It is currently 17 November 2025, 15:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Szlif-dlaczego na lewą stronę

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 102
Joined: 16 September 2012, 12:17
Location: Sosnowiec
Motocykl:

Szlif-dlaczego na lewą stronę

Post » 01 April 2014, 00:09

Witam.
Dzisiaj przeglądałem alledrogo z motocyklami i mam pytanko.
Jak myślicie, dlaczego 90% motocykli które zaliczyły szlifa miały go na lewą stronę ?
Brat w zeszłym roku zaliczył i też lewa strona, ogólnie powypadkowe motocykle mają uszkodzoną lewą stronę.
Jakieś teorie :D ?

 
Posts: 110
Joined: 21 December 2010, 14:30
Location: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Year production: 0

Post » 01 April 2014, 00:43

za dzieciaka rowerem zrywki też się robiło na lewą stronę. to napewno takie przyzwyczajenie od małego :PP

 
Posts: 480
Joined: 11 January 2011, 21:08
Location: Stara Iwi
Points: 5
Motocykl: CBR SC28
Year production: 0

Post » 01 April 2014, 06:41

czeskii, a w którą stronę łatwiej Ci skręcać w prawą czy lewą ? zapewne jest jakaś zależność.

 
Posts: 122
Joined: 14 December 2012, 01:07
Location: Poznań
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 01 April 2014, 08:13

a może dlatego że jak skręcasz w lewo to masz mniejszy margines błędu, pobocze, krawężnik jest znaczenie bliżej niż skręcając w prawo gdzie masz jeszcze co najmniej jeden pas ruchu.

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 01 April 2014, 10:26

Może niektóre są tez obdarte, po matoł źle postawił moto na stopce ;)


Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests