Strona 1 z 1

SC59 2008r z Niemiec do oceny

Post: 28 lutego 2014, 10:30
autor: jony
czesc,
przymierzam sie do kupna sc59 w tym wlasnie kolorze. Znalazlem takie cudo w Reichu. Mam 300km do tego komisu, wiec na jakims weekendzie trzeba bedzie podjechac. Zdjecia sa slabe, ale czy cos zauwazacie podejrzanego drodzy koledzy? bede wdzieczny za kazde info.

No i na marginesie, co do cholery w koncu z tym rocznikiem? Bierze olej, co z tym walem ktory sie rzekomo jest slaby i swiszczy? Sie skonczy na tym ze wszyscy wrocimy do niezniszczalnej SC33....
pzdr

mobile.de

Post: 28 lutego 2014, 15:29
autor: Bombel
mialem 2008r i ile wlalem tyle wpier... teraz mam 2009r i beirze ale bardzo male ilosci tak wiec licz sie z tym ze bedzie bral tylko kwestia ile :(

Post: 01 marca 2014, 08:13
autor: jony
Dzieki Bombel, trzeba bedzie chyba zainwestowac w 2009r. i mieć spokojniejszą głowę...
Jak mozna cos poprawiac przez 20 lat i coś przy tym CENZURA****lić? nie czaje tego...
A propo ogłoszenia? jakies uwagi?

Post: 01 marca 2014, 12:11
autor: marcinSC33
Kupno 2009 to takie same prawdopodobieństwo jak 2008 co do zużycia oleju!
Sam zmieniłem sc57a na sc59 z 2008 - nawet identyczną jak chodzi o malowanie i w sumie jestem bardzo zadowolony :)
SC33 był i jest świetnym motocyklem ale zależy na co stawiasz jeśli tylko i jedynie kryterium jest pancerny silnik to pewnie musisz wziąć coś z epoki 90'.
Zastanawiam się nad sprzedażą swojej ze względu na tegoroczną moto-wyprawę , na której okoliczność chciałbym zakupić turystyczne enduro... Był plan po prostu dokupienia drugiego sprzęta ale chyba jednak nie uciągnę finansowo ale decyzji jeszcze nie podjąłem. Jakbyś był zainteresowany to odezwij się na pw.

[ Dodano: Sob Mar 01, 2014 11:18 am ]
Wracając do tematu pytania to pewnie na oba przypadki trzeba odpowiedzieć - TAK ale nie na pewno. Olej zapewne bierze jak każda sc59 - pytanie jaką ilość. Czy padnie wał - tak lub nie (mam około 4 znajomych , którzy jeżdżą na sc59 od 08 do 2010 - nikt z wałem problemów nie miał a największy przebieg u kolegi zbliża się do 30.000km i od dwóch sezonów jezdzi po torach, zużycie oleju 200-300ml/1000km w każdej sztuce). Nie wiem czy miałeś przyjemność się przejechać tym modelem ? Pytam bo np ja nie myślałem nawet o jego zakupie ale bujając się za GSXR1000 lub ZX10R po długich poszukiwaniach bez efektu pojechałem zobaczyć jedną sztukę z przypadku i jak raz się przejechałem zacząłem szukać właśnie tego motocykla mimo tak wszędzie rozgłaszanych jego wad. Prowadzenie, oddawanie mocy , gbaryt dla mnie jest jak szyty na miarę i bardzo mi się podoba , że nie ma tyle pedalskiej elektroniki (abs-u , kontroli trakcji , czy asystenta parkowania :D).

Motocykl z ogłoszenia wygląda na zdrową serię - nic więcej po fotkach nie jestem w stanie powiedzieć. Z dodatków tylko chyba oplot ma przewodów - warto by zapytać czy pompę też :)

Post: 01 marca 2014, 17:48
autor: cziken929
Dodam od siebie, że jeżeli ktoś będzie szukał SC59 a Marcin będzie sprzedawał swój motocykl to z pełną odpowiedzialnością polecam. Choć 59 nie widziałem ale miałem okazję poznać Marcina i jego poprzednie 57.

Post: 01 marca 2014, 19:12
autor: jony
dzieki chłopaki za odpowiedzi. Duzo mi pomogliście. To bedzie mój 4ty Fireblade i nie chciałbym się po prostu rozczarować czy wpakować na mine... SC28, 33, 57b, każdy lepszy od poprzedniego. Świetne motocykle. SC59 to komputer na kołach i tego sie obawiam. Poza olejem i wałem :) Niestety nie miałem okazji się przejechać tym modelem. Siedziałem tylko w salonie na jednym. Gabarytowo super.
Cziken, dzieki za opinie. zawsze to lepiej kupić z pewnej ręki. Marcin powiedz mi proszę jakie masz malowanie? A przepraszam, jest na fotach z wypraw. Kurde, o to malowanie chodzi...
Czy dobrze widze, czy Twoja maszyna to wersja USA?