Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 07:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dorobienie kluczyka, czy jest możliwe

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 76
Rejestracja: 19 grudnia 2007, 15:24
Lokalizacja: Brodnica
Pochwały: 1
Motocykl: 1000 rr sc57b
Rok produkcji: 2006

Post » 02 lutego 2008, 01:51

To w takim razie nie wiem juz o co chodzi , gosciu nacial ta surowke idetycznie jak oryginal ale moze macie racje gdzies sie pomylil. Bak i zadupek otwieram bez najmniejszego problemu a gdy wkladam do stacyjki ladnie wejdzie tylko ani drgnie nie moge go przekrecic. podjade jeszcze raz do innego zakladu i poprosze o sprawdzenie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 02 lutego 2008, 11:24

Czyli się myliłem, zresztą jak się przyjrzałem dokładnie kluczykowi to widzę że jest nacięty na mniejszej jego połowie i pewnie dlatego nie wchodzi cały do wlewu i zadupka.

 
Posty: 2
Rejestracja: 12 lutego 2008, 11:04
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl:
Rok produkcji: 0

Re: Dorobienie kluczyka, czy jest możliwe

Post » 12 lutego 2008, 11:15

KrzyHo pisze:Witam. Bardzo mnie ciekawi czy jest możliwość dorobienia zapasowego kluczyka do CBR 954 ? Pytam ,bo mam tylko jeden, a w przypadku gdyby się zgubił to już chyba kaplica. Ma ktoś jakąś wiedzę na ten temat ? Pozdrawiam


Witam
Jezeli masz jeden klucz to
jak najbardziej mozna dorobic , koszt klucza 130 zl , zaprogramowanie 70zl
frezowanie we wlasnym zakresie

I nie sluchajcie kitow wciskanych w serwisach ze sa jakies "Matki" itp bo to bzdura.

Co do dorabiania klucza poprzez kopiowanie to nie slyszalem narazie zeby ktos dal rade skopiowac chip ktory jest w tym kluczu , zreszta programujac nowy klucz kasuje sie dane z klucza zgubionego i wtedy nawet jak ktos ma stary klucz moze sobie go w buty wsadzic .

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 12 lutego 2008, 15:48

Dzięki za odpowiedź. Mam tylko pytanie czy dorabiałeś taki klucz z immo, oczywiście mowa o kluczu do moto bo samochody to całkiem inna bajka. Jeśli tak to robiłeś to w serwisie hondy czy w jakimś zakładzie dorabiania kluczy ? Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 14 lutego 2008, 00:40

No i właśnie o taką odpowiedź mi chodziło. Wielkie dzięki i pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 15 lutego 2008, 14:07

W ramach tematu.... Jak to jest z immobilizer-em w 954 wersja UK?! Posiada jak na europejczyka przystalo, czy tez poszlo w USA:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2008, 04:06

W wersji uk jest immobilizer i dlatego założyłem ten temat. Kupiłem moto w Londynie ma immobilizer a ja mam tylko jeden kluczyk. Czytając w necie o problemach z takimi kluczykami chciałem się dowiedzieć jak to jest w rzeczywistości. Pozdro

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2008, 13:45

a panowie jak myslicie dlaczego nie mam w baku zamka na kluczyk tylko normalnie na gwint odkrecany ? rowniez nie mam schowka pod siedzeniem ale tam ida wydechy to jeszcze mozna zrozumiec ale wlasnie mnie zaciekawilo to z tym bakiem. Motocykl raczej napewno nie byl bity itd zeby musial byc wymieniony bak na nowy. Na jaka opcje stawiacie , czy moze poprzedni wlasciciel zgubil 2 kluczyki i kupił do tego moduł od innego z 2 kluczykami ?? a nie mogl dostac zamku do baku ? dosc ciekawa sytuacja co o tym myslicie;)) pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2008, 14:39

Jeden z kumpli złamał kluczyk właśnie w zamku w baku :) na szczęście udało mu się go wyciągnąć. Gdyby się nie udało, to już mogło by być różnie, łącznie z rozwiercaniem i kombinacjami alpejskimi:) Nie jestem za bardzo w temcie ale rozwiązanie z gwintem nie jest chyba opcją stosowaną oryginalnie :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2008, 02:48

goOly19 daj jakąś fotke tej Twojej maszyny. Co do zakręcanego korka wlewu to nie jestem pewien ale może masz ten racingowy, zerknij czy tak wygląda http://cgi.ebay.co.uk/Honda-CBR-600F4i- ... dZViewItem
W sumie taki wlew i brak schowka może świadczyć że maszyna po torze śmigała, ale tego nie wiem. Pozdro

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2008, 10:29

o taki mam tylko ze ciemny;)) jednak to zachcianka angola najwidoczniej;))

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2008, 12:07

No proszę, a ja myślałem że jakiś inny patent ( w sensie coś własnej roboty :wink: )
Muszę przyznać że nie głupie:)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości