Strona 1 z 1

Lampa / refletor z UK

Post: 19 stycznia 2009, 14:42
autor: orzech
Hej, mam problem. Mianowicie moja 929 pochodzi z kraju wiecznych mgieł (tzn. UK) i jak wiadomo oni jeżdżą po tej drugiej stronie. Kierownicy przekładać nie trzeba ale co z reflektorem ?!?. O przegląd się nie martwię wiadomo żyjemy w kraju, gdzie da się załatwić wszytko. Ale czy jak obniżę światło tak żeby nie oślepiać jadących z naprzeciwka to czy będę sam coś widział. Lub czy jak nie obniżę to będę mocno oślepiał. Słyszałem, że są jakieś specjalne naklejki na reflektor do gości z UK (ale kto by chciał jeździć z jakimś badziewiem naklejonym na przedzie). Lub może ktoś ma do sprzedania europejski reflektor do 929 po przejściach potrzebuje sam odbłyśnik (ktoś wie czy da się to przełożyć - mam magika który rozkleja reflektory samochodowe może i z moim sobie poradzi). Jak ktoś ma jakiś pomysł to proszę o radę.
Jak porównywałem snop światła z mojej 929, z tym który padał z europejskiej TLi to zaobserwowałem:
-że europejska lampa bardzo doświetla prawa stronę, linia wyglądała mniej-więcej tak ___/ (wiem że TL była na soczewce)
- natomiast w mojej 929 linia światłą była mniej-więcej prosta tylko miała delikatny trójkącik od środka po lewej stronie.
Dodam jeszcze tylko, że rzadko zdarza mi się jeździć po zmroku (ale to chyba nie ma większego znaczenia :wink: )

PS. tylko nie piszcie że mogłem nie kupować motoru z UK, bo przy kupnie kierowałem się stanem motocykla, a nie jego pochodzeniem:)

Post: 19 stycznia 2009, 14:56
autor: laguśRR06
orzech-sam mam SC57 z uk i sie nie przejmuje,nawet specjalnie kumpel jechał samochodem z naprzeciwka i mi pózniej mówił że praktycznie niema róznicy,z jednej strony lepiej bo Cie bardziej widzą:)
a moto z uk nie są wcale gorsze,sam pracowałem tam 2,5 roku i sobię piekną cebrę za niewielkie pieniądze sprowadziłem!

Post: 19 stycznia 2009, 19:20
autor: mirosik
No teraz jak kupiłeś z angli to zostaw reflektor nie opłaca się bawić poza tym świeci on prawie identycznie jak reszta maszyn w EU.Światła nie obniżaj , tylko leciutki pasek świeci w lewą stronę prawie niezauważalny dla innych uczestników ruchu.

Post: 19 stycznia 2009, 22:26
autor: Kecajm69
Też mam z UK i jest w super stanie z resztą to moje drugie moto bo VFR-ka tez była z UK. Ja też nie wymieniam - bardzo minimalnie obniżyłem i przesunąłem w prawo i jest naprawde Ok. Światło pada mi teraz lekko na prawy pas. Nie wiem jak ten leflektor jest zrobiony ale praktycznie nie ma tego klina na lewym pasie.