» 02 lutego 2009, 01:41
na poczatek nadmieniam, iż nie jestem specialistą wiec moge nie miec racji hhehehe
W koncu mam tu najmniejszy 'staz' i jestem najmlodszy.
MOJE SPOSTRZEZENIA :
1. firma GRYF : na 8 sprawdzonych ogloszen 8 scigaczy ma przebieg 29000 - 35000 wiec na prawidlowy przebieg nie licz
2. ten co pokazales - trzeba ogladac z bliska, ale byl letko polozony na lewa str. I NIE ZACHECAJA TAK MOCNO DO ROZBIERANIA PLASTIKOW jak przy drugim oferowanym 929, wiec pewnie cos tam klejonego by sie znalazlo
3. przy zakupie 929 . co Ci mozemy doradzic hmmm
obejrzyj calego dokladnie , najwazniejsza rama, plastiksy , posluchaj silnika dokladnie i na zimnym i na cieplym , przydziduj chama , rozpedz sprawdz czy jest prosty , no i na koniec banalna rada :
ZAJRZYJ pod siedzenie hrhrhrhr znam osobe ktora kupila blejda z aku od skutera ktory sprzedajacy wepchnal na odjeb sie zeby zaoszczedzic pare gorszy.
drugi motor jak typ napisal ANGLIK
wyglada elegancko aczkolwiek to trzeba tam byc, jak masz niedaleko to cisnij obejrzec
jak CI nie przeszkadza slynne '' ze przegnity '' i ze lampa jest przystosowana do ruchu lewostronnego [masa o tym na forum] to czemu nie.
A bym zapomnial, w obu przypadkach warto sprawdzic czy ta '' FABRYCZNA PUCHA '' jest od tego konkretnego osła. Czesto po slizgu na prawa strone kombinuja typy plastiksy i puszke i dalej jest igła - jesli nie to nic takiego w sumie aczkolwiek cene mozna zjechac.
w ogole z tego anglika moglbys pewnie zżulić troche. typek kupil w wakacje co funt mial 3,96 to na bank na nim nie straci ; p