

ktoś cos ?

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Re: pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 08:35

podmiencie kompa.
a koledze przekaz zeby zmienil motor.

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Re: pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 08:40

Dopiero kupił Hehe

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Re: pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 08:44

to chyba nie jest twoj dobry kolega jak pozwoliles mu to kupic.?
Do rzeczy skup sie na tym co w motocyklu moze nie byc orginalne. filtr powietrza jezeli jest za mocno nasmarowany moze powodowac takie objawy.
Zrobione ladowanie... temu bym sie przyjrzal. bo ja osobiście juz widzialem takie rzeczy pod deklami alternatora i samej instalacji ze cud ze ten motocykl sie nie spalil.
A z doswiadczenia wiem ze elektrycy samochodowi potradfia uzdrowic kazda instalacje. CZARODZIEJE:)
xenon ma tam?

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Re: pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 08:47

Czy istnieje w tym pianinie cos takiego jak czujnik polozenia przepustnicy.?

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Re: pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 10:03

filtr kn osobiscie smarowalem lekką mgięłką ze dwie warstwy wiec bankowo nie jest za mocno naoliwiony to też bralismy pod uwagę, znajomy mechanik powiedzial ze polozenie przepustnic nie ma znaczenia czy ona bedzie otwarta 90 czy 95% nie bylo by takich objawow.
xenonu nie ma, ładowanie jest w normie na poziomie 14V

no mial brać moją 929 ale potem chcial gixa litra k4 potem nie chcial mnie wstrzymywac ze sprzedaża swojego gixa 600 a ta R1 wzięta od kolegi co mial ją 6 lat niby pewne moto z fajnymi dodatkami w super cenie a tu masz babo placek

 
Posts: 660
Joined: 13 August 2013, 11:00
Location: Tarnów
Points: 20
Motocykl: CBR1100XX
Year production: 2001

Re: pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 16:34

ściągnijcie pokrywę rozrządu i sprawdzcie wałki oraz czy wszystko jest na znakach .
Podobny objaw był w 636 z 05r która jak się okazało zjadła krzywki na wałku .

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Re: pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 17:18

Wsumie Adams idzie dobrym tropem... tyle ze gdyby mial zle walki ustawione to bardziej skutkowalo by nierowna praca wysokim spalaniem.

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Re: pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 20:16

Paki normalnie zawory podobno były sprawdzane były ok to nie regulowali dzisiaj sprawdzone ciśnienia na pompie w całym zakresie obrotów i regulator ciśnienia paliwa wszystko wychodzi super. Jutro kumpel bierze się za wtryski kolejno świece ewentualnie fajkocewki jeszcze i potem już chyba komputer bo z innych czujników nie zgłasza błędów wogole nic nie krzyczy że coś go boli cholera

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Re: pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 20:28

a te świece pewne,może chińskie NGK.

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Re: pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 21:17

Nie mam pojęcia napewno NGK mogę spytać poprzedniego właściciela gdzie kupił może akurat jakieś podróbki trafił
A irydowe też podrabiaja?

 
Posts: 518
Joined: 30 January 2011, 23:28
Location: WLKP Kalisz
Points: 7
Motocykl: była cbr 954 jest ZX10R
Year production: 2008

Re: pomoc w naprawie R1 RN09

Post » 28 April 2015, 23:24

niestety tak.

Next

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests