It is currently 18 November 2025, 01:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

O czym warto pamiętać wybierając się na długą wyprawę?

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 319
Joined: 06 November 2008, 14:02
Location: katowice
Points: 1
Motocykl: sc57
Year production: 0

Post » 03 February 2011, 16:38

o shit to już jedna torba czy schowek się zapełni tymi gratami a gdzie mowa o ubranich śpiworach itd :) będziesz musiał ograniczyć ilość skarpetek i bielizny :707:

A o co chodzi z tymi akademikami? :P dupy będą? :D

User avatar
 
Posts: 367
Joined: 25 July 2010, 22:22
Location: Staszów
Points: 1
Motocykl: Honda 929
Year production: 2000

Post » 03 February 2011, 17:22

Ja polecam zabrać ze soba dużo rozwagi i umiejętności u plecak:)

Zazdroszcząc wyprawy:)

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 02 February 2011, 00:23
Location: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Year production: 2001

Post » 03 February 2011, 20:14

Dzięki za rady, wezmę je sobie do serca :)

Zdaję sobie sprawę z ograniczonej ilości czystej bielizny[pranie w kranie], ale na tym ma polegać ta przygoda :) namiot, śpiwór i kompletny spartański spontan.

Trasa ma przebiegać przez Amsterdam, Paryż, Barcelonę do Atlantyku i z powrotem. Główna obawa dotyczy właśnie sprzętu. Przznaję się bez bicia, w kwestiach technicznych jestem totalnie zielony. :/
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

 
Posts: 54
Joined: 23 December 2010, 00:15
Location: strzegom
Motocykl: sc59
Year production: 2010

Post » 03 February 2011, 21:05

Chyba lepszym rozwiazaniem od spreya do opon jest zestaw naprawczy http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/aa0123/ ... +maly.html

kumpel zakolkowal nad Baltykiem i wrocil do domu (400 km) ,potem jezdzil jeszcze na tym do konca opony . o ubezpieczeniu jakims dobrym tez warto pomyslec .

User avatar
 
Posts: 40
Joined: 26 October 2010, 13:39
Location: Rzeszów
Motocykl: SC33 '99
Year production: 1999

Post » 03 February 2011, 21:10

misiopajur wrote:..1. 5 LITROWA BAŃKA Z PALIWEM - jak na autobanie zabraknie ci zupy-jesteś w czarnej doopie - stacje są co 70-100km
2.Zapasowy Akternator i klucze do jego wymiany!!!!!!!!!!!!

Urok CBR, możliwośc wymiany altka na trasie na poboczu - bezcenne. :D

Osobiście odnośnie narzędzi w trasę polecam, żeby zaoszczędzić miejsce kupić przybornik, w którym będą podstawowe płaskie, śrubokręty, imbusy, wielkość paczki cygarów tego ustrojstwa i możliwości przekonują, ja mam go zawsze przy sobie, nawet na mieście latając, parę razy się przydał. :)

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 02 February 2011, 00:23
Location: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Year production: 2001

Post » 04 February 2011, 10:20

będę musiał się tego nauczyć i tak :)

wczoraj chciałem odpalić moto - niestety aku padł. Dziś muszę zakupić ładowarkę i muszę się śpieszyć -mrozy puszczają :D jakieś sugestie co do modelu?
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

User avatar
 
Posts: 367
Joined: 25 July 2010, 22:22
Location: Staszów
Points: 1
Motocykl: Honda 929
Year production: 2000

Post » 04 February 2011, 11:49

Jak ci aku padło mam nadzieje ze to nei wina ładowania :)) Żebyś sie nie zraził z miejsca do 929 :)))

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 04 February 2011, 12:57

ja planuje wyjazd na spontanie do nicei we francji, po drodze zaczepiam winkle w alpach

wszystko to w weekendowy wyjazd, a wszystko co zabieram ze soba ma sie zmiescic w sportowy tankbag ... to jedyne 4000 km w dwie strony ;)

oczywiscie zadnego zwiedzania tylko kwintesencja nawijanych km :)

czekam tylko na dobra pogode :diabel2:
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 02 February 2011, 00:23
Location: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Year production: 2001

Post » 04 February 2011, 13:30

Ja zwiedzać też nie planuję, cel podróży jest podobny do Twojego - przyjemność z jazdy :)
Jedynie przejadę przez w/w miasta i cyknę parę fot i to wszystko :) Na brzegu Atlantyku krzyknę "berek!" i w długą do kraju :D

[ Dodano: Pią Lut 04, 2011 12:36 pm ]
Kamil929 wrote:Jak ci aku padło mam nadzieje ze to nei wina ładowania :)) Żebyś sie nie zraził z miejsca do 929 :)))


Nie był jeżdżony od paru miesięcy. W około połowie grudnia palił za pierwszym razem, ale wtedy już wiedziałem,żebyło średnio naładowane. Stoi w garażu, w ok 2c. Garaż jest nowo postawiony, może dodatkowo wilgoć pomogła. Zamówiłem dziś ładowarkę, w poniedziałek będzie :) więc spoko
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

User avatar
 
Posts: 367
Joined: 25 July 2010, 22:22
Location: Staszów
Points: 1
Motocykl: Honda 929
Year production: 2000

Post » 04 February 2011, 19:43

Nie ładowarkę tylko prostownik :)

User avatar
 
Posts: 186
Joined: 02 February 2011, 00:23
Location: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Year production: 2001

Post » 04 February 2011, 20:58

Kamil929 wrote:Nie ładowarkę tylko prostownik :)


że też chciało Ci się w ogóle pisać tego posta ... ;)
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

User avatar
 
Posts: 51
Joined: 06 July 2010, 21:41
Location: Lublin
Motocykl: Honda 954
Year production: 2002

Post » 05 February 2011, 11:53

Bierz duuuuużo kasy i wszystkie problemy są do rozwiązania :D
Jak jesteś zielony technicznie to może pojedź z kimś kto się zna...
Wiesz że jak coś się psuje to najczęściej dopada Cie to daleko od domu.
Ja tak miałem, cała droga (cos kolo 600km) do Brna elegancko , 5 km przed Brnem, godzina 22 na stacji moto nie odpaliło i byłem w dupie bo jechałem sam... tak ku przestrodze. hihi:
Naszczęście to był tylko akumulator ale...
Move your head and your ass will follow.

PreviousNext

Return to Ogólne Dyskusje

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests