Dzisiaj jest 26 kwietnia 2024, 23:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CBR 1000 RR 08 kupić czy nie?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

CBR 1000 RR 08 kupić czy nie?

Post » 06 lutego 2009, 16:54

na poczatku jak tytus zamiescił pierwsze zdjecia na forum 1000 rr08 to pomyslalem sobie ze gorszego paskudztwa nie mogli stworzyc, ale teraz im czesciej sie jej przygladam tym bardziej mi sie podoba, ale jedno jest pewne, ze lepiej jezdzi niz wyglada i tu powstaje dylemat cbr 1000 08 vs gsxr 1000 k7 k8 i z tego co obserwuje to trzeba sie spieszyc bo ceny robia sie coraz bardziej nieciekawe. Jesli wybiore k7 tytus wy.....doli mnie z forum. Bardzo uważnie czytalem wypowiedzi z testu tytusa i tazzmana

zezon tuż tuż

pozdrawiam

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 06 lutego 2009, 17:15

A nie szykuje sie przypadkiem K9?

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 06 lutego 2009, 18:08

No ja nie mialbym watpliwosci , brałbym CBR 1000RR '08 , zdecydowanie :)
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 06 lutego 2009, 20:36

jak w konfrontacje wchodzi fajer 08 vs k7/8 to nie mam pytan... only Honda :D gsxr z 2007/8 roku przy sc59 to autobus przy osobowce ;)

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 09 lutego 2009, 21:07

no dobra decyzja padla na sc59
powstaje nowy problem
za 35 tys. wersja us czyli bez gwarancji i ubezpieczenia
za 39 tys. wersja eu rok gwarancji
za 47 tys. wersja hpl dwa lata gwarancji + pakiet ubezpieczenia
no i trzeba sie spieszyc, nie długo sie pochwale jak przemysle problem

pozdrawiam

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 09 lutego 2009, 21:45

Decyzja jak najbardziej sluszna :) za to rozbiezność cenowa ogromna . Wszystko zalezy czy musisz sie szczypac w tylek wydajac 47 tys . Ja bym sie szczypal wiec pewnie patrzylbym na wersje zza oceanu za 35 tys liczac ,ze nie bedzie potrzeby korzystac z gwarancji i pewnie na 90% lub nawet wiecej nie bedzie trzeba korzystac ale biorąc pod uwage ,ze jakosc nowych motocykli odbiega na niekorzysc od produkowanych chociazby 10 lat temu to wszystko sie moze wydarzyc . Musisz sam powalczyc z myslami ale decuzja co do modelu sluszna :)
---
Pozdrawiam
Jacek sc44
Jacek

Awatar użytkownika
 
Posty: 309
Rejestracja: 28 grudnia 2008, 19:33
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 2
Motocykl: FRANEK
Rok produkcji: 0

Post » 09 lutego 2009, 21:51

heniek pisze:no dobra decyzja padla na sc59


słusznie :D na pewno nie pożałujesz 8)
Franek mój to jest to, kocham go!

Awatar użytkownika
 
Posty: 140
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 12:10
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 1000 rr SC-59
Rok produkcji: 2008

Post » 10 lutego 2009, 12:35

Kolego decyzja bardziej niż słuszna mam SC59 i bedziesz zadowolony w 100%
Ja też kombinowałem przy kupnie czy z USA czy EUROPY,pamiętaj że USA jest uboższa różnica jest duża 35-39-47tys .Osobisce wziołbym Europejczyka masz 6tyś w kieszeni i jakąkolwiek gwarancję(bogusławski 2 lata).
Pozdrawiam Mike

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 10 lutego 2009, 13:10

Bogusławski będzie miał raczej wersję USA. Do wersji z USA musisz doliczyć koszt PC i moduł zapłonu czyli $500, bo inaczej kastracja przy 10500 RPM.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 10 lutego 2009, 13:15

Witam,bierz 1000RR z EU tą za 39k. K7/k8 może i ma kopa ale urodą też nie grzeszy a te wydechy i lampa przód ,to już totalna porażka...Pozdrawiam..;)

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 10 lutego 2009, 14:19

mor napisal
Bogusławski będzie miał raczej wersję USA. Do wersji z USA musisz doliczyć koszt PC i moduł zapłonu czyli $500, bo inaczej kastracja przy 10500 RPM.

mor opisz dokladniej o co chodzi z PC I MODULEM

Awatar użytkownika
 
Posty: 197
Rejestracja: 09 sierpnia 2008, 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 0

Post » 10 lutego 2009, 17:24

Wersja z USA jest można to powiedzieć zdławiona przez ich sposób pomiaru głośności moto. U nich głośność jest mierzona przy połowie obrotów mocy max. Czyli normalna wersja nie przeszła by u nich homologacji. Dlatego zrobili taki bajer, który oszukuje ECU (nie widzi on pełnego otwarcia przepustnicy, co widać nawet z założonym samym PC, który pokazuje otwarcie przepustnicy) w związku z czym nie ma przyspieszenia zapłonu przy otwarciu przepustncy powyżej 85%. Popatrz na wykresy z hamowni na stronie Power Commandera. Tam masz różnicę dla wersji stock USA i z modułem zapłonu. Różnica jest spora - 10KM na kole, czyli jeszcze więcej na silniku. Założenie modułu zapłonowego rozwiązuje ten problem, ale może on współdziałać jedynie z założonym PC. Ponadto trzeba dać korektę paliwa (na oko +5%). Najlepiej do tego dołożyć wydech i całość zgrać na hamowni - czyli dodatkowe koszty. Ale można samo PC i IM, bo dla wersji stock jest gotowa mapa.
Jest też inna opcja Bazzazs Z-bomb, ale to urządzonko nie zupełnie przywraca możliwości moto, a poza tym i tak wymaga założenia PC, żeby skorygować dawkę paliwa. Jest jednak tańsze od IM o jakąś połowę.

Poza tym wersja USA nie ma HISS'a i ciutkę inne migacze z tyłu. Do tego czarne dekle boczne silnika i w migaczach świecą się pomarańczowe światełka pozycyjne. Lampa ma co prawda na kloszu oznaczenie E i jakąś cyfrę, więc pały można spuścić, ale ma prostą linię światło-cienia (symetrycznie). I nie ma świateł awaryjnych, a Euro ma.

A na koniec. Ja ma wersję USA. Kupiłem właśnie u Bogusławskiego. Nie narzekam, kupiłem ze względu na "problem olejowy" po lekturze na forach zagranicznych. Teraz w określonych moto w wersji USA wymieniają sprzęgła. Jakbyś brał, sprawdź VIN kupowanego moto z wątkiem na forum. Tam podałem zakres akcji serwisowych dla modeli USA na węże chłodzenia i sprzęgła. Lepiej nie kupować na dzień dobry sprzęta objętego akcją, bo nie podejrzewam żeby Bogusławski Ci to sprzęgło wymienił od razu, jeśli się nie wysypie. Ja olałem tą gwarancję od niego, nie robiłem przeglądu w ASO, bo z tym się musisz liczyć jeśli chcesz ją utrzymać. Po jednym sezonie nic się nie rozleciało, a w dupę moto już dostało. Choć nie latam na gumie (dotąd była 4 razy zgumowana) i nie bawię się w inny amatorski "stunt" przez małe "s". Raczej po prostu szybka jazda.

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości