Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 12:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie Opony

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 06 maja 2008, 12:51

goOly19, 180 mozesz zalozyc bez problemow nie powinno byc wiekszej roznicy...

A ja mam pytanie do tych co jezdzili i jezdza na dunlopach d208 , musze na gwalt wymienic opony w swoim fajerku bo juz mam koniec konca tylniej ;) i sie zastanawiam nad tymi oponami. Mozecie mi podac przyblizony kilometrarz tych opon, chodzi o rzad wieklosci, czy to jest 4000, 6000 czy moze 8000km? Mam dylemat bo za 1,5 miecha jade na wakacje do Wloch ( forumowy Kazan tez jedzie) a musze teraz wymienic i zastanawiam sie czy starcza mi na przejechanie ok 2 tys km teraz i ok 4 tys we wloszech , czyli w sumie 6 tys + wewntualnie na tor po tym wyjezdzie bo az ich szkoda :) Mowie oczywiecie o nowkach

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 06 maja 2008, 13:42

smigam 954 kupilem go na d208gp zajebista przyczepność pod warunkiem ze rozgrzane, potem d208 teraz dunlop qualifier i zadne nie wytrzymaly mi 4000km. nie smigam na gumie tak jak Ty, ale nie sadze zeby jazda na gumie powodowala przedwczesne wykonczenie opon, ale za to fascynuje mnie momet przyspieszania i to moim zdaniem daje w dupe oponie jak zablokujesz polowe i wiecej gazu ta starcza Ci na ten wypad



ps.przed chwila czytalem Twoj test cbr2008, jak pisalem wyzej fascynuje mnie moment przyspieszenia, to bym sie chyba nie zawiodł vs 954

pozdrawiam

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 06 maja 2008, 20:19

Ja na D208GP zrobiłem 1000km i katuję na zakrętach przy 160 schodzę na kolano na dwójce ! Trzyma rewelacyjnie przy ostrym odkręceniu manety w złożeniu ! Srednia prędkość podróżna to 180 i często na gumie z i bez sprzęgła na dwójce Pomierzę nową (mam jeszcze w domku) i tą śmiganą i napiszę ile mm już brak. Brzegi mi się zfrędzlowały od ostrego odkręcania, a asfalt jeszcze nie jest gorący ! Jak złapie 40 - 50 stopni to pewnie dwa wyjazdy i sznur. Ja osobiście polecałbym Ci opony typu pilot sport. Super stosunek przyczepności do przebiegu !!! Na południu gdzie cieplej i asfalt najwyższej jakości ich przyczepność jest klasa ! Przewagą D208 jest jej wyższy profil 55 co w zakrętach jest doskonałe !!!!!
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 16 marca 2008, 22:34
Lokalizacja: Kalisz WL
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 18 stycznia 2009, 16:48

Zamierzam kupić tylnia oponę do mojego moto Honda CBR900 w rozmiarze 190/50 ZR17. Po googlowaniu i przeszukaniu forum moimi typami są.

METZELER ROADTEC Z6 - jak narazie mój faworyt dobrze trzyma wytrzymała wiec trochę tys. mozna wykręcić na niej
METZELER SPORTEC M1 -- ??
MICHELIN Pilot sport - dużo osób uważa ta oponę za dobrą, ale jak wyglądają na niej przebiegi ??
MICHELIN Power race -- ??
MICHELIN Pilot Road - tak samo zachwalana, ale jak wyglądają na niej przebiegi ??
MICHELIN Pilot Power - co wyczytałem to dość szybko schodzą ok4-5tys i ni ma :)

Oczekuje od opony żeby była dość wytrzymała na ścieranie oraz była przyczepna na suchej na wierzchni, opona głownie do jazdy po trasach nie na TOR, z tego się dowiedziałem to dużo osób polecało METZELER ROADTEC Z6 jaka jest wasza opinia, którą byście polecili z tych opon chyba ze są jeszcze jakieś warte uwagi

Jeśli macie miejsca, sklepy, znacie osoby, co maja wmiare atrakcyjne ceny to tez dajcie znać :)

Wcześniej śmigałem na PIRELLI DRAGON SUPERCORSA PRO opona założona po przejazdach na torze , zrobiłem na niej ok 4tys.
Wkoncu spotkalem swoja milość CBR 954

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 stycznia 2009, 18:14

ale rozrzut i wymagania :roll: Ściągnę jak chcesz coś na wieksze przebiegi. No polecam zwykłą dragon corsa. Super przyczepność i przebiegi poza 10 000. W dobrej cenie metzeler MEZ4 czyli sport - turysta, wszelkie dunlop z 6 czy 7 roku za dobry piniondz :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 18
Rejestracja: 24 lutego 2008, 12:07
Lokalizacja: paryz
Motocykl: cbr954rr
Rok produkcji: 0

Post » 18 stycznia 2009, 23:34

Mam pilota sport 2CT i powiem jak sie rozgrzeje to mam wrazenie ze sie nie odklei od drogi. W deszcz to nie ma zadnej przyczepnosci na 6 nawet przy 160 grzebie przy jezdzie na wprost. w serwisie mi ja strasznie polecali i powiem ze jestem zadowolony aprzebieg to raczej moto trzeba na goldwinga zmienic zeby miec dobre osiagi. Norma 2000 i trzeba zmienic pod warunkiem ze sie za bardzo nie szaleje ale jak tu na cbr jezdzic spokojnie ??????? :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 19 stycznia 2009, 00:05

Roadtec Z6 to bardzo dobra opona - dobrze spisuje sie na mokrym, w zakrętach też przyzwoicie trzyma. Zrobiłem na niej ok 10tys i jeszcze pewnie drugie 10 tys by dało rade. Z tym ze juz tego nie zweryfikuje bo poszła razem z Fazerem, na którym ją miałem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 16 marca 2008, 22:34
Lokalizacja: Kalisz WL
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 19 stycznia 2009, 12:37

andreparis nie pomyliłeś się czasami z Pilot Power 2CT , bo pilot sport 2CT nie widzę takich opon. Goldwing raczej nie dla mnie :) Moto mam od nie dawna narazie jeden sezon przejeździłem i jeszcze tak umiarkowanie podchodzę nie mowie ze nie lubie sobie czasmi spróbowac wejsc na gume czy posmigac po krętych drogach, to nie jest GS500 jak kiedyś miałem . Chce kupić oponkę taka bo zamierzam się wypuścić w trasę poza granice :)

cziken929 jak mozesz to wyślij cenki na PW

METZELER ROADTEC Z6
metzeler MEZ4
Pirelli dragon corsa
MICHELIN Pilot sport
MICHELIN Pilot power / \2CT
wszelkie dunlop z 6 czy 7 roku :)
Znowu sie troche tego uzbierało :)
Wkoncu spotkalem swoja milość CBR 954

Poprzednia

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości