Dzisiaj jest 16 czerwca 2025, 22:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Co kupic cbr 929 czy.....???

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 21 maja 2010, 14:05
Lokalizacja: londyn
Motocykl: cb500
Rok produkcji: 0

Post » 30 maja 2010, 12:24

No właśnie też myślałem o suzie 1000 ale od ostatnich dni próbowałem się coś dowiedzieć o k1 lub k2 ale nie ma praktycznie nic oprócz artykułu na ścigaczu?

Bo chciałbym się dowiedzięć jak wypada konstrukcyjnie w porównaniu do 929 i zx9r oraz jak jest z awaryjnoscią?

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 30 maja 2010, 13:59

Jeśli chodzi o bezawaryjność to gix 1000 k1, k2 wypada lepiej od 929. Konstrukcyjnie to gixer i 929 to wtryski a kawa i R1 to gaźniki. Ja bym brał gixa (ale 1000) lub 929. R1 do jazdy z plecaczkiem nie nadaje się wcale.

Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 17:23
Lokalizacja: Grajewo /
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Rok produkcji: 2000

Post » 30 maja 2010, 21:21

gixer 1000 k1,k2 jest bardzo ciekawym rozwiazaniem i moim zdaniem jest minimalnie lepszym motocyklem niz 929 , poprzez "rozciagniety"zbiornik wydaje się najwiekszym z pośrod 929/954,r1 i przez to jest wygodny dla dość duzych osób. Mi ze swoimi 190cm wzrostu jezdzi się nim bardzo dobze nadgarstki nie sa mocną przeciązone , cbr pod tym wzgledem byla minimalnie gorsza ale o niebo lepsza niz r1 na której wrecz musze wisieć na kierownicy , podobnie z moca tutaj bezdyskusyjnie wygrywa gix ktory ma 160 koni ktore dość szalenie oddaje potrafi pojechac licznikowe 299 , 929 nie da rady. pasażer na gixerze również nie ma zle ma wzglednie duża kanape i zadupek nie jest poprowadzono wysoko wiec jest w miare wygodnie. znajomy uzytkuje gixa k2 od 3sezonow i nie dzieje sie z tym motocyklem nic standardowe wymiany serwis i jest zupelnie bezawaryjny jedyną rzeczą w której gixer jest słabszy od cbr są odczówalnie słabsze niz w hondzie hamulce. o kawie się nie wypowiadam wsród znajomych jest kilka sztuk i niby nie nażekaja na nie spisuja się im dobze ale ja jezdzac 9 z 99r odrazu po przesiadce z cbr uwazam ze ani w przyspieszaniu nie ma szalu a hamowanie mimo nowych klockow i stalowego oplotu to tragedia.... ja na Twoim miejscu kolego wybieral bym miedzy 929 i k1

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 30 maja 2010, 21:29

volvosan, co do wygody jazdy sie musze z toba nie zgodzic.Sam mam 188cm wzrostu i 95kg wagi i przy kupnie jezdizlem 3 motorkami jakei wymieniles.Czyli 929 ,r1,i K1 1000 dodam ze wsyztsko z rocznika prawie 2001 i 929 najwygodniejsza bo w r1 troszke koncowka zbiornika gniotla mnie w brzuch wiec najedzony niemoglbym wygodnie jezdzic a gixer niestety ale pozycjza na nim jest najbardziej obaciazajaca nadgarstki.I to mysle powiem ci nie tylko ja tam sie nie da normalnie siasc jak chociazby na 929 czy 954 tak sie lezy i nie ma innej opcji.Pozycja jest mocno wymuszajaca polozenie sie na moto i w miescie poprostu meczy czlowieka.Jesli poszalec i osiagi sie licza to gixer jesli wygoda jazdy i pewnosc ze nic sie nagle nie rozsypie to honda.No i honda bardziej liniowo oddaje moc przez to nie ma wielkiego zaskoczenia dla raidera.Jesli kolega chce gumowac to wydaje mi sie ze na hondzie bedzie to o wiele latwiejsze i co wazne pewniejsze ze nie poleci sie nagle na plecy

Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 17:23
Lokalizacja: Grajewo /
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Rok produkcji: 2000

Post » 30 maja 2010, 21:37

no powiem kolego Domel ze gixem jezdzilem bardzo czesto no i jego pozycja byla dla mnie minimalnie lepsza niz cbr i mimo polamanych nadgarstków i problemow z nimi nie odczówałem tam zadnego bólu itp w 929 bylo podobnie , a r1 to zupelnie inna bajka bo tam mam teraz problem z poruszaniem się. co do oddawania mocy to tak jak piszesz 929 jest owiele spokojniejsza i przewidywalna

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 30 maja 2010, 23:34

p*ierdolic te teorie kup motocykl w najlepszym stanie!! z ksiazka serwisowa udokumentowanym przebiegiem dobrym amorem wydechem itp a bedziesz najbardzije z tego zadowolony, bo to najwieksza satysfakcja bedzie to zeby sie tylko nie psul , do kazdego motocykla przyzwyczaisz sie a po 2 sezonach i tak ci sie znudzi. W moim przypadku po 929 byly plany na 1000rr ale przesiadlem sie na erlana 2 lata starszego od 929 (r 98 ) i mimo ze ma gorsza aerodynamike wiecej pali, jest na gaznikach to jest dla mnie bardzo dorbym moto, kazdym moto mozna pociskac po torze jak i do turystyki, ja mam zawieszenie ustawione tak jak bym sie bujał na fotelu wiec w trasy igla;) no i wkoncu przestalem odwiedzac mechanikow. Z tego co nawet mozesz zauwazyc 929 ma problem z ladowaniem takze duzzzy minus
sisi to jest gość

 
Posty: 4
Rejestracja: 21 maja 2010, 14:05
Lokalizacja: londyn
Motocykl: cb500
Rok produkcji: 0

Post » 31 maja 2010, 11:11

A jak się ma model k3 do 929 bo mogę dołożyć trochę więcej? Czy pozycja kierowcy i pasażera w tym modelu poszła bardziej w styl stricte sportowy czy pozostała taka jak w poprzednim modelu?

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 31 maja 2010, 12:46

Lucas pisze:A jak się ma model k3 do 929 bo mogę dołożyć trochę więcej? Czy pozycja kierowcy i pasażera w tym modelu poszła bardziej w styl stricte sportowy czy pozostała taka jak w poprzednim modelu?


Taaaa..K3 to już całkiem jak zzr 1400 rotfl2: Logiczne im nowszy moto tym bardziej odchudzony dzikszy więc nie licz na super pozycję pasażera bo moto super sport to nie vfr/zzr/fzr itp..
Zaraz będą porównania k5/zx10 i Rsv do 929 i starej R1 :mrgreen:

Poprzednia

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości