Dzisiaj jest 11 maja 2024, 20:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

przełożenie w cbr 1000 rr 2004 !!

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 14 maja 2010, 18:25
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Rok produkcji: 2004

przełożenie w cbr 1000 rr 2004 !!

Post » 23 sierpnia 2012, 14:21

witam
ile zębów ma przednia a ile tylna zębatka ( oryginał ) w sc57a 2004 rok ?
za odp z góry dzięki

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 sierpnia 2012, 14:44

16-40 '04/'05r
16-42 '06/'07r
;)

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Post » 26 sierpnia 2012, 14:50

Jesli chcesz wybrac to zdecydowanie polecam 16/42 :)

Jezdzilem juz na zestawach 16/40 , 16/42 i 15/45 zdecydowanie 16/42 jest najlepszy dla 1000rr.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 sierpnia 2012, 14:55

15-45 to juz chyba przełożenie torowe :P i na trasy się nie nadaje

 
Posty: 136
Rejestracja: 08 stycznia 2010, 12:34
Lokalizacja: Będzin
Pochwały: 4
Motocykl: BMW S1000RR HP4
Rok produkcji: 2014

Post » 26 sierpnia 2012, 15:00

Moj pierwszy 1000rr mial zalozone takie przelozenie ( mnie powiedziano ze ze wzgledu na mega MASE bylego wlasciciela podobno kawał chlopa byl i chcial zeby mu sie jakos sprzet toczyl ). Na tym przelozeniu fajnie sie gumowalo , ale przeklamania na liczniku byly zaje..... Na zegarze 299 a kumple 230-240 ;]

Pozniej zmienilem na serie 16/40 i bylem bardzo niezadowolony , ostatecznie skonczylo sie na 16/42 i teraz juz cudow nie ma tylko takie przelozenie wchodzi w gre zarowno w sc57a jak sc57b.

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 27 sierpnia 2012, 10:47

Osobiscie latalem na 16/41 pozniej 15/41 pozniej 15/42 a ostatecznie zostalem przy 15/43 z racji mocniejszego dolu do lepszych gum.Opony o profilu 55 wiec tragedi z oszukiwaniem licznika nie ma.Moto lepiej sie zbiera na torze co ma znaczenie :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 27 sierpnia 2012, 19:31

ja latam na 15/41 i jest OK. Przekłamania licznika ogarniasz zakładając SpeedoHealer. Dzięki niemu licznik będzie pokazywał lepiej niż oryginalnie :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 27 sierpnia 2012, 20:53

DOMEL pisze: zostalem przy 15/43 z racji mocniejszego dolu do lepszych gum.Opony o profilu 55 wiec tragedi z oszukiwaniem licznika nie ma

Przy takim przełożeniu będą przekłamania rzędu20-30
km/h czyli spore ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 27 sierpnia 2012, 21:01

wszystkie przekłamania i realne prędkości w odniesieniu do zębatek masz precyzyjnie podane tutaj
http://www.gearingcommander.com/

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 28 sierpnia 2012, 08:44

heko55 pisze:
DOMEL pisze: zostalem przy 15/43 z racji mocniejszego dolu do lepszych gum.Opony o profilu 55 wiec tragedi z oszukiwaniem licznika nie ma

Przy takim przełożeniu będą przekłamania rzędu20-30
km/h czyli spore ;)


znow pomylka.Przy 100km/h to jakies 8 a przy 200- ok 16km/h wiec uwazam ze to nie tragiczne

Awatar użytkownika
 
Posty: 240
Rejestracja: 07 marca 2010, 10:10
Lokalizacja: śląsk
Pochwały: 5
Motocykl: 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 28 sierpnia 2012, 19:59

Jak by nie było i tak warto zmienić jeździ sie dużo lepiej :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 sierpnia 2012, 23:08

heko55 pisze:Jak by nie było i tak warto zmienić jeździ sie dużo lepiej :diabel2:

to zależy ja zmieniłem na 16-42 a jednak wrócę do 16-40 bo tego moto używam bardziej turystycznie


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 6 gości